Daarom vond ik de post van vandaag van haar verrassend.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:40 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zou dit ook over een andere influencer schrijven, niet persé over MW.
Voorheen vond ik het leuker bij haar te kijken, maar tegenwoordig krijg ik een beetje het gevoel bij haar dat ze een plaatje wil neerzetten dat soms ver van de werkelijkheid afstaat. Het komt soms onoprecht over.
En dat geldt denk ik voor meer fluflu' s. Alles voor de likes.
Nou, weet je wat het is? Ik krijg daarbij, net als sommige anderen hier, zie ik, het gevoel dat ze zich in een slachtofferrol plaatst, zo van 'alleen met de kinderen', terwijl ze niet alleen is, Tim is er ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daarom vond ik de post van vandaag van haar verrassend.
Eén keer niet perfect, denk dat het voor haar zoveel prettiger zou zijn om niet altijd aan het perfecte plaatje te willen voldoen.
Want wat maakt het uit of het niet een perfect gedekte tafel is, niet op hakken maar op je sloffen.
Zolang je samen met kinderen een leuke dag hebt is dat wat belangrijk is, enig Tim er wel of niet bij is, wel of niet de foto's maakt is niet interessant.
Hoezo verrassend? Als je het goed volgt dan is dit continue het patroon. Het geweldige Amsterdam leven naast de rol van oh ik ben zo alleenstaand en slachtoffer en niets is wat het lijkt. Het is inmiddels content geworden.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Daarom vond ik de post van vandaag van haar verrassend.
Eén keer niet perfect, denk dat het voor haar zoveel prettiger zou zijn om niet altijd aan het perfecte plaatje te willen voldoen.
Want wat maakt het uit of het niet een perfect gedekte tafel is, niet op hakken maar op je sloffen.
Zolang je samen met kinderen een leuke dag hebt is dat wat belangrijk is, enig Tim er wel of niet bij is, wel of niet de foto's maakt is niet interessant.
Dan nu even haar post lezen, daarin laat ze ook weten dat Tim er ook is.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is? Ik krijg daarbij, net als sommige anderen hier, zie ik, het gevoel dat ze zich in een slachtofferrol plaatst, zo van 'alleen met de kinderen', terwijl ze niet alleen is, Tim is er ook.
O, en niet dat perfecte plaatje, dat juich ik alleen maar toe.
Ik zie haar liever een keer in joggingpak en op sloffen dan altijd maar die hakken etc.
Ja, die laatste zinnen. Eens.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Hoezo verrassend? Als je het goed volgt dan is dit continue het patroon. Het geweldige Amsterdam leven naast de rol van oh ik ben zo alleenstaand en slachtoffer en niets is wat het lijkt. Het is inmiddels content geworden.
Het enige juiste en oprechte zou zijn: Los dit lekker binnenskamers op en stop met dit als content gebruiken, want dat is wat het is.
En dat ik dit zeg, wil niet zeggen dat ik niet lief voor een ander ben. Soms is de waarheid hard, maar goed. En dan heb je niets aan het zoetsappige 'met de mantel der liefde bedekken'
Ach het is kerst... wij hebben een afgesloten keuken met super goede afzuiging 🤣 ik ruik echt helemaal niets meerquote:Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo om mijn falie krijgen voor het offtopic
Ja, ze schreef ook dat ze nog iets gingen eten toen de kinderen in bed lagen. Gaat voor de kinderen wel razendsnel allemaal, een nieuwe man in huis. Vind de kinderen er ook voortdurend afgemat uitzien, en op veeel filmpjes een bozige Ollie.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
En wie maakt de mooie fotos van MW? Tim aanwezig dus. Met zielige kerst
En de jaardump. Die we al per dag, ‘s avonds nog een paar ‘welterusten’ herhalingen, als ‘ik ben morgen offline’ serie en en als maandfilm (want staat in de plannert) voorbij hebben zien komen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:47 schreef poohenzo het volgende:
Verder vroeg ik me af of AM al een mapje heeft gemaakt met “ kerst 2025- foto dump op 5 jan! “
Er is toch vandaag nog voor Tim en zijn kinderen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:54 schreef slowie het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mb kerstavond niet met 'de walkies' heeft gevierd? Of zijn zij op vakantie?
Haar oudste zoon maakt ook vaak de foto's en deel van de foto's zien eruit alsof het screenshots zijn uit een video.
Maar uit haar laatste story lijkt dan wel weer alsof Tim er gewoon bij was. Maar dit zou betekenen dat hij helemaal geen kerst viert met zijn kinderen.
Ik ga er vanuit, aanname dus, dat hij gisteren met MB naar Dubai is gevlogen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:04 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Er is toch vandaag nog voor Tim en zijn kinderen?
Aiii Mies moet toch beter op haar script gaan letten. Nee oh wacht vandaaaar dat ze pas rond middernacht kon gaat eten… Ze was druk met bijlezen en blokkeren.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Oeh hier net zo!! Mevrouw 'ik ben hier het slachtoffer' heeft het maar druk met checken van de reacties bij een bericht van haar ex. Toch gek, want ze komt toch nergens meer aan toe, gaat pas ergens in de nacht naar bed daarom, slaapt amper enz. Oh wacht ze heeft natuurlijk Maud, en de huishoudster/oppas en papa en mama enz. Zo alleen doet ze het niet....
MAND
Die arme kinderen zo snel eer een nieuwe liefde in huis ! Je krijgt toch geen tijd om even bij te komen . Onbegrijpelijk dat je daar voor kiest dan kan je gewoon echt niet alleen zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Aiii Mies moet toch beter op haar script gaan letten. Nee oh wacht vandaaaar dat ze pas rond middernacht kon gaat eten… Ze was druk met bijlezen en blokkeren.
‘Ineens alles alleen doen’ maar wel op magische wijze allerlei beelden hebben waarbij iemand jou en je kinderen filmt. Zelfs als een van de jongens naar bed gaat. ( en nee dat is geen stilstaand beeld)
Triest
Als ik haar foto's en filmpjes zie heb ik toch een vermoeden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 06:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wilines ging ook 2 dagen offline, maar moet toch wel even ‘terug’ op reclame te maken voor de oliebusiness. Oké dan.
En vergeet niet de beelden van de lichten aan doen met de liefde. Maximaal genieten van de wijntjesquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Gelukkig savonds wel als vanouds aan een hellofresh pasta met de liefde.
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”
??quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:07 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als ik haar foto's en filmpjes zie heb ik toch een vermoeden.
Lekker met dingen uit de afprijsbak.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie daar Judith ook wel voor aan, om zoiets te doen 🫣
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Hoezo verrassend? Als je het goed volgt dan is dit continue het patroon. Het geweldige Amsterdam leven naast de rol van oh ik ben zo alleenstaand en slachtoffer en niets is wat het lijkt. Het is inmiddels content geworden.
Het enige juiste en oprechte zou zijn: Los dit lekker binnenskamers op en stop met dit als content gebruiken, want dat is wat het is.
En dat ik dit zeg, wil niet zeggen dat ik niet lief voor een ander ben. Soms is de waarheid hard, maar goed. En dan heb je niets aan het zoetsappige 'met de mantel der liefde bedekken'
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is hahaquote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Ze gaat met ze naar de ijsbaan, is samen met ze.
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet.
Maar even eerlijk; in de post van het gourmetten lees ik werkelijk nergens dat ze het zwaar vond, ze had voor haar een perfecte avond schrijft ze, ik zie het woord genieten en samen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Gelukkig savonds wel als vanouds aan een hellofresh pasta met de liefde.
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”
Tsja denk niet dat zij als enige van de drie hier debet aan is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.
Tsja dat is ook zo'n dooddoener hier bij sommigen, ben jij een vriendin? Ben jij Iris.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
Iedereen heeft recht op zijn mening, hoeft diegene nog niet vergeleken te worden met een bestie hahaquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
Ik vind het bij heel veel fluflus overdreven hoeveel er wordt gegeven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Ze gaat met ze naar de ijsbaan, is samen met ze.
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
Ik kijk zelden bij Milou. En als ik bij haar kijk zie ik altijd eten. Haar kinderen eten meer, veel ongezonde dingen ook, dan ik. Zo onnodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
JvP gaat ook nog wel een keer door de mand vallen. Zieltjes winnen door te zeggen en doen alsof haar kinderen nu prio zijn. Haar kinderen hadden altijd haar prio moeten zijn. Niet het gezin van MB en KB. Op naar de 8e woonplek. Lekker stabiel. Maar ze heeft wat ze wilde.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
Zal misschien met die bestie drielingmoeder zijn? Anders is het wel weg veel allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eens. Het contrast tussen de content van Michelle en die van Jacqueline en Koen is groot. Het is geen wedstrijd. We hoeven geen scheidsrechter te zijn en partij te kiezen voor de ene of de andere kant.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar de relatie tussen Jacqueline en Koen is toch niet nieuw?
Michelle heeft zich in een nieuwe relatie gestort, Jacqueline en Koen waren al bij elkaar. Als het met 3 niet werkt, betekent niet dat het tussen 2 van de 3 niet werkt.
Ik heb juist het gevoel dat Jacqueline en Koen het iets rustiger aan doen dan Michelle. Maar goed, dat is enkel gebaseerd op t feit dat zij minder delen erover.
Ze hebben er allemaal aandeel in gehad dat de schone schijn is opgehouden, dat hadden ze allemaal niet moeten doen vind ik. Maar Michelle is (samen met Iris) diegene die steeds kleine hints dropt en speculaties in de hand werkt.
Ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Alleen op insta gaan ze er verschillend mee om. MB gooit er vooral veel drama in, KB houdt zich koest en JvP hangt het heilige boontje uit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.quote:Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef lila01 het volgende:
Het zou ook kunnen dat MW Tim met Kerst even buiten beeld houdt, omdat het gevoelig ligt bij zijn ex en kinderen.
Haha alleen kan Iris geen fatsoenlijke Nederlandse zin uit haar keeltje krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
JvP speelt de lieve leuke moeder maar is ondertussen geen haar beter vind ik.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:54 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
tranquil meid.. het is kerstquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’
Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
Ik wil al een tijdje schrijven dat ik de kinderen er de laatste tijd zo bleek en afgemat uit vind zien, vooral de oudste.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, ze schreef ook dat ze nog iets gingen eten toen de kinderen in bed lagen. Gaat voor de kinderen wel razendsnel allemaal, een nieuwe man in huis. Vind de kinderen er ook voortdurend afgemat uitzien, en op veeel filmpjes een bozige Ollie.
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’
Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Cattolica het volgende:
Michelle is m.i. al een hele tijd een narratief aan het creëeren waarbij ze gisteravond "moody zwart-wit semi betraande onscherpe foto's" plaatst met een "het valt allemaal niet mee, maar ik doe het toch maar even verhaal", waarbij ze veel woorden gebruikt, maar feitelijk niets zegt. En die post had binnen het uur 7500 duimpjes omhoog en een overdaad aan hartjes (onder de riem). Wanneer zegt ze wel iets? Het zijn vaak one-liners met een semi-dramatische of emotionele ondertoon én hoppa, een samenwerking. Zelfs het afdoen van haar trouwring was heel wat, jeweetwel de herinnering enzo, máár gelukkig was daar huppeldepup juwelier met een ring voor de kale plek op haar vinger. Refereert naar het leuk hebben met iemand, tegen haar gevoelens aan het vechten is, alleen zijn met Sinterklaas en Kerst naar beelden met met het vieren, met haar kinderen, van Sinterklaas en Kerst, naar haar nieuwe lover half tonen (hey you), in de wij-vorm praten terwijl ze doet alsof ze alleen is, zijn spullen ophalen in Knokke en met hem naar Spanje en Dubai gaan. Ik zie het met een half oog voorbij komen maar de hang naar controversieel zijn, is Michelle niet vreemd.
Het kan me werkelijk niet schelen wie met wie wat doet, en hoeveel schaapskleren Jacqueline draagt en hoeveel rimpels Koen erbij heeft gekregen; de hele trio is zó saai als het maar zijn kan. Maar Michelle is degene in de meest comfortabele financiële positie, en zij zal ook nooit anders gewend zijn geweest, maar er is hier maar één slachtoffer in de poly en dat is zij. Koen en Jacqueline zouden er goed aan doen om gewoon, met hun 7 kinderen, de luwte op te zoeken en niet meer hun geld te verdienen via social media.
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.
God nee.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Misschien is het beter een apart expolytopic te maken?
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.
Misschien interpreteer ik het anders maar ik zie geen heibel. Volgens mij zijn er verschillende meningen en perspectieven.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.
Dit! En die post 300 over dat het dbm niet boeit.. als je het zo vaak moet herhalen boeit het je blijkbaar toch wel ergquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.
Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
Niet zo negatief over Brabanders hequote:Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Soort Love Island maar dan de Brabantse carnaval editie.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
Maar het zijn gewoon ordinaire boeren met een twijfelachtige kledingsmaak.
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:49 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Koen en JvP waren al samen tijdens de poly. MW heeft haar binnengehaald.
Als het tussen MW en Koen niet meer gaat, dan hoeven de andere twee toch niet uit elkaar?
En waarom daar stiekem over doen als mensen hen toch al samen zien?
Tokkies met geld.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Soort Love Island maar dan de Brabantse carnaval editie.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
Maar het zijn gewoon ordinaire boeren met een twijfelachtige kledingsmaak.
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Ik hoop voor haar kinderen dat ze hier nooit aan meedoet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Tokkies met geld.
Ik zie Michelle wel meedoen met The Real Housewives van het Zuiden of valt ze buiten die categorie?
MB heeft anders wel een alaaf stem. Ons mam zou dat ook zegguhquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef Snaky het volgende:
[..]
Niet zo negatief over Brabanders he
Dit is ook hoe ik het zie. JvP was de fangirl die contact zocht met haar idool en dat is gelukt, met alle gevolgen vandien. Neemt niet weg dat ik ook vind dat MB een kei is in maximaal overdrijven. Drie volwassenen die zich als een stel pubers gedragen en zeven kinderen die de dupe zijn van dat pubergedrag. De kinderen van JvP hebben hopelijk nog een fijne en stabiele basis bij hun vader.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:34 schreef Snaky het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.
Gek genoeg, kan ik voor haar nóg minder aandacht hebben, dan voor Michelle. Ik ken van de poly weinig, maar ik vind haar nogal onbeholpen overkomen. Heb ergens misschien ook nog wel medelijden met haar. Ik neem aan gescheiden, Michelle tegengekomen, in een poly relatie beland en de rest is geschiedenis. Ik las hier ergens dat ze sinds haar scheiding 7 keer is verhuisd; bizar! En nu is ze wederom alleen met haar 3 kinderen en doet een poging om Koen als haar lover te presenteren, maar vanuit zijn kant heb ik nog geen kik gezien of gehoord. Ik hoop dat Jacqueline erop voorbereid is, dat óók Koen haar in de toekomst gaat dumpen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:
[..]
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
Wat maakt dat erger voor hun, dan wat ze nu doet? Ik heb nog niet veel kinderen daar gezien, dus wellicht komen ze dan minder in beeld?quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar kinderen dat ze hier nooit aan meedoet.
Nou ja, dit dus en slotje erop 🤗!quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:48 schreef Noek het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdmNguH2/
TT never lets me down.
Ik heb niet het idee dat de vrouwen die meedoen aan dit programma positief in beeld worden gebracht.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat maakt dat erger voor hun, dan wat ze nu doet? Ik heb nog niet veel kinderen daar gezien, dus wellicht komen ze dan minder in beeld?
Getrouwd en tijdens haar huwelijk verliefd geworden op MB. Van wat ik hier heb gelezen een tijdje met z’n vieren gerommeld, dus incl. de man van JvP (dit heb ik zelf niet gezien of gelezen bij MB of JvP). Gescheiden om zich direct vol in de poly te storten. En haar kinderen? Die waren op geen enkel moment haar prio. Die sleepte ze inderdaad van gemeubileerd huis naar nieuwbouwhuis naar het huis van MB en KB naar bouwketen naar boerderij naar Centerparcs en nu weer naar een gemeubileerd huis.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Gek genoeg, kan ik voor haar nóg minder aandacht hebben, dan voor Michelle. Ik ken van de poly weinig, maar ik vind haar nogal onbeholpen overkomen. Heb ergens misschien ook nog wel medelijden met haar. Ik neem aan gescheiden, Michelle tegengekomen, in een poly relatie beland en de rest is geschiedenis. Ik las hier ergens dat ze sinds haar scheiding 7 keer is verhuisd; bizar! En nu is ze wederom alleen met haar 3 kinderen en doet een poging om Koen als haar lover te presenteren, maar vanuit zijn kant heb ik nog geen kik gezien of gehoord. Ik hoop dat Jacqueline erop voorbereid is, dat óók Koen haar in de toekomst gaat dumpen.
Dat zou dan ook voor AM moeten gelden, want daar gaat het soms pagina' s lang over.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
O, ik val in herhaling, zie ikquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
Eigenlijk bevestigt ze dat hij al in haar dm was gegleden toen ze nog niet eens met babydaddy nummer 2 was en die was toen ook het beste wat haar ooit overkomen was 🤔 Eigenlijk is het steeds als ze dit soort lof love posts maakt dat de volgende weer in beeld is... hoop dat deze babydaddy dit patroon ook al door heeft en haar dm's even checked who's nextquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:56 schreef Nomofobisch het volgende:
Die post van Mirthe, met die overdreven liefdesverklaring 😂 4 jaar geleden? Die middelste is nog niet eens 3 dus wat bedoelt ze 4 jaar geleden? Je zou maar zo trots zijn op je derde babydaddy dat je er een uitgebreide verantwoording over moet schrijven 😝
Ach Sterrekaatje , ik geef mijn mening of jij dat nu leuk vind of niet ,quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
Exact dit, zo zwart wit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer om wat we zien of leze n.quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:54 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
En jij gooit graag olie op het vuur, noem gewoon mijn naam als je mij bedoelt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.
Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
❤ Brabant (of Braband zoals dbm zou zeggen)quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef Snaky het volgende:
[..]
Niet zo negatief over Brabanders he
Die scroll ik altijd door hier, af en toe kijk ik naar haarquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
Ik verbaas me altijd over die mannen met skinny’s 🫣quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:47 schreef Lostit het volgende:
Ik kom uit de Randstad en ik wist eigenlijk niet dat er nog skinny’s te koop waren, maar fashionista MW weet ze nog te vinden.
Die waren in 2025 terug van (volgens mij) nooit helemaal weggeweest.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:47 schreef Lostit het volgende:
Ik kom uit de Randstad en ik wist eigenlijk niet dat er nog skinny’s te koop waren, maar fashionista MW weet ze nog te vinden.
Verliefder op z’n nieuwe vlam dan gek op zijn kinderen?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:31 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Tim zoveel bij MW is. Om het weekend als MW haar kids niet heeft het weekend weg, als MW de kids wel heeft dan is hij er ook bij, de 1e week van de kerstvakantie op de schaatsbaan, de 24e met kerstavond, waarschijnlijk samen naar Dubai met kerst. Wanneer ziet deze beste man zijn eigen kinderen dan? Vreemd.
Ik kan skinny’s bij vrouwen prachtig vinden, mits goed gecombineerd. Bij mannen, ook bij jongens, altijd lelijk gevonden.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over die mannen met skinny’s 🫣
Wil je dit gewoon niet meer doen? Steeds breekt er een stukje van mijn Brabantse hartquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
❤ Brabant (of Braband zoals dbm zou zeggen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |