abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219589564
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219589762
Oh ik erger me dood trouwens aan alle perfecte kerst plaatjes: met matching pyjama’s op de bank en perfect gedekte kersttafels.

Ik ben blij dat m’n kinderen schone kleding aanhebben en vanavond eten we lekker patat. Misschien heb ik gewoon een hekel aan kerst omdat ik alleen ben en m’n man nu echt mis.

Oké zeik modus uit, Instagram twee dagen niet openen en vanaf zaterdag ben ik weer blij aanwezig!
pi_219589800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Oh ik erger me dood trouwens aan alle perfecte kerst plaatjes: met matching pyjama’s op de bank en perfect gedekte kersttafels.

Ik ben blij dat m’n kinderen schone kleding aanhebben en vanavond eten we lekker patat. Misschien heb ik gewoon een hekel aan kerst omdat ik alleen ben en m’n man nu echt mis.

Oké zeik modus uit, Instagram twee dagen niet openen en vanaf zaterdag ben ik weer blij aanwezig!
Sterkte Moedervan4kids, ik kan me voorstellen dat deze dagen extra lastig zijn.

Hier hebben we knallende ruzie met (een deel) van de familie. Ook niet echt insta perfect 😂. Maar er zijn vast meer dan genoeg fluflu’s bij wie kerst ook tegenvalt.

Fijne kerstdagen iedereen
pi_219589859
Fijne feestdagen allemaal 🌲
pi_219589916
quote:

Hier zijn de kinderen al de hele dag ruzie aan t maken. Ben helemaal klaar met deze dag.
Had uitgekeken naar een dag lekker niks doen en kerstfilms kijken, maar dat gaat hem ook niet worden.
Wij halen ook friet en ik doe helemaal niks meer🙈
pi_219590038
Onze verwarming staat altijd op 17 graden dus ik vind dat niet koud haha. Is denk ik maar net wat je gewend bent. Als de temperatuur nog verder zakt is het wel erg vervelend natuurlijk, zeker met (jonge) kinderen. HVK doet er waarschijnlijk weet vrij weinig mee, verder dan klagen op insta komt ze niet. Zij is zo passief met regelzaken. Ben benieuwd of zij een spaarpotje heeft voor de kinderen, een uitvaartverzekering, potje voor pensioen enz enz..
pi_219590091
Als JvP en KB niet bij elkaar waren gebleven, dan was er (vroeg of laat) ook bij hen apart weer een nieuw partner bij gekomen. En daarmee dus ook wéér veranderingen, verhuizingen en onrust. Of dat dan beter is? Ik ben geen psycholoog, dus geen idee. Maar wat ze ook doen, en welke keuze ze ook maken, er is sowieso heel veel onrust. Arme kinderen.
pi_219590121
Vooruitblik naar 2026: wat denken of verwachten jullie dat onze influencers allemaal gaan uithalen en waar ze mee komen?

Wellicht leuk om over te discussieren.
pi_219590259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef funkyfabulous het volgende:
Vooruitblik naar 2026: wat denken of verwachten jullie dat onze influencers allemaal gaan uithalen en waar ze mee komen?

Er zullen vast een aantal diagnoses bijkomen. (DBM, Debbie)
Debbie gaat of kei hard door de mand vallen of gewoon op deze voet verder, want dat zielige bevalt haar wel.

Lotte gaat wat zweverigs doen, ik zie haar echt wel een of andere cursus bedenken over liefdevol scheiden of nieuwe liefde vinden op 'haar leeftijd' (alsof ze 80+ ook) of iets van zelfliefde (terug)vinden ofzo.

Michelle gaat maximaal de liefde in. Ik denk dat zij en Tim niet bij elkaar blijven. Ergens in het eerste kwartaal gaan ze samenwonen, daarna hebben ze er maximaal voor gevochten, maar ging het toch niet.

Jacqueline en Koen dan toch (weer) samen? Vind dat lastig inschatten hoe ze gaan eindigen.

Elyse: heeft het weer lastig, gaat weer stoppen met sociale media om vervolgens onder een andere instanaam weer verder te gaan.

AM gaat gewoon door zoals ze altijd gedaan heeft, een paar rommeldozen, planners, misschien een nieuw AI opstel en een egotriptour.
pi_219590267
Judith krijgt het dan ook nog voor elkaar om ¤50 van de verkoper terug te krijgen omdat ze geen originele doc heeft. Ik zou ervoor bedankt hebben als verkoper zijnde.
Haar nieuwe schoenen draagt ze dus in huis om te kijken waar het bij staat, maar gister zei ze dat ze buiten niet piepen. Zou ze dan nog het lef hebben ze terug te sturen na ze buiten gedragen te hebben?
pi_219590302
Nog een leuk discussiepunt: bij welke fluflu zal er nog een baby komen?

Ik zet in op Mies.
pi_219590310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef Miepje77 het volgende:
Judith krijgt het dan ook nog voor elkaar om ¤50 van de verkoper terug te krijgen omdat ze geen originele doc heeft. Ik zou ervoor bedankt hebben als verkoper zijnde.
Haar nieuwe schoenen draagt ze dus in huis om te kijken waar het bij staat, maar gister zei ze dat ze buiten niet piepen. Zou ze dan nog het lef hebben ze terug te sturen na ze buiten gedragen te hebben?
Gierig zijn loont niet. Maar ik had als verkoper er ook voor bedankt.
pi_219590352
quote:
Judith stuurt ze denk ik gewoon retour als ze dat wil. Ook als er buiten mee gelopen is. En als ze dr geld niet krijgt regelt ze het wel op een aso manier
pi_219590389
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er zullen vast een aantal diagnoses bijkomen. (DBM, Debbie)
Debbie gaat of kei hard door de mand vallen of gewoon op deze voet verder, want dat zielige bevalt haar wel.

Lotte gaat wat zweverigs doen, ik zie haar echt wel een of andere cursus bedenken over liefdevol scheiden of nieuwe liefde vinden op 'haar leeftijd' (alsof ze 80+ ook) of iets van zelfliefde (terug)vinden ofzo.

Michelle gaat maximaal de liefde in. Ik denk dat zij en Tim niet bij elkaar blijven. Ergens in het eerste kwartaal gaan ze samenwonen, daarna hebben ze er maximaal voor gevochten, maar ging het toch niet.

Jacqueline en Koen dan toch (weer) samen? Vind dat lastig inschatten hoe ze gaan eindigen.

Elyse: heeft het weer lastig, gaat weer stoppen met sociale media om vervolgens onder een andere instanaam weer verder te gaan.

AM gaat gewoon door zoals ze altijd gedaan heeft, een paar rommeldozen, planners, misschien een nieuw AI opstel en een egotriptour.
Debbie geneest wonderbaarlijk (omdat ze het liegen niet meer volhoud) of ze word nog zieker. Kan 2 kanten op gaan met die meid
pi_219590780
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef funkyfabulous het volgende:

Sanneke blijft slachtoffer van het leven. Ergens in 2026 zullen ze een woning toegewezen krijgen waar veel aan moet gebeuren en daar zal dan weer een bedelactie voor komen. Dion valt uit op z’n werk en kan daardoor langere tijd bij z’n kind zijn.

Debbie blijft niet heel lang offline en komt terug met een lulverhaal dat er wonder boven wonder zoveel verbetering is dat ze toch iets meer kan.
En dat alles door haar tomeloze inzet en spuitjes. Maar ondertussen heeft Roy haar gedwongen normaal te doen, dat zal ze er niet bij zeggen.

J&V blijven 24/7 alles heppie de peppie samen doen en hun kinderen inzetten voor geld.

Judith blijft op een verkeerde manier zuinig zijn, haar zoon zal nog geweldiger worden dan hij nu is en aan opvoeden gaat ze nog steeds geen tijd besteden.

MB verkoopt de boerderij want de financiële afwikkeling van het einde van de poly blijkt toch vies tegen te vallen. Verder blijft ze maximaal dankbaar voor alle liefde van oude en nieuwe liefdes. Het samenkomen in het clubhuis sterft een langzame dood, net als de podcast. Tim blijft als de vijfde koala plakken.

JvP en KB blijven samen en gaan samenwonen in een huis waarbij de kinderen slaapkamers zullen moeten delen. Behalve het meisje, zij krijgt haar eigen kamer.
pi_219590794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:55 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Judith stuurt ze denk ik gewoon retour als ze dat wil. Ook als er buiten mee gelopen is. En als ze dr geld niet krijgt regelt ze het wel op een aso manier
Ze gaat gewoon zeggen dat ze piepen. En dat die schoenen zo’n brede zool hebben had ze vaak genoeg kunnen zien. De halve wereld loopt op die dingen. Maar ja, het was een aanbieding en daarom heeft ze ze gekocht. Voor de volle mep had ze ze nooit gekocht. Ik denk dan altijd: als ik de oorspronkelijke prijs er niet voor over heb dan vind ik het niet leuk genoeg.
pi_219590808
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Gierig zijn loont niet. Maar ik had als verkoper er ook voor bedankt.
Die verkoper snap ik ook niet. Tenzij in de advertentie of in andere communicatie heeft gestaan dat alles origineel is.
pi_219590996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die verkoper snap ik ook niet. Tenzij in de advertentie of in andere communicatie heeft gestaan dat alles origineel is.
Ze zal of een zielig verhaal hebben opgehangen of ze zal aso geweest zijn
pi_219591057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zal of een zielig verhaal hebben opgehangen of ze zal aso geweest zijn
Ik gok het laatste.
pi_219591215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik gok het laatste.
Een gokje met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is mijn idee. Ik vind het helemaal belachelijk dat ze die verkoper weer heeft lastig gevallen. Die vrouw kent geen enkele schaamte. Die schoenen steeds dragen, ook buiten en dan blijven twijfelen. Doe niet zo moeilijk mens! Als je ze lelijk vindt kunnen ze toch gelijk retour??? Zonder steeds te dragen? Idem als ze niet fijn zitten na even passen.
Zou ze dit jaar weer alleen zijn met de jaarwisseling?
  donderdag 25 december 2025 @ 18:25:14 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219591272
quote:
Hij heeft een slecht product verkocht. Waarschijnlijk als origineel. Dat riekt naar oplichting
pi_219591350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Hij heeft een slecht product verkocht. Waarschijnlijk als origineel. Dat riekt naar oplichting
Het was natuurlijk ook niet voor niets zo goedkoop. En het is maar de vraag of het als origineel is verkocht. Ik neem aan dat ze ook de aankoopbon erbij heeft gekregen i.v.m. de garantie. Daar zou het dan op moeten staan.
pi_219591359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 17:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Debbie blijft niet heel lang offline en komt terug met een lulverhaal dat er wonder boven wonder zoveel verbetering is dat ze toch iets meer kan.
En dat alles door haar tomeloze inzet en spuitjes. Maar ondertussen heeft Roy haar gedwongen normaal te doen, dat zal ze er niet bij zeggen
.
Ik denk dat het steeds moeilijker wordt voor haar om vol te houden omdat ze zo ongeveer overal door de mand is gevallen inmiddels en inderdaad iets verzint dat ze ineens weer mee kan. Ze gaat het denk ik niet nog een jaar volhouden. Samenwerkingen van afgelopen jaar kregen stuk voor stuk zwaar kritiek.
pi_219591444
Ik voel wel mee met Sanneke.... Sinds vannacht ook buikgriep en partner is werken 🤯
pi_219591449
quote:

🩷
pi_219591470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 16:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie geneest wonderbaarlijk (omdat ze het liegen niet meer volhoud) of ze word nog zieker. Kan 2 kanten op gaan met die meid
Dit is ook nog een goeie ja.
Haar B12 schiet ineens omhoog ofzo waardoor ze zich zoveel beter gaat voelen.
pi_219591472
Mirthe in lalaland had ik even verdrongen maar die post dus als haar vader haar moeder 31 jaar geleden niet had opgebeld zij er niet was geweest en dat dan heel bijzonder vinden... 🙄 Ja als je 3 babydaddy's hebt die vaak voor het tweede jaar van het kind al weer uit beeld zijn snap ik dat ze dat bijzonder vindt. Wat is het ook rrn raar mokkel
pi_219591661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:02 schreef Iris2.0 het volgende:
Mirthe in lalaland had ik even verdrongen maar die post dus als haar vader haar moeder 31 jaar geleden niet had opgebeld zij er niet was geweest en dat dan heel bijzonder vinden... 🙄 Ja als je 3 babydaddy's hebt die vaak voor het tweede jaar van het kind al weer uit beeld zijn snap ik dat ze dat bijzonder vindt. Wat is het ook rrn raar mokkel
Tja, als ze een condoom hadden gebruikt was ze er misschien ook niet geweest 🤷‍♀️.
De familie aan mijn mans kant telt zo'n 85 man denk ik, schoonvader heeft 12 broers en zussen (arme oma), daarvan heb ik wel eens gedacht (als iedereen bij elkaar was) wat bijzonder, zoveel mensen 'dankzij' 2 mensen. Opa werd 95, oma 101, dus hebben veel achter achter kleinkinderen nog geboren zien worden.

En ik denk ook bij haar altijd maar dat het gemaakte dankbaarheid is, alles voor het insta perfecte plaatje.
Die baby daddy's zijn allemaal de meest geweldige mannen en vaders, de schoonfamilies allemaal geweldig en oh wat een geluk. Tot de baby zo'n 10maanden oud is en iedereen weer uit beeld verdwijnt.
pi_219591786
En wie maakt de mooie fotos van MW? Tim aanwezig dus. Met zielige kerst
pi_219591793
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
Wat ziet zij er dof en ellendig uit … zorgelijk
pi_219591851
En voor de zieligheid in zwart wit de foto’s
pi_219591891
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:50 schreef Loveischocolala het volgende:
En voor de zieligheid in zwart wit de foto’s
En niet scherp 🙈
pi_219591898
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En niet scherp 🙈
Tim heeft nog veel te leren.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219591907
Oef, de foto´s van de familie Buddenbruck. Maar he, in ieder geval niet Insta-perfect ;)
Waarom zet je al die kerstcadeaus op Insta? Om te laten zien hoe goed hun kinderen het hebben?
pi_219591929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 19:42 schreef SophiaLoren het volgende:
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
pi_219591938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 18:58 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik voel wel mee met Sanneke.... Sinds vannacht ook buikgriep en partner is werken 🤯
Beterschap!
pi_219592001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:05 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En dan reageert iemand: zelfontspanner. Ja zelfontspanner m’n hol.
Echt hè, wij hebben toevallig vandaag een paar foto’s gemaakt met timer, wat een ellende is dat. Laat staan in je eentje met 4 kids terwijl zij cadeaus uitpakken.
pi_219592067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:14 schreef Lostit het volgende:

[..]
Echt hè, wij hebben toevallig vandaag een paar foto’s gemaakt met timer, wat een ellende is dat. Laat staan in je eentje met 4 kids terwijl zij cadeaus uitpakken.
De eerste foto zou nog met een zelfontspanner gemaakt kunnen zijn maar de andere foto's zijn door iemand anders gemaakt.

Je moet wel heel goed en snel zijn om dit soort foto's in paparazzi style zelf te maken met een zelfontspanner.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219592266
En voor de oplettende kijker: bij foto drie zie je rechts een wijnglas. Of nouja, zonder de focus erop. Het is niet Mies haar glas, daarvoor staat hij te dichtbij; dus een andere volwassene.

Niet erg natuurlijk, maar ga dan niet zaniken dat je alleen bent.
pi_219592320
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
En voor de oplettende kijker: bij foto drie zie je rechts een wijnglas. Of nouja, zonder de focus erop. Het is niet Mies haar glas, daarvoor staat hij te dichtbij; dus een andere volwassene.

Niet erg natuurlijk, maar ga dan niet zaniken dat je alleen bent.
Wanneer heeft ze dan gezegd dat ze alleen is?
En dat Tim niet op de foto's staat wil ook niet zeggen dat hij er niet bij is, waarschijnlijk wil hij (nog) niet met zijn kop op Insta.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219592325
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.

Oja, hoi hoi. Ik denk dat ik toch maar eens mee ga schrijven af en toe.
pi_219592351
quote:
88s.gif Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef Harper het volgende:
Oef, de foto´s van de familie Buddenbruck. Maar he, in ieder geval niet Insta-perfect ;)
Waarom zet je al die kerstcadeaus op Insta? Om te laten zien hoe goed hun kinderen het hebben?
Ja dat blijft een jaarlijks dingetje, iedereen met de cadeaus en ook nog eens met elkaar op de foto.
Het zijn meestal ook dure cadeaus, dus het komt wat opschepperig over. Hoewel ik het juist een beetje sneu vind eigenlijk
pi_219592362
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:
Ik was benieuwd naar de "zelfontspanner" foto's van MB/MW maar jeetje, na al die tijd toch ineens geblokt. Gisteravond een opmerking geplaatst bij jvp hoe leuk het is om haar met Koen samen te zien en poef, nu geblokt dus. Hoe dat dus wordt gecheckt allemaal he, sad.

Wauw
pi_219592367
Dus Sanneke is met buikgriep naar de familie van Dion gegaan? Heeft niemand haar verteld dat dat meestal besmettelijk is?
pi_219592394
Bij Elisejohanna ook weer een foto bij de kerstboom en dan Guusje er ook bijgeshopt.
Ik vind dat best moeilijk, zeker voor de twee kinderen. En ik onderschat dat verdriet zeker niet, ik weet er helaas van, maar waarom dit steeds zo benadrukt wordt daar heb ik wat moeite mee.
pi_219592403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:04 schreef Glitterlijm het volgende:

Gewoon doen, welkom!
pi_219592435
quote:

Ach niets is wat het lijkt, mb schreef zelf ook een post dat alles deze kerstdag niet zo perfect was, en dat hoeft ook helemaal niet. Ik hoop dat dat besef doorzet bij haar, dat ze gewoon heerlijk thuis kan genieten zonder dat het insta waardig moet zijn.
Ik doe er niet meer aan mee, vandaag heerlijk eerst aangeklooid in huis en vanmiddag bij mijn broer gegeten.
Hoe perfecter het plaatje hoe meer schijn volgens mij.
pi_219592457
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 21:12 schreef Earring het volgende:
Bij Elisejohanna ook weer een foto bij de kerstboom en dan Guusje er ook bijgeshopt.
Ik vind dat best moeilijk, zeker voor de twee kinderen. En ik onderschat dat verdriet zeker niet, ik weet er helaas van, maar waarom dit steeds zo benadrukt wordt daar heb ik wat moeite mee.
Ja, dit valt mij ook op. Intens verdrietig, dit gun je niemand maar werkelijk bij alles wordt Guusje erbij gehaald lijkt het wel hè?
pi_219592474
Lekker. Sanneke heeft buikgriep, gaat alsnog stronteigenwijs mee en kotst daar de boel onder en heeft blijkbaar nog allemaal dingen in elkaar geflanst in de keuken vannochtend voor iedereen. Leuk voor de werkende daar in haar schoonfamilie die eindelijk een keer vakantie hebben, aangestoken door je schoondochter/zus die met een buikvirus naar je toe komt en eten heeft gemaakt... bah.
pi_219592498
Het wordt ook wel snel buikgriep genoemd. Vanochtend werd ze er mee wakker en gelukkig “al” sinds de middag niet meer gespuugd. Dan ben je toch amper ziek geweest qua overgeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')