abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219591470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 16:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie geneest wonderbaarlijk (omdat ze het liegen niet meer volhoud) of ze word nog zieker. Kan 2 kanten op gaan met die meid
Dit is ook nog een goeie ja.
Haar B12 schiet ineens omhoog ofzo waardoor ze zich zoveel beter gaat voelen.
pi_219591472
Mirthe in lalaland had ik even verdrongen maar die post dus als haar vader haar moeder 31 jaar geleden niet had opgebeld zij er niet was geweest en dat dan heel bijzonder vinden... 🙄 Ja als je 3 babydaddy's hebt die vaak voor het tweede jaar van het kind al weer uit beeld zijn snap ik dat ze dat bijzonder vindt. Wat is het ook rrn raar mokkel
pi_219591661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Mirthe in lalaland had ik even verdrongen maar die post dus als haar vader haar moeder 31 jaar geleden niet had opgebeld zij er niet was geweest en dat dan heel bijzonder vinden... 🙄 Ja als je 3 babydaddy's hebt die vaak voor het tweede jaar van het kind al weer uit beeld zijn snap ik dat ze dat bijzonder vindt. Wat is het ook rrn raar mokkel
Tja, als ze een condoom hadden gebruikt was ze er misschien ook niet geweest 🤷‍♀️.
De familie aan mijn mans kant telt zo'n 85 man denk ik, schoonvader heeft 12 broers en zussen (arme oma), daarvan heb ik wel eens gedacht (als iedereen bij elkaar was) wat bijzonder, zoveel mensen 'dankzij' 2 mensen. Opa werd 95, oma 101, dus hebben veel achter achter kleinkinderen nog geboren zien worden.

En ik denk ook bij haar altijd maar dat het gemaakte dankbaarheid is, alles voor het insta perfecte plaatje.
Die baby daddy's zijn allemaal de meest geweldige mannen en vaders, de schoonfamilies allemaal geweldig en oh wat een geluk. Tot de baby zo'n 10maanden oud is en iedereen weer uit beeld verdwijnt.
pi_219591786
En wie maakt de mooie fotos van MW? Tim aanwezig dus. Met zielige kerst
pi_219591793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
Wat ziet zij er dof en ellendig uit … zorgelijk
pi_219591851
En voor de zieligheid in zwart wit de foto’s
pi_219591891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:50 schreef Loveischocolala het volgende:
En voor de zieligheid in zwart wit de foto’s
En niet scherp 🙈
pi_219591898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En niet scherp 🙈
Tim heeft nog veel te leren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219591907
Oef, de foto´s van de familie Buddenbruck. Maar he, in ieder geval niet Insta-perfect ;)
Waarom zet je al die kerstcadeaus op Insta? Om te laten zien hoe goed hun kinderen het hebben?
pi_219591929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
pi_219591938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:58 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik voel wel mee met Sanneke.... Sinds vannacht ook buikgriep en partner is werken 🤯
Beterschap!
pi_219592001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:05 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
Echt hè, wij hebben toevallig vandaag een paar foto’s gemaakt met timer, wat een ellende is dat. Laat staan in je eentje met 4 kids terwijl zij cadeaus uitpakken.
pi_219592067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:14 schreef Lostit het volgende:

[..]
Echt hè, wij hebben toevallig vandaag een paar foto’s gemaakt met timer, wat een ellende is dat. Laat staan in je eentje met 4 kids terwijl zij cadeaus uitpakken.
De eerste foto zou nog met een zelfontspanner gemaakt kunnen zijn maar de andere foto's zijn door iemand anders gemaakt.

Je moet wel heel goed en snel zijn om dit soort foto's in paparazzi style zelf te maken met een zelfontspanner.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219592266
En voor de oplettende kijker: bij foto drie zie je rechts een wijnglas. Of nouja, zonder de focus erop. Het is niet Mies haar glas, daarvoor staat hij te dichtbij; dus een andere volwassene.

Niet erg natuurlijk, maar ga dan niet zaniken dat je alleen bent.
pi_219592320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
En voor de oplettende kijker: bij foto drie zie je rechts een wijnglas. Of nouja, zonder de focus erop. Het is niet Mies haar glas, daarvoor staat hij te dichtbij; dus een andere volwassene.

Niet erg natuurlijk, maar ga dan niet zaniken dat je alleen bent.
Wanneer heeft ze dan gezegd dat ze alleen is?
En dat Tim niet op de foto's staat wil ook niet zeggen dat hij er niet bij is, waarschijnlijk wil hij (nog) niet met zijn kop op Insta.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219592325
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.

Oja, hoi hoi. Ik denk dat ik toch maar eens mee ga schrijven af en toe.
pi_219592351
quote:
88s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef Harper het volgende:
Oef, de foto´s van de familie Buddenbruck. Maar he, in ieder geval niet Insta-perfect ;)
Waarom zet je al die kerstcadeaus op Insta? Om te laten zien hoe goed hun kinderen het hebben?
Ja dat blijft een jaarlijks dingetje, iedereen met de cadeaus en ook nog eens met elkaar op de foto.
Het zijn meestal ook dure cadeaus, dus het komt wat opschepperig over. Hoewel ik het juist een beetje sneu vind eigenlijk
pi_219592362
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.

Wauw
pi_219592367
Dus Sanneke is met buikgriep naar de familie van Dion gegaan? Heeft niemand haar verteld dat dat meestal besmettelijk is?
pi_219592394
Bij Elisejohanna ook weer een foto bij de kerstboom en dan Guusje er ook bijgeshopt.
Ik vind dat best moeilijk, zeker voor de twee kinderen. En ik onderschat dat verdriet zeker niet, ik weet er helaas van, maar waarom dit steeds zo benadrukt wordt daar heb ik wat moeite mee.
pi_219592403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:

Gewoon doen, welkom!
pi_219592435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Oh ik erger me dood trouwens aan alle perfecte kerst plaatjes: met matching pyjama’s op de bank en perfect gedekte kersttafels.

Ik ben blij dat m’n kinderen schone kleding aanhebben en vanavond eten we lekker patat. Misschien heb ik gewoon een hekel aan kerst omdat ik alleen ben en m’n man nu echt mis.

Oké zeik modus uit, Instagram twee dagen niet openen en vanaf zaterdag ben ik weer blij aanwezig!
Ach niets is wat het lijkt, mb schreef zelf ook een post dat alles deze kerstdag niet zo perfect was, en dat hoeft ook helemaal niet. Ik hoop dat dat besef doorzet bij haar, dat ze gewoon heerlijk thuis kan genieten zonder dat het insta waardig moet zijn.
Ik doe er niet meer aan mee, vandaag heerlijk eerst aangeklooid in huis en vanmiddag bij mijn broer gegeten.
Hoe perfecter het plaatje hoe meer schijn volgens mij.
pi_219592457
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:12 schreef Earring het volgende:
Bij Elisejohanna ook weer een foto bij de kerstboom en dan Guusje er ook bijgeshopt.
Ik vind dat best moeilijk, zeker voor de twee kinderen. En ik onderschat dat verdriet zeker niet, ik weet er helaas van, maar waarom dit steeds zo benadrukt wordt daar heb ik wat moeite mee.
Ja, dit valt mij ook op. Intens verdrietig, dit gun je niemand maar werkelijk bij alles wordt Guusje erbij gehaald lijkt het wel hè?
pi_219592474
Lekker. Sanneke heeft buikgriep, gaat alsnog stronteigenwijs mee en kotst daar de boel onder en heeft blijkbaar nog allemaal dingen in elkaar geflanst in de keuken vannochtend voor iedereen. Leuk voor de werkende daar in haar schoonfamilie die eindelijk een keer vakantie hebben, aangestoken door je schoondochter/zus die met een buikvirus naar je toe komt en eten heeft gemaakt... bah.
pi_219592498
Het wordt ook wel snel buikgriep genoemd. Vanochtend werd ze er mee wakker en gelukkig “al” sinds de middag niet meer gespuugd. Dan ben je toch amper ziek geweest qua overgeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')