Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jemig zeg, beetje te vrijggevoelig dan denk ik. ik scheld nooit iemand uit? dat maak jij ervan he?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HOU je commentaar over haar eten dan voor je. Snotneus.Do what you love, love what you do!![]()
waardeer dat soort praat niet zo moet ik zeggen? ik zal de laatste zijn die iemand een veroordeel geeft nl?Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk een dessertbuffetWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Nogmaals, ik ga eten met mijn lief.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En proost!! (Op t leven en de liefde)quote:Op donderdag 25 december 2025 19:45 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:45 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Bavette is bijna klaar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2025 19:45 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Werewolf
Oeh! Smakelijkquote:Op donderdag 25 december 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
De Bavette is bijna klaar![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
Mijn dessert is een baarel aged stout op peated whisky vaten![]()
![]()
Bavette? Als in slabbetje of gerecht?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
De Bavette is bijna klaarWerewolf
Ik gok op het vleesquote:Op donderdag 25 december 2025 19:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Bavette? Als in slabbetje of gerecht?![]()
wacht. voor ik verder ga. ik snap wel dat er allemaal ook weer met dingen zitten he nu. en met kerst vooral wat het erger maakt.
ik snap dat want had zelfde he?Do what you love, love what you do!![]()
voor sommige is kerst heel leuke tijd en nieuwjaar, voor mij en zeg ik eerlijk, gaat het voor mij niet meer worden. teveel ellende herinneringen aan die tijd enzo.Do what you love, love what you do!![]()
is er nog koffie @gebrokenglas ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sta toch beetje achter de tekst hoor dot wat ik nou deed bij dat liedje.
geef toe kan wat beter in tekst en rijmen enzo, maarja min of meer basis sta ik erachter.
Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker....quote:
Zwarte koffie voor jou
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Je staat er maar achter Kree het maakt mij helemaal niets uit. Was hem alweer vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank jequote:Op donderdag 25 december 2025 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker....
Zwarte koffie voor jou
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe wat je doen wilt Kree het maakt mij echt niet uit.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:07 schreef kree het volgende:
oke. molet ik andere variatie nog van maken dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet wel zeggen ik krijg er een hoop waar kik van denk nu. ook via ei Suno maar ben het er wel beetje mee eens eigenlijk?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe wat je doen wilt Kree het maakt mij echt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
beetje met name "mensen blijven slapen en dromen". dat had ik. er nog even in toegevoegd.Do what you love, love what you do!![]()
Met kitten jaren 80-90 films kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker relaxt....quote:Op donderdag 25 december 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
Met kitten jaren 80-90 films kijkenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Klopt. Die eerste, Die Hard, is de mooiste van die serie.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Heb die nooit gezien eigelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Die eerste, Die Hard, is de mooiste van die serie.![]()
![]()
Zou met jou ook red one kijkenquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken als je dat leuk vindt![]()
![]()
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwangerquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken als je dat leuk vindt![]()
![]()
![]()
Privé dan, nog niet van de boer![]()
![]()
![]()
![]()
Liefquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou met jou ook red one kijken![]()
![]()
wil nog wel liedje proberen enao, maar weet niet over wie enzo/. LOL heb daar dan altijd meningen over en die komen iun liedje ook gewoon
Zal wel halverwege de serie zijn denk ik..quote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bij aflevering 3, morgenavond maar verder kijken![]()
Leuke serie wel voor tussendoorquote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwanger![]()
![]()
![]()
ik ben idd al verderquote:Op donderdag 25 december 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel halverwege de serie zijn denk ik..
Ben bij aflevering 3, morgenavond maar verder kijken![]()
![]()
knifes out laatste. en kon die serie niet. maar is film opzich elke. die laatste vond ik oke.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuke serie wel voor tussendoor
gpeioe score ook op imd enzo en dat zegt al genoeg.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil niet bezongen worden
Laat dat duidelijk zijn
(Moeilijk echt waar)Werewolf
lol bezingen of bezopen? er is een verschil, beide trouwens kan ik wel ff creatief mee zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil niet bezongen worden
Laat dat duidelijk zijn
(Moeilijk echt waar)
Ja, dit is wel mijn laatste mok. Tijd om over te schakelen op Cassisquote:Op donderdag 25 december 2025 20:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie wel weer gehad voor vandaag
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ze vraagt echt letterlijk om dat niet te doen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:56 schreef kree het volgende:
oke pinne nu heb je het gedaan, ik ga tekst over je maken![]()
heb wel wat te vertellen enzo in liedjes ben ik daar wel goed in AI of niet. hahaha. waar moeten we het eens over hebben?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zeg t nog maar een keer voor de duidelijkheid. Omdat je niet terugleest.![]()
![]()
heb btw die docu gekeken op Netflix gister of althans laatste stuk ervan want was er mee begonnen/
die gozer is ook retardeer en komt er mee weg. fucking zo schuldig als ik weet niet wat. maarja met geld enzo in USA kom je een eind.
Mijn mening erover trouwens. Mogul zeiden ze
?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
knifes out laatste. en kon die serie niet. maar is film opzich elke. die laatste vond ik oke.
gpeioe score ook op imd enzo en dat zegt al genoeg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet het ook niet.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Door familieleden, ikzelf geen tijdquote:Werewolf
doe je linkje naar trailer. moment, is film. het is blijkbaar deel van een idee wat ze eerder deden maar had de eerste niet gezien, die laatste scoren heel goed op imdm enzo en rest boven8. dus zegt wat en ik vond hem ook goed. moment..quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Door familieleden, ikzelf geen tijd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: