Je houdt mij niet voor de gek!quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga trouwens pitten, tot morgen allemaal!
Ik heb niet zulke sterke meningen over muziek.quote:
ok 50 x danquote:Op donderdag 25 december 2025 23:25 schreef camilero het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow wacht, ze doen wel Keith Moon na. Ze zijn dood.
quote:Op donderdag 25 december 2025 23:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow wacht, ze doen wel Keith Moon na. Ze zijn dood.
Meteen de eventuele fouten enzo even verbeterd?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:26 schreef ok01 het volgende:
Had laatst weer alle wikipedia paginas van The Who gelezen, die van Keith Moon blijft wel enorm tragisch
Doe mij dan toch maar Bowie die Neil Young covert met Dave Grohl op gitaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef camilero het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog Bowie die the Who covert opzetten
Eentje uit de Poolse supermarkt. Komes Poczwórny Bursztynowy of zoiets.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker! Welke heb jij? Hier een Gestrafte Snor, kende ik nog niet maar had mijn vrouw ergens gevonden
Welkom terug, lekker gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef alopio het volgende:
zo terug van het kerstdiner. Gelukkig morgen een minder lange dag voor de boeg met alleen maar een brunch.
Top2000 stond wel aan, dus dat was fijn
Mazzelpik!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef alopio het volgende:
zo terug van het kerstdiner. Gelukkig morgen een minder lange dag voor de boeg met alleen maar een brunch.
bij ons ook. en dan commentaar geven op een nummer, zoals hier, en dat dan niemand reageert (zoals hierquote:Op donderdag 25 december 2025 23:27 schreef alopio het volgende:
Hoe gay klinkt dit heyquote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker! Welke heb jij? Hier een Gestrafte Snor
Issie deaud?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:26 schreef ok01 het volgende:
Had laatst weer alle wikipedia paginas van The Who gelezen, die van Keith Moon blijft wel enorm tragisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |