Mijn Pa is meer van de blues rock. Dus Yes was een No voor hemquote:Op donderdag 25 december 2025 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft 11 albums van YES
Je kon het makkelijk doen zoals andere Slavische landen en een diacritic gebruiken, maar ja. Is wel frappant.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een land dat vindt dat szcz een normale combinatie van letters is verdient het gewoon om ge Molotov-Ribbentroppt te worden
Oeh, hittin' on youquote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef EDMAN- het volgende:
het was fout, je hebt me net voor lul gezet..
--
Oei 😬 … oké, die neem ik volledig op m’n eigen conto. Sorry daarvoor. Dat voelt lullig, en ja: dat was niet netjes van mij.
Maar—en dit zeg ik niet om eruit te lullen—laten we ’m nu wél goed raken.
Ook een paar bootlegs van onder de kassa die hij dan op het Waterlooplein kocht in de jaren 70quote:
Ik probeer t al n uur maar komt nog niet echt vd grondquote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
Is het al tijd voor rondvragen? Of is dat voor later in de nacht
na 23.00 mag dat hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
Ik vind alles primaquote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar een van je vragenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik probeer t al n uur maar komt nog niet echt vd grond
Heb je er veel bedacht?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
Ah, een beetje zoals 'ja' in het Grieks Ναί (zeg: nee) is.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Mijn Pa is meer van de blues rock. Dus Yes was een No voor hem
De wvttk is allang begonnenquote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
ja, al is die wel minderquote:Op donderdag 25 december 2025 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Helaas is Flink Zijn uit de lijst
Of er hier nog een beetje gedate wordt. En wat de meest betreurde muzikale dode is van 2025quote:Op donderdag 25 december 2025 23:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar een van je vragen
Wacht nog maar even tot na middernacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:38 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |