manipulatiequote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Id rather go blind en daarna Stevie.
Tsja.
Dit is bewust.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Id rather go blind en daarna Stevie.
Tsja.
Wat leuk zegquote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een anderhalve maand terug een leuke meid gevondenWe hebben na een maand daten het al exclusief gemaakt, maar blijven rustig aan doen en elkaar beter leren kennen. Dus ja, mag ook wel een keer bij mij, ben erg blij met haar
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of er hier nog een beetje gedate wordt. En wat de meest betreurde muzikale dode is van 2025
Moet ie even naar de Eyewishquote:
Om het de dj makkelijk te maken qua bruggetje, en dan maakt ie het bruggetje niet eens!quote:
Daten, kan je dat eten?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of er hier nog een beetje gedate wordt. En wat de meest betreurde muzikale dode is van 2025
Leuk man! Tis je gegund <3quote:Op donderdag 25 december 2025 23:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een anderhalve maand terug een leuke meid gevondenWe hebben na een maand daten het al exclusief gemaakt, maar blijven rustig aan doen en elkaar beter leren kennen. Dus ja, mag ook wel een keer bij mij, ben erg blij met haar
Godver, te laat.quote:
Wat is dat? Daten?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
godver, elke keer moet ik lachenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef peaceman het volgende:
Dit zag ik niet aankomen en Stevie ook niet...
Mja maar als we een huwelijk nou ook al gaan zien als reden om niet te gaan daten...quote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef alopio het volgende:
Ik date sowieso niet want al 20 jaar een relatie en afgelopen Mei ook getrouwd (ja met diegene met wie ik 20 jaar een relatie heb)
Lang getwijfeld?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef alopio het volgende:
Ik date sowieso niet want al 20 jaar een relatie en afgelopen Mei ook getrouwd (ja met diegene met wie ik 20 jaar een relatie heb)
Luiigheidquote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar als we een huwelijk nou ook al gaan zien als reden om niet te gaan daten...
Ik zal het heroverwegen danquote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar als we een huwelijk nou ook al gaan zien als reden om niet te gaan daten...
Dat laatste is wel handig, ja. Gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |