Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik deed echt m’n bestmaar goed. Ben niet de enige die het niet begrijpt dus dat stelt me wel gerust.
Leukquote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Is een drie delige film waar kree het over heeft
De nieuwste staat op Netflix
Gaat het weer over kree?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik deed echt m’n bestmaar goed. Ben niet de enige die het niet begrijpt dus dat stelt me wel gerust.
Ja, correct en tevens juist.quote:
klopt ja, maar alleen die laatste kun je prima dus kijken zonder de andere te hebben gezien en denk dat die beter is.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:10 schreef Lovely het volgende:
Is een drie delige film waar kree het over heeft
De nieuwste staat op Netflix
Al gezien.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja, maar alleen die laatste kun je prima dus kijken zonder de andere te hebben gezien en denk dat die beter is.
In een fietsmandje?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
We kijken E.Tze zit weggedoken in een fleecedeken
Vindt ze het te eng?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
Had ik voor de beleving kunnen doen. Maar ze zit op de bank. Zijwaarts.quote:
Awwwquote:Op donderdag 25 december 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
laatste sinds jaar dat ik me vermaakte met een film eigenlijk. het zat best oke in elkaar wel nl. en nog niet al te voorspelbaar vanaf begin.quote:
Ze zegt van nietquote:
Is die film eng? Heb die echt heel lang niet gezien dus ik weet het niet meerquote:Op donderdag 25 december 2025 21:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik voor de beleving kunnen doen. Maar ze zit op de bank. Zijwaarts.
“Ben niet bang hoor mam, zit gewoon lekker zo”
Uhu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |