Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik deed echt m’n bestmaar goed. Ben niet de enige die het niet begrijpt dus dat stelt me wel gerust.
Leukquote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Is een drie delige film waar kree het over heeft
De nieuwste staat op Netflix
Gaat het weer over kree?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik deed echt m’n bestmaar goed. Ben niet de enige die het niet begrijpt dus dat stelt me wel gerust.
klopt ja, maar alleen die laatste kun je prima dus kijken zonder de andere te hebben gezien en denk dat die beter is.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Is een drie delige film waar kree het over heeft
De nieuwste staat op Netflix
Al gezien.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja, maar alleen die laatste kun je prima dus kijken zonder de andere te hebben gezien en denk dat die beter is.
In een fietsmandje?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
We kijken E.Tze zit weggedoken in een fleecedeken
Vindt ze het te eng?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
Had ik voor de beleving kunnen doen. Maar ze zit op de bank. Zijwaarts.quote:
Awwwquote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
laatste sinds jaar dat ik me vermaakte met een film eigenlijk. het zat best oke in elkaar wel nl. en nog niet al te voorspelbaar vanaf begin.quote:
Ze zegt van nietquote:
Is die film eng? Heb die echt heel lang niet gezien dus ik weet het niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik voor de beleving kunnen doen. Maar ze zit op de bank. Zijwaarts.
“Ben niet bang hoor mam, zit gewoon lekker zo”
Uhu
Haha ja snap ik!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Awww
Ik herinner me nog dat ik nachtmerries had van Willy Wonka
Heb de eerste wel gezienquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
laatste sinds jaar dat ik me vermaakte met een film eigenlijk. het zat best oke in elkaar wel nl. en nog niet al te voorspelbaar vanaf begin.
ik zeg aanrader. die vorige delen heb ik niet eens nog gezien, want classificeren als comedy en hoewel er wat humor in zat, vond die laatste wel oke.
Dat begin is een beetje spannend ja. Althans, voor kindjes.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is die film eng? Heb die echt heel lang niet gezien dus ik weet het niet meer
Die is enger brrquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt van niet![]()
Maar goed dat ik the gremlins niet gekozen heb.
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevluchtquote:
Jij haalt de 18 uur ook wel vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt van niet![]()
Maar goed dat ik the gremlins niet gekozen heb.
Van die tunnel scène met die boot?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevlucht
Had vroeger meer nachtmerries dan nu
Dat is wel echt de bestequote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevlucht
Had vroeger meer nachtmerries dan nu
nee helemaal niet? dit was de eerste die ik zag. en het is geen comedy dan maar meer mysterie. maar dat was ook de bedoeling ervan denk,quote:
Ah ja, dat zegt me nog wel vaag ietsquote:Op donderdag 25 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat begin is een beetje spannend ja. Althans, voor kindjes.
Wanneer hij niet z’n schip in kan en die mensen op hem jagen
Nee de moment dat Veruca in die bakken springtquote:
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij haalt de 18 uur ook wel vandaag
Oja!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee de moment dat Veruca in die bakken springt
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢quote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoor
Oh sorryquote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
@:lovely je had ook even kunnen zeggen dat red one gewoon op tv was
M’n schermtijd is nog niet eens op de helft van 18 uur dotquote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢
Plingquote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoor
De magnetron!quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢
Ja, volgens mij heb ik de titel wel eens zien langs komen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar hij is ook wel te vinden op een streamingdienst..
Dan heb je nog even te gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n schermtijd is nog niet eens op de helft van 18 uur dot
Best veel is dat jaquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 december 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18 uur wakker op een dag red ik nog geeneens
Ben ik helaas wel vaakquote:Op donderdag 25 december 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
18 uur wakker op een dag red ik nog geeneens
ik niet en heb ff gezocht ook op wat er er voor van was, maar dat is comedey meer. Ook niet verkeerd. maar vond die film. echteentje fan de hoogtepunten van het jaar.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Smakelijkquote:Op donderdag 25 december 2025 21:30 schreef mario390 het volgende:
heb nog beef en groe nten - ma yo salat![]()
vanacht ben ik bijquote:Op donderdag 25 december 2025 21:30 schreef mario390 het volgende:
heb nog beef en groe nten - ma yo salat![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me
roflquote:Op donderdag 25 december 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me
Niet gekliktquote:Op donderdag 25 december 2025 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIV
nur vochtquote:Op donderdag 25 december 2025 21:36 schreef mario390 het volgende:
ik had maar nu even zo en
vochtige scheet op wc maar result
was bijna niks
Jij hoeft ook geen tips tochquote:
jaja weet het andere topic ook wel, maar aangezien er hier anders ook niks boeiends is behalve bolk?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIV
Lekkere jus is wat waardquote:
Waaaaaarquote:Op donderdag 25 december 2025 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. De vakantie is wel nog langs..
Maar goed, vanaf morgen is er weer cyclocross en schaatsen
Ik las “ vanaf morgen ga ik weer”quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:31 schreef kree het volgende:
keek gister nog ff film over tornado in hoe heet het dorpje ook alweer, maar was meer docu als film.
Joplin, naja oke het is doch dus moet het anders beoordelen denk. maarja. hmmmmm matig als docu. 6,5 van mij.
Gast!!!!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me
immer gut, Erbsenquote:Op donderdag 25 december 2025 21:41 schreef mario390 het volgende:
bij de groenten salat zijn
veel erb sen bij
KLB / Kerstbolus dit jaar niet gekregen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vanacht ben ik bij
scheißen eingeslapen
word ik wakker was de
drol onder me
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
KLB / Kerstbolus dit jaar niet gekregen.
Oh nee. Fietsen ga ik wel, maar schaatsen heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik las “ vanaf morgen ga ik weer”
Sorry
Meen je datquote:Op donderdag 25 december 2025 21:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee. Fietsen ga ik wel, maar schaatsen heb ik echt nog nooit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |