abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219594102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:40 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zou dit ook over een andere influencer schrijven, niet persé over MW.
Voorheen vond ik het leuker bij haar te kijken, maar tegenwoordig krijg ik een beetje het gevoel bij haar dat ze een plaatje wil neerzetten dat soms ver van de werkelijkheid afstaat. Het komt soms onoprecht over.
En dat geldt denk ik voor meer fluflu' s. Alles voor de likes.
Daarom vond ik de post van vandaag van haar verrassend.
Eén keer niet perfect, denk dat het voor haar zoveel prettiger zou zijn om niet altijd aan het perfecte plaatje te willen voldoen.
Want wat maakt het uit of het niet een perfect gedekte tafel is, niet op hakken maar op je sloffen.
Zolang je samen met kinderen een leuke dag hebt is dat wat belangrijk is, enig Tim er wel of niet bij is, wel of niet de foto's maakt is niet interessant.
pi_219594178
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Eén keer niet perfect, denk dat het voor haar zoveel prettiger zou zijn om niet altijd aan het perfecte plaatje te willen voldoen.
Want wat maakt het uit of het niet een perfect gedekte tafel is, niet op hakken maar op je sloffen.
Zolang je samen met kinderen een leuke dag hebt is dat wat belangrijk is, enig Tim er wel of niet bij is, wel of niet de foto's maakt is niet interessant.
Nou, weet je wat het is? Ik krijg daarbij, net als sommige anderen hier, zie ik, het gevoel dat ze zich in een slachtofferrol plaatst, zo van 'alleen met de kinderen', terwijl ze niet alleen is, Tim is er ook.

O, en niet dat perfecte plaatje, dat juich ik alleen maar toe.
Ik zie haar liever een keer in joggingpak en op sloffen dan altijd maar die hakken etc.
pi_219594271
Het zou ook kunnen dat MW Tim met Kerst even buiten beeld houdt, omdat het gevoelig ligt bij zijn ex en kinderen.
pi_219594274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hoezo verrassend? Als je het goed volgt dan is dit continue het patroon. Het geweldige Amsterdam leven naast de rol van oh ik ben zo alleenstaand en slachtoffer en niets is wat het lijkt. Het is inmiddels content geworden.
Het enige juiste en oprechte zou zijn: Los dit lekker binnenskamers op en stop met dit als content gebruiken, want dat is wat het is.

En dat ik dit zeg, wil niet zeggen dat ik niet lief voor een ander ben. Soms is de waarheid hard, maar goed. En dan heb je niets aan het zoetsappige 'met de mantel der liefde bedekken'
pi_219594290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:51 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nou, weet je wat het is? Ik krijg daarbij, net als sommige anderen hier, zie ik, het gevoel dat ze zich in een slachtofferrol plaatst, zo van 'alleen met de kinderen', terwijl ze niet alleen is, Tim is er ook.

O, en niet dat perfecte plaatje, dat juich ik alleen maar toe.
Ik zie haar liever een keer in joggingpak en op sloffen dan altijd maar die hakken etc.
Dan nu even haar post lezen, daarin laat ze ook weten dat Tim er ook is.
Maar het gaat mij er vooral om het feit dat ze het van de buitenwereld vooral moet laten weten of Tim er wel of niet is.
Het maakt toch niet uit? Want omdat Tim er is mag ze zich niet verdrietig voelen of het moeilijk hebben.
Ik vind niet dat ze in de slachtofferrol kruipt, ze zegt en benoemt gewoon hoe het is.
Dat het niet perfect is maar wel gezellig en dat ze een leuke avond heeft.
Ik vind het geen negatieve post.
pi_219594510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Hoezo verrassend? Als je het goed volgt dan is dit continue het patroon. Het geweldige Amsterdam leven naast de rol van oh ik ben zo alleenstaand en slachtoffer en niets is wat het lijkt. Het is inmiddels content geworden.
Het enige juiste en oprechte zou zijn: Los dit lekker binnenskamers op en stop met dit als content gebruiken, want dat is wat het is.

En dat ik dit zeg, wil niet zeggen dat ik niet lief voor een ander ben. Soms is de waarheid hard, maar goed. En dan heb je niets aan het zoetsappige 'met de mantel der liefde bedekken'
Ja, die laatste zinnen. Eens.
Het zegt niets over mijn 'lief zijn voor een ander' als ik op een forum schrijf over een influencer.
pi_219594817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga zo om mijn falie krijgen voor het offtopic -O-
Ach het is kerst... wij hebben een afgesloten keuken met super goede afzuiging 🤣 ik ruik echt helemaal niets meer
pi_219594868
Ik was er een paar dagen niet dus eerst : fijne feestdagen iedereen !

Verder vroeg ik me af of AM al een mapje heeft gemaakt met “ kerst 2025- foto dump op 5 jan! “
pi_219594973
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mb kerstavond niet met 'de walkies' heeft gevierd? Of zijn zij op vakantie?

Haar oudste zoon maakt ook vaak de foto's en deel van de foto's zien eruit alsof het screenshots zijn uit een video.

Maar uit haar laatste story lijkt dan wel weer alsof Tim er gewoon bij was. Maar dit zou betekenen dat hij helemaal geen kerst viert met zijn kinderen.
pi_219595174
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
En wie maakt de mooie fotos van MW? Tim aanwezig dus. Met zielige kerst
Ja, ze schreef ook dat ze nog iets gingen eten toen de kinderen in bed lagen. Gaat voor de kinderen wel razendsnel allemaal, een nieuwe man in huis. Vind de kinderen er ook voortdurend afgemat uitzien, en op veeel filmpjes een bozige Ollie.
pi_219596124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:47 schreef poohenzo het volgende:
Verder vroeg ik me af of AM al een mapje heeft gemaakt met “ kerst 2025- foto dump op 5 jan! “
En de jaardump. Die we al per dag, ‘s avonds nog een paar ‘welterusten’ herhalingen, als ‘ik ben morgen offline’ serie en en als maandfilm (want staat in de plannert) voorbij hebben zien komen.

Queen of repeat.
pi_219596127
Wilines ging ook 2 dagen offline, maar moet toch wel even ‘terug’ op reclame te maken voor de oliebusiness. Oké dan.
pi_219596293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 00:54 schreef slowie het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mb kerstavond niet met 'de walkies' heeft gevierd? Of zijn zij op vakantie?

Haar oudste zoon maakt ook vaak de foto's en deel van de foto's zien eruit alsof het screenshots zijn uit een video.

Maar uit haar laatste story lijkt dan wel weer alsof Tim er gewoon bij was. Maar dit zou betekenen dat hij helemaal geen kerst viert met zijn kinderen.
Er is toch vandaag nog voor Tim en zijn kinderen?
pi_219596375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:04 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Er is toch vandaag nog voor Tim en zijn kinderen?
Ik ga er vanuit, aanname dus, dat hij gisteren met MB naar Dubai is gevlogen.
pi_219596430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:44 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Oeh hier net zo!! Mevrouw 'ik ben hier het slachtoffer' heeft het maar druk met checken van de reacties bij een bericht van haar ex. Toch gek, want ze komt toch nergens meer aan toe, gaat pas ergens in de nacht naar bed daarom, slaapt amper enz. Oh wacht ze heeft natuurlijk Maud, en de huishoudster/oppas en papa en mama enz. Zo alleen doet ze het niet....
MAND
Aiii Mies moet toch beter op haar script gaan letten. Nee oh wacht vandaaaar dat ze pas rond middernacht kon gaat eten… Ze was druk met bijlezen en blokkeren.

‘Ineens alles alleen doen’ maar wel op magische wijze allerlei beelden hebben waarbij iemand jou en je kinderen filmt. Zelfs als een van de jongens naar bed gaat. ( en nee dat is geen stilstaand beeld)
Triest
pi_219596593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 08:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Aiii Mies moet toch beter op haar script gaan letten. Nee oh wacht vandaaaar dat ze pas rond middernacht kon gaat eten… Ze was druk met bijlezen en blokkeren.

‘Ineens alles alleen doen’ maar wel op magische wijze allerlei beelden hebben waarbij iemand jou en je kinderen filmt. Zelfs als een van de jongens naar bed gaat. ( en nee dat is geen stilstaand beeld)
Triest
Die arme kinderen zo snel eer een nieuwe liefde in huis ! Je krijgt toch geen tijd om even bij te komen . Onbegrijpelijk dat je daar voor kiest dan kan je gewoon echt niet alleen zijn
pi_219596638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 06:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wilines ging ook 2 dagen offline, maar moet toch wel even ‘terug’ op reclame te maken voor de oliebusiness. Oké dan.
Als ik haar foto's en filmpjes zie heb ik toch een vermoeden.
pi_219596640
MW die nog even met de kids kerstinkopen gaat doen bij een lingeriezaak. Zeker een cadeautje voor wolf…
pi_219596650
De stinkkeet na gourmetten is gewoon onderdeel van de beleving. O+ Het is geen kerst zonder gourmet.
pi_219596658
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Gelukkig savonds wel als vanouds aan een hellofresh pasta met de liefde.
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”
pi_219596698
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Het had MW gesierd als ze inderdaad de kerst met haar kinderen had gevierd in plaats van alweer de nieuwe liefde erbij.
En op Instagram weer de veren en medelijden vragen met haar post dat het zo zwaar is kerstavond met de kinderen “lastminute” nog vanalles kopen en regelen helemaal alleen voor de gourmet.
Zou Tim nog niet zijn goedgekeurd door the godfather omdat de kerst niet met hun gevierd word?
Nu lekker bijkomen in Dubai samen en de klaver maximaal missen en maximaal janken.
Ben benieuwd naar alle mooie teksten over hoe zwaar het is in Dubai “die dagen horen er ook bij”
En vergeet niet de beelden van de lichten aan doen met de liefde. Maximaal genieten van de wijntjes
pi_219596722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:07 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Als ik haar foto's en filmpjes zie heb ik toch een vermoeden.
??
pi_219597073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 22:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie daar Judith ook wel voor aan, om zoiets te doen 🫣
Lekker met dingen uit de afprijsbak.
pi_219597205
Ik vind het zo heftig voor die kinderen van Koen en Michelle. Kinderen zijn flexibel maar jeetje, deze 4 ( vooral die 3 oudste ) worden wel erg gevraagd mee te buigen met de acties van de ouders.
Was die nieuwe vriend van Michelle er echt nu al bij met die Kerstviering? Was het geen vriendin of zo die die fotos gemaakt heeft? Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je nu al je vriendje aan kinderen voorstelt die al zoveel op hun bordje hebben gekregen afgelopen jaar.
Hetzelfde geldt voor de kinderen van JvP hoor, ook heel heftig en die hebben ook nog eventjes 4x moeten verhuizen tussendoor.
En dan al die samengestelde gezinnen die nu weer gevormd worden met allemaal stiefbroertjes en zusjes weer erbij. Hoeveel kinderen heeft die Tim? Ook 3 stuks? Dus die 4 van Michelle hebben dan van mama 3 stief siblings en dan weer die 3 van JvP. Zien ze die nu nog wel dan? En waar gaat het allemaal wonen? Want er zal aan beide kanten wel maximaal samen gewoond moeten worden .
Ppfff, ik word al moe als ik het alleen al moet typen 😖 Wat een chaos!
pi_219597251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Ze gaat met ze naar de ijsbaan, is samen met ze.
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
pi_219597357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tja jij mag vinden en denken wat je wilt, ik zie het anders. Ik vind niet dat ze slachtoffer speelt, vind dat ze de schouders er prima onderzet en doorgaat. Waar anderen dagenlang in bed blijven huilen. Ze is er voor de kindjes) ja met hulp maar dat hebben er zoveel)
Wij weten niet wat er is gebeurd mbt de scheiding, maar dat het niet makkelijk is lijkt me duidelijk.
Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet. Ze doet het op haar manier.
Dat jij en ik het waarschijnlijk anders zouden doen is prima, niet iedereen is hetzelfde.
En dat zij het als content gebruikt houden we met ons allen zelf stand, als wij ontvlogen en het niet meer over haar hebben verdiend zij er geen bakken geld mee.
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
pi_219597439
quote:

[..]

Ik zie een vrouw die haar best doet, niemand daarmee kwaad doet.
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.
pi_219597484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 09:10 schreef Babbelaertje het volgende:
Maar even eerlijk; in de post van het gourmetten lees ik werkelijk nergens dat ze het zwaar vond, ze had voor haar een perfecte avond schrijft ze, ik zie het woord genieten en samen.
Waar staat dan dat ze het zwaar heeft?
Het was anders dan anders maar volgens mij hebben ze een fijne avond gehad.
Maar blijkbaar lees ik het anders dan de rest.
pi_219597516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:09 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Doet ze wel natuurlijk hè... Wat doe je je kinderen aan om eerst je driehoeksverhouding en daarna de scheiding en nieuwe lover zo publiek tentoon te stellen. Ik vind dat ze haar kinderen daar zeker wel kwaad mee doet.
Tsja denk niet dat zij als enige van de drie hier debet aan is.
Maar dat het voor de kinderen allemaal teveel is ben ik met je eens.
Ik zou persoonlijk ook niet gelijk aan een nieuwe relatie beginnen. En dat vind ik ook bij jvp en Koen.
Had gewoon allemaal een tijdje rust genomen, verwerken en niet gelijk hup weer verder.
En tuurlijk verliefdheid tegenhouden is moeilijk maar in dit geval hadden de kindjes op 1 moeten staan( altijd trouwens)
pi_219597626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:02 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Soms vraag ik me af of jij Iris zeilstra bent die met een andere Friese naam hier het opneemt voor haar ‘bestie ‘ waar ze nog nooit thuis geweest is haha
Tsja dat is ook zo'n dooddoener hier bij sommigen, ben jij een vriendin? Ben jij Iris.
Nee dat ben ik niet, ik heb een andere mening over Mb en daar hoef ik mij niet voor te verantwoorden.
Als je hier je kop boven het maaiveld uitsteekt is het gelijk pats boem erboven op.
Ik heb me heel lang afzijdig gehouden wat mb betreft maar dacht; ik ben ook gek, waarom moet iedereen met elkaar meepraten en ben ik bang voor de reacties die ik krijg als ik er anders over denk.
Ga ik niet meer doen, en iemand die zich aan mijn mening ergert moet maar doorscrollen.
Ik verwoord netjes mijn mening en probeer altijd om een ander niet te kwetsen.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:32:55 #131
184769 crew  Deisyy
pi_219597732
quote:

[..]
Iedereen heeft recht op zijn mening, hoeft diegene nog niet vergeleken te worden met een bestie haha
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219597734
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
pi_219597816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Die kerstbrunch bij Milou, dat is toch niet alleen voor hun gezin mag ik hopen?😳 Zoooo veel eten 😵💫 En zo veel cadeaus onder de boom ook 😔 Blij dat mijn kinderen nu ouder zijn en het niet meer ‘hoeft’, zelfs boodschappen doen is al moeilijk. Sinterklaas én kerst cadeaus waren gewoon onmogelijk geweest
Ik vind het bij heel veel fluflus overdreven hoeveel er wordt gegeven.
Kerst en sinterklaas, ik heb het nooit gedaan.
En dan nog verjaardagen erbij.
Er zijn belangrijkere dingen dan cadeaus toch?
pi_219597825
quote:

[..]
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 10:44:05 #135
184769 crew  Deisyy
pi_219597889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Niemand zegt dat ze niet haar best doet. De keuze die zij maakt worden hier genoemd. En dat zijn keuzes die ten koste gaan van de kinderen. Je vergelijkt weer appels met peren. Grappig dat je de nuance alleen maar bij mevrouw Walkwolf hebt.
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
pi_219597965
quote:
Ik kijk zelden bij Milou. En als ik bij haar kijk zie ik altijd eten. Haar kinderen eten meer, veel ongezonde dingen ook, dan ik. Zo onnodig.
pi_219598063
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar het lijkt alsof Mies elke keer overal de schuld van krijgt., terwijl die andere wolf in schaapskleren (Jacq) en Koen er net ze debet aan zijn.
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
pi_219598098
quote:

[..]
JvP gaat ook nog wel een keer door de mand vallen. Zieltjes winnen door te zeggen en doen alsof haar kinderen nu prio zijn. Haar kinderen hadden altijd haar prio moeten zijn. Niet het gezin van MB en KB. Op naar de 8e woonplek. Lekker stabiel. Maar ze heeft wat ze wilde.
pi_219598173
Maar de relatie tussen Jacqueline en Koen is toch niet nieuw?
Michelle heeft zich in een nieuwe relatie gestort, Jacqueline en Koen waren al bij elkaar. Als het met 3 niet werkt, betekent niet dat het tussen 2 van de 3 niet werkt.
Ik heb juist het gevoel dat Jacqueline en Koen het iets rustiger aan doen dan Michelle. Maar goed, dat is enkel gebaseerd op t feit dat zij minder delen erover.

Ze hebben er allemaal aandeel in gehad dat de schone schijn is opgehouden, dat hadden ze allemaal niet moeten doen vind ik. Maar Michelle is (samen met Iris) diegene die steeds kleine hints dropt en speculaties in de hand werkt.

Het zou me bij Milou niet verbazen als doe brunch en cadeaus alleen voor t gezin zouden zijn, maar ik mag hopen dat er meer mensen aanschoven🙈.
Ik vind dat ze daar met specialere gelegenheden of uitjes sowieso altijd heel veel eten.
pi_219598209
Ik zag op een van die stories van Milou een ander kindje in beeld, dus het lijkt erop dat ze gasten hadden met de brunch. Voor 2 volwassenen en 3 kinderen zou dat echt een absurde hoeveelheid eten zijn geweest.
pi_219598218
quote:
Zal misschien met die bestie drielingmoeder zijn? Anders is het wel weg veel allemaal
pi_219598241
quote:

[..]
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.
pi_219598340
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Maar de relatie tussen Jacqueline en Koen is toch niet nieuw?
Michelle heeft zich in een nieuwe relatie gestort, Jacqueline en Koen waren al bij elkaar. Als het met 3 niet werkt, betekent niet dat het tussen 2 van de 3 niet werkt.
Ik heb juist het gevoel dat Jacqueline en Koen het iets rustiger aan doen dan Michelle. Maar goed, dat is enkel gebaseerd op t feit dat zij minder delen erover.

Ze hebben er allemaal aandeel in gehad dat de schone schijn is opgehouden, dat hadden ze allemaal niet moeten doen vind ik. Maar Michelle is (samen met Iris) diegene die steeds kleine hints dropt en speculaties in de hand werkt.
Eens. Het contrast tussen de content van Michelle en die van Jacqueline en Koen is groot. Het is geen wedstrijd. We hoeven geen scheidsrechter te zijn en partij te kiezen voor de ene of de andere kant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219598508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:10 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nou ik zie hier in dit topic toch echt wel een tweedeling hoor waarin beide kanten schuld en dergelijke wordt toegeschoven. Ik vind bovenstaande ondertussen wel een beetje onzin.
Ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Alleen op insta gaan ze er verschillend mee om. MB gooit er vooral veel drama in, KB houdt zich koest en JvP hangt het heilige boontje uit.
pi_219598872
Michelle is m.i. al een hele tijd een narratief aan het creëeren waarbij ze gisteravond "moody zwart-wit semi betraande onscherpe foto's" plaatst met een "het valt allemaal niet mee, maar ik doe het toch maar even verhaal", waarbij ze veel woorden gebruikt, maar feitelijk niets zegt. En die post had binnen het uur 7500 duimpjes omhoog en een overdaad aan hartjes (onder de riem). Wanneer zegt ze wel iets? Het zijn vaak one-liners met een semi-dramatische of emotionele ondertoon én hoppa, een samenwerking. Zelfs het afdoen van haar trouwring was heel wat, jeweetwel de herinnering enzo, máár gelukkig was daar huppeldepup juwelier met een ring voor de kale plek op haar vinger. Refereert naar het leuk hebben met iemand, tegen haar gevoelens aan het vechten is, alleen zijn met Sinterklaas en Kerst naar beelden met met het vieren, met haar kinderen, van Sinterklaas en Kerst, naar haar nieuwe lover half tonen (hey you), in de wij-vorm praten terwijl ze doet alsof ze alleen is, zijn spullen ophalen in Knokke en met hem naar Spanje en Dubai gaan. Ik zie het met een half oog voorbij komen maar de hang naar controversieel zijn, is Michelle niet vreemd.

Het kan me werkelijk niet schelen wie met wie wat doet, en hoeveel schaapskleren Jacqueline draagt en hoeveel rimpels Koen erbij heeft gekregen; de hele trio is zó saai als het maar zijn kan. Maar Michelle is degene in de meest comfortabele financiële positie, en zij zal ook nooit anders gewend zijn geweest, maar er is hier maar één slachtoffer in de poly en dat is zij. Koen en Jacqueline zouden er goed aan doen om gewoon, met hun 7 kinderen, de luwte op te zoeken en niet meer hun geld te verdienen via social media.
pi_219598993
Mies is niet heilig, maar jvp ook niet. Die is uitgekookter dan je denk.

Denk dat ze alle 3 issues hebben. Heb me door de laatste 2 podcast heen geworsteld. Maar wat mies liet doorschemeren is dat Koen ook niet helemaal okayisch was. Blijft allemaal speculeren natuurlijk, denk dat ze dat ook graag wil want; volgers en binden aan die podcast.

Het is natuurlijk Maximaal aandikken en overdrijven. Maar goed.. mijn inziens word MW erg hard aangepakt.
pi_219599059
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 23:58 schreef lila01 het volgende:
Het zou ook kunnen dat MW Tim met Kerst even buiten beeld houdt, omdat het gevoelig ligt bij zijn ex en kinderen.
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.
pi_219599150
quote:

[..]
Haha alleen kan Iris geen fatsoenlijke Nederlandse zin uit haar keeltje krijgen.
pi_219599173
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:54 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Nog een verschil. Mies hangt hele verhalen op en deelt sneren uit. De andere twee zwijgen. En dat is waar al dit schrijven vandaan komt.
Want dat is toch de basis van het hier mogen schrijven. Reageren op wat we lezen? Dat zou jij als mod toch juist moeten weten?
JvP speelt de lieve leuke moeder maar is ondertussen geen haar beter vind ik.
pi_219599296
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
pi_219599364
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pfff wordt het wéér een topic met ‘zij heeft de schuld! Nee, zij is fout/zielig/uitgekookt! Hij had iets moeten zeggen/had wel-niet niet aanwezig moeten zijn!’

Ik ben dat gehak en geanalyseer en ‘ik vind dat’ en ‘jij zei toen dit’ op/over de ex-poly zo uitgekauwd. ‘Men’ wordt het niet eens. Waarom dan toch topics vol hiermee blijven vullen?
tranquil meid.. het is kerst
pi_219599425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 01:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, ze schreef ook dat ze nog iets gingen eten toen de kinderen in bed lagen. Gaat voor de kinderen wel razendsnel allemaal, een nieuwe man in huis. Vind de kinderen er ook voortdurend afgemat uitzien, en op veeel filmpjes een bozige Ollie.
Ik wil al een tijdje schrijven dat ik de kinderen er de laatste tijd zo bleek en afgemat uit vind zien, vooral de oudste.
pi_219599505
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.

Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
pi_219599570
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Cattolica het volgende:
Michelle is m.i. al een hele tijd een narratief aan het creëeren waarbij ze gisteravond "moody zwart-wit semi betraande onscherpe foto's" plaatst met een "het valt allemaal niet mee, maar ik doe het toch maar even verhaal", waarbij ze veel woorden gebruikt, maar feitelijk niets zegt. En die post had binnen het uur 7500 duimpjes omhoog en een overdaad aan hartjes (onder de riem). Wanneer zegt ze wel iets? Het zijn vaak one-liners met een semi-dramatische of emotionele ondertoon én hoppa, een samenwerking. Zelfs het afdoen van haar trouwring was heel wat, jeweetwel de herinnering enzo, máár gelukkig was daar huppeldepup juwelier met een ring voor de kale plek op haar vinger. Refereert naar het leuk hebben met iemand, tegen haar gevoelens aan het vechten is, alleen zijn met Sinterklaas en Kerst naar beelden met met het vieren, met haar kinderen, van Sinterklaas en Kerst, naar haar nieuwe lover half tonen (hey you), in de wij-vorm praten terwijl ze doet alsof ze alleen is, zijn spullen ophalen in Knokke en met hem naar Spanje en Dubai gaan. Ik zie het met een half oog voorbij komen maar de hang naar controversieel zijn, is Michelle niet vreemd.

Het kan me werkelijk niet schelen wie met wie wat doet, en hoeveel schaapskleren Jacqueline draagt en hoeveel rimpels Koen erbij heeft gekregen; de hele trio is zó saai als het maar zijn kan. Maar Michelle is degene in de meest comfortabele financiële positie, en zij zal ook nooit anders gewend zijn geweest, maar er is hier maar één slachtoffer in de poly en dat is zij. Koen en Jacqueline zouden er goed aan doen om gewoon, met hun 7 kinderen, de luwte op te zoeken en niet meer hun geld te verdienen via social media.
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
pi_219599599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het zou respectvol geweest zijn als JvP haar 'schatzi' foto voor zichzelf had gehouden.
Nee, waarom?
Koen en JvP waren al samen tijdens de poly. MW heeft haar binnengehaald.
Als het tussen MW en Koen niet meer gaat, dan hoeven de andere twee toch niet uit elkaar?
En waarom daar stiekem over doen als mensen hen toch al samen zien?
pi_219599725
Misschien is het beter een apart expolytopic te maken?
pi_219599753
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
  Moderator/colorchick vrijdag 26 december 2025 @ 13:05:33 #158
382129 crew  Donna
pi_219599770
Oh please nee geen aparte topics.
De topics zijn niet voor niks samengevoegd.

Hohoho ~:)
pi_219599774
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Soort Love Island maar dan de Brabantse carnaval editie.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
Maar het zijn gewoon ordinaire boeren met een twijfelachtige kledingsmaak.
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Go hard or go home
pi_219599779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:00 schreef Rimboequeen het volgende:
God nee.
Go hard or go home
pi_219599809
quote:
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.
pi_219599862
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:08 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dan zou je voor iedere influencer/momfluencer een apart topic kunnen maken. Want er worden hier ook genoeg andere influencers/momfluencers besproken die voor andere weer niet interessant of relevant zijn.
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.
pi_219599873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:32 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
tranquil meid.. het is kerst
Daar heeft kerst niets mee te maken meid.
pi_219599889
Lotkeckeis kwam met ‘voorgesteld voor jou’ bij mij voorbij met een kerstfoto. Haar man is vergeten z’n overhemd dicht te knopen voor de foto.
pi_219599906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:12 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Gaat niet om of het relevant is maar er hier steeds heibel over ontstaat.
Misschien interpreteer ik het anders maar ik zie geen heibel. Volgens mij zijn er verschillende meningen en perspectieven.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 13:19:15 #166
184769 crew  Deisyy
pi_219599944
Welnee, dit is toch geen heibel.
pi_219599969
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Klopt....grappig detail: Wordt steeds door twee mensen opgestookt en aangekaart.

Een door......iedereen de nieuwe post (maar het houdt haar echt niet bezig hoor) van DBM gelezen??
Dit! En die post 300 over dat het dbm niet boeit.. als je het zo vaak moet herhalen boeit het je blijkbaar toch wel erg
pi_219600077
Omdat het weer eens wat anders is dan Debbie misschien?
Daar moeten ook veel users doorheen scrollen terwijl het ze niet boeit.
pi_219600099
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Het is wel bijzonder dat die Brabanders zo'n enorme status hebben gekregen terwijl er niks is waar ze in uitblinken.
Ondertussen proberen ze hun insta een picture perfect life te laten zijn op een bedje van "real talk"
En dat heeft dan allemaal kinderen en die moeten het maar samen uit zien te vogelen. Alle 7! stuks.
Niet zo negatief over Brabanders he :)
pi_219600148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:49 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, waarom?
Koen en JvP waren al samen tijdens de poly. MW heeft haar binnengehaald.
Als het tussen MW en Koen niet meer gaat, dan hoeven de andere twee toch niet uit elkaar?
En waarom daar stiekem over doen als mensen hen toch al samen zien?
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.
pi_219600170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:05 schreef Noek het volgende:
Tokkies met geld.

Ik zie Michelle wel meedoen met The Real Housewives van het Zuiden of valt ze buiten die categorie?
pi_219600205
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Tokkies met geld.

Ik zie Michelle wel meedoen met The Real Housewives van het Zuiden of valt ze buiten die categorie?
Ik hoop voor haar kinderen dat ze hier nooit aan meedoet.
pi_219600241
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef Snaky het volgende:

[..]
MB heeft anders wel een alaaf stem. Ons mam zou dat ook zegguh
Go hard or go home
pi_219600321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft ze haar zelf binnengehaald. In mijn ogen is ze er ingetrapt en is haar plaats nu ingenomen. Dat blijft hoe dan ook pijnlijk en als ze allemaal zo liefdevol waren gooiden ze dit al helemaal niet op insta.
Dit is ook hoe ik het zie. JvP was de fangirl die contact zocht met haar idool en dat is gelukt, met alle gevolgen vandien. Neemt niet weg dat ik ook vind dat MB een kei is in maximaal overdrijven. Drie volwassenen die zich als een stel pubers gedragen en zeven kinderen die de dupe zijn van dat pubergedrag. De kinderen van JvP hebben hopelijk nog een fijne en stabiele basis bij hun vader.
pi_219600388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:

[..]
En toch vind ik het leuk om JvP te volgen op Insta.
Het is allemaal rustiger, normaler en minder hysterisch dan bij MW.
Gek genoeg, kan ik voor haar nóg minder aandacht hebben, dan voor Michelle. Ik ken van de poly weinig, maar ik vind haar nogal onbeholpen overkomen. Heb ergens misschien ook nog wel medelijden met haar. Ik neem aan gescheiden, Michelle tegengekomen, in een poly relatie beland en de rest is geschiedenis. Ik las hier ergens dat ze sinds haar scheiding 7 keer is verhuisd; bizar! En nu is ze wederom alleen met haar 3 kinderen en doet een poging om Koen als haar lover te presenteren, maar vanuit zijn kant heb ik nog geen kik gezien of gehoord. Ik hoop dat Jacqueline erop voorbereid is, dat óók Koen haar in de toekomst gaat dumpen.
pi_219600407
Ik kom uit de Randstad en ik wist eigenlijk niet dat er nog skinny’s te koop waren, maar fashionista MW weet ze nog te vinden.
pi_219600426
TT never lets me down.

[ Bericht 76% gewijzigd door Noek op 26-12-2025 19:24:52 ]
Go hard or go home
pi_219600464
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:37 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik hoop voor haar kinderen dat ze hier nooit aan meedoet.
Wat maakt dat erger voor hun, dan wat ze nu doet? Ik heb nog niet veel kinderen daar gezien, dus wellicht komen ze dan minder in beeld?
pi_219600493
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:48 schreef Noek het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGdmNguH2/

TT never lets me down.
Nou ja, dit dus en slotje erop 🤗!
pi_219600547
Die post van Mirthe, met die overdreven liefdesverklaring 😂 4 jaar geleden? Die middelste is nog niet eens 3 dus wat bedoelt ze 4 jaar geleden? Je zou maar zo trots zijn op je derde babydaddy dat je er een uitgebreide verantwoording over moet schrijven 😝
pi_219600571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat maakt dat erger voor hun, dan wat ze nu doet? Ik heb nog niet veel kinderen daar gezien, dus wellicht komen ze dan minder in beeld?
Ik heb niet het idee dat de vrouwen die meedoen aan dit programma positief in beeld worden gebracht.
pi_219600632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:45 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Gek genoeg, kan ik voor haar nóg minder aandacht hebben, dan voor Michelle. Ik ken van de poly weinig, maar ik vind haar nogal onbeholpen overkomen. Heb ergens misschien ook nog wel medelijden met haar. Ik neem aan gescheiden, Michelle tegengekomen, in een poly relatie beland en de rest is geschiedenis. Ik las hier ergens dat ze sinds haar scheiding 7 keer is verhuisd; bizar! En nu is ze wederom alleen met haar 3 kinderen en doet een poging om Koen als haar lover te presenteren, maar vanuit zijn kant heb ik nog geen kik gezien of gehoord. Ik hoop dat Jacqueline erop voorbereid is, dat óók Koen haar in de toekomst gaat dumpen.
Getrouwd en tijdens haar huwelijk verliefd geworden op MB. Van wat ik hier heb gelezen een tijdje met z’n vieren gerommeld, dus incl. de man van JvP (dit heb ik zelf niet gezien of gelezen bij MB of JvP). Gescheiden om zich direct vol in de poly te storten. En haar kinderen? Die waren op geen enkel moment haar prio. Die sleepte ze inderdaad van gemeubileerd huis naar nieuwbouwhuis naar het huis van MB en KB naar bouwketen naar boerderij naar Centerparcs en nu weer naar een gemeubileerd huis.
pi_219600647
quote:
Dat zou dan ook voor AM moeten gelden, want daar gaat het soms pagina' s lang over.
Lijkt me dus niet
pi_219600658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Dan kan er ook gelijk een apart AM topic komen, daar gaat het soms ook pagina's lang over. Want die vind ik nou echt totaal niet boeiend en onmogelijk even bij te spieken met de 100 stories per dag
O, ik val in herhaling, zie ik
pi_219600945
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:56 schreef Nomofobisch het volgende:
Die post van Mirthe, met die overdreven liefdesverklaring 😂 4 jaar geleden? Die middelste is nog niet eens 3 dus wat bedoelt ze 4 jaar geleden? Je zou maar zo trots zijn op je derde babydaddy dat je er een uitgebreide verantwoording over moet schrijven 😝
Eigenlijk bevestigt ze dat hij al in haar dm was gegleden toen ze nog niet eens met babydaddy nummer 2 was en die was toen ook het beste wat haar ooit overkomen was 🤔 Eigenlijk is het steeds als ze dit soort lof love posts maakt dat de volgende weer in beeld is... hoop dat deze babydaddy dit patroon ook al door heeft en haar dm's even checked who's next
pi_219601008
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:39 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ach Sterrekaatje , ik geef mijn mening of jij dat nu leuk vind of niet ,
En je hoeft mij niet te analyseren, gewoon verder scrollen als ik je irriteer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Henrike op 26-12-2025 14:51:19 ]
pi_219601031
Ik vind het bijzonder dat Tim zoveel bij MW is. Om het weekend als MW haar kids niet heeft het weekend weg, als MW de kids wel heeft dan is hij er ook bij, de 1e week van de kerstvakantie op de schaatsbaan, de 24e met kerstavond, waarschijnlijk samen naar Dubai met kerst. Wanneer ziet deze beste man zijn eigen kinderen dan? Vreemd.
pi_219601038
quote:

[..]
Exact dit, zo zwart wit.
Alsof zij met hun 2 de huid schoon hebben, en nergens schuld aan hebben.
Ik heb altijd gezegd waar 3 vechten 3 schuld.
pi_219601054
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:54 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Het gaat allang niet meer om wat we zien of leze n.
In het geval van Mb word er meer gespeculeerd dan bij andere fluflus
Het is toch te gek dat er word gekeken hoeveel glazen er waar op tafel staan om erachter te komen of ze alleen is of met Tim.
Uberhaupt dat men daar op let.
  vrijdag 26 december 2025 @ 14:41:33 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219601131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ach Sterrekaatje toch.
Ach fangirl Henrike toch :') :+
pi_219601138
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:41 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

En jij gooit graag olie op het vuur, noem gewoon mijn naam als je mij bedoelt.
Moet je er ook bij vermelden dat ik een maand lang nergens op heb gereageerd, en er kwam heel veel voorbij.
Denk dat jij je zelf net zo goed tot de stokers mag rekenen.
En daarbij sluit ik mijn discussie. Is dit forum niet voor bedoeld , en ik had me voorgenomen me van sommige forumleden hier niets meer aan te trekken.
Ik ga van mijn kerstdag genieten.
pi_219601141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:32 schreef Snaky het volgende:

[..]
❤ Brabant (of Braband zoals dbm zou zeggen)
pi_219601144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:03 schreef slowie het volgende:
Die scroll ik altijd door hier, af en toe kijk ik naar haar
pi_219601150
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:47 schreef Lostit het volgende:
Ik kom uit de Randstad en ik wist eigenlijk niet dat er nog skinny’s te koop waren, maar fashionista MW weet ze nog te vinden.
Ik verbaas me altijd over die mannen met skinny’s 🫣
pi_219601355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:47 schreef Lostit het volgende:
Die waren in 2025 terug van (volgens mij) nooit helemaal weggeweest.
pi_219601365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:31 schreef Annika2016 het volgende:
Ik vind het bijzonder dat Tim zoveel bij MW is. Om het weekend als MW haar kids niet heeft het weekend weg, als MW de kids wel heeft dan is hij er ook bij, de 1e week van de kerstvakantie op de schaatsbaan, de 24e met kerstavond, waarschijnlijk samen naar Dubai met kerst. Wanneer ziet deze beste man zijn eigen kinderen dan? Vreemd.
Verliefder op z’n nieuwe vlam dan gek op zijn kinderen?
Wat treurig.
Maar misschien ziet hij ze precies op al die andere momenten wel constant.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219601377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik verbaas me altijd over die mannen met skinny’s 🫣
Ik kan skinny’s bij vrouwen prachtig vinden, mits goed gecombineerd. Bij mannen, ook bij jongens, altijd lelijk gevonden.
pi_219601381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
❤ Brabant (of Braband zoals dbm zou zeggen)
Wil je dit gewoon niet meer doen? Steeds breekt er een stukje van mijn Brabantse hart ;( :P
pi_219601404
DBM moet sinds haar zoektocht naar een diagnose wel bij iedere post iets neurodivergents posten, niet?
Prikkels, kan niet stilzitten (?), chaos…
pi_219601543
LindaopCuracao is maanden aan het verkondigen/aftellen dat ze kerst in New York gaan vieren. Nu is ze er en klaagt ze steen en been over de kou (terwijl ze nog wel even moet noemen dat het de zevende keer in New York is en ze in een hotel bij Times Square zitten) en deelt ze tig weersvoorspellingen over een zware sneeuwstorm.
Het is een raar en naar mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')