Zou met jou ook red one kijkenquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken als je dat leuk vindt
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwangerquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon kijken als je dat leuk vindt
Liefquote:Op donderdag 25 december 2025 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou met jou ook red one kijken
Zal wel halverwege de serie zijn denk ik..quote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwanger![]()
![]()
![]()
Privé dan, nog niet van de boer![]()
![]()
Leuke serie wel voor tussendoorquote:Op donderdag 25 december 2025 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kijk Woeste Grond, en Lianne is overduidelijk zwanger![]()
![]()
![]()
Privé dan, nog niet van de boer![]()
![]()
ik ben idd al verderquote:Op donderdag 25 december 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel halverwege de serie zijn denk ik..
Ben bij aflevering 3, morgenavond maar verder kijken
knifes out laatste. en kon die serie niet. maar is film opzich elke. die laatste vond ik oke.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuke serie wel voor tussendoor
lol bezingen of bezopen? er is een verschil, beide trouwens kan ik wel ff creatief mee zijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik wil niet bezongen worden
Laat dat duidelijk zijn
(Moeilijk echt waar)
Ja, dit is wel mijn laatste mok. Tijd om over te schakelen op Cassisquote:Op donderdag 25 december 2025 20:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie wel weer gehad voor vandaag
Ze vraagt echt letterlijk om dat niet te doen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:56 schreef kree het volgende:
oke pinne nu heb je het gedaan, ik ga tekst over je maken
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zeg t nog maar een keer voor de duidelijkheid. Omdat je niet terugleest.
?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
knifes out laatste. en kon die serie niet. maar is film opzich elke. die laatste vond ik oke.
gpeioe score ook op imd enzo en dat zegt al genoeg.
Ik weet het ook niet.quote:
Door familieleden, ikzelf geen tijdquote:
doe je linkje naar trailer. moment, is film. het is blijkbaar deel van een idee wat ze eerder deden maar had de eerste niet gezien, die laatste scoren heel goed op imdm enzo en rest boven8. dus zegt wat en ik vond hem ook goed. moment..quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Door familieleden, ikzelf geen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |