Haha ja snap ik!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Awww
Ik herinner me nog dat ik nachtmerries had van Willy Wonka
Heb de eerste wel gezienquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
laatste sinds jaar dat ik me vermaakte met een film eigenlijk. het zat best oke in elkaar wel nl. en nog niet al te voorspelbaar vanaf begin.
ik zeg aanrader. die vorige delen heb ik niet eens nog gezien, want classificeren als comedy en hoewel er wat humor in zat, vond die laatste wel oke.
Dat begin is een beetje spannend ja. Althans, voor kindjes.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is die film eng? Heb die echt heel lang niet gezien dus ik weet het niet meer
Die is enger brrquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt van niet![]()
Maar goed dat ik the gremlins niet gekozen heb.
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevluchtquote:
Jij haalt de 18 uur ook wel vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt van niet![]()
Maar goed dat ik the gremlins niet gekozen heb.
Van die tunnel scène met die boot?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevlucht
Had vroeger meer nachtmerries dan nu
Dat is wel echt de bestequote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De originele van 1971 was ooit op tv en ik ben gevlucht
Had vroeger meer nachtmerries dan nu
nee helemaal niet? dit was de eerste die ik zag. en het is geen comedy dan maar meer mysterie. maar dat was ook de bedoeling ervan denk,quote:
Ah ja, dat zegt me nog wel vaag ietsquote:Op donderdag 25 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat begin is een beetje spannend ja. Althans, voor kindjes.
Wanneer hij niet z’n schip in kan en die mensen op hem jagen
Nee de moment dat Veruca in die bakken springtquote:
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij haalt de 18 uur ook wel vandaag
Oja!quote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee de moment dat Veruca in die bakken springt
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢quote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoor
Oh sorryquote:Op donderdag 25 december 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
@:lovely je had ook even kunnen zeggen dat red one gewoon op tv was
M’n schermtijd is nog niet eens op de helft van 18 uur dotquote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢
Plingquote:Op donderdag 25 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik had een gevoelige snaar geraakt hoor
De magnetron!quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voelde wel iets trillen. Weet niet welke snaar het was 🫢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |