abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2025 @ 15:31:47 #51
511221 Hetekip
#1 MIKEYTT FAN
pi_219633580
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is weer terug naar de achtergrond
Gisteravond bewees gelukkig ik juist handel als het nodig is door haar niet binnen te laten
Ik denk dan wel dat je er sterker uit bent gekomen. De kaarten brachten je even aan het wankelen, maar dat wankelen heeft je achteraf wel sterker gemaakt. Waardoor je de gedachten op de achtergrond volgens mij beter de baas bent.
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219633653
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik denk dan wel dat je er sterker uit bent gekomen. De kaarten brachten je even aan het wankelen, maar dat wankelen heeft je achteraf wel sterker gemaakt. Waardoor je de gedachten op de achtergrond volgens mij beter de baas bent.
Het heeft me in ieder geval even op scherp gezet
pi_219633698
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Teveel eer/credits voor de kaarten.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 28 december 2025 @ 15:39:02 #54
511221 Hetekip
#1 MIKEYTT FAN
pi_219633803
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het heeft me in ieder geval even op scherp gezet
Heel goed, gewoon volhouden ook. Een toxische relatie maakt meer kapot dan heel.
pi_219633892
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 15:35 schreef r_one het volgende:

[..]
Teveel eer/credits voor de kaarten.
Zou het?
Het bracht me inderdaad even op verkeerde gedachten waar naar ik er voor mezelf vrij vlot meer scherpe argumenten tegenover zette die nee zeiden
Soort wake up call?
pi_219633980
Het zijn maar een papiertjes met een plaatje erop. Niet meer en niet minder. Mensen hebben een associatief brein en kennen er daarom waarde aan. We houden van oorzaak en gevolg en kunnen slecht tegen betekenisloosheid. Het is allemaal je eigen brein en niet een macht. Het is toeval en je probeert er onbewust betekenisloos aan te geven en te passen in je situatie. Dat is menselijk doch onrealistisch
  zondag 28 december 2025 @ 15:55:00 #57
511221 Hetekip
#1 MIKEYTT FAN
pi_219634227
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het zijn maar een papiertjes met een plaatje erop. Niet meer en niet minder. Mensen hebben een associatief brein en kennen er daarom waarde aan. We houden van oorzaak en gevolg en kunnen slecht tegen betekenisloosheid. Het is allemaal je eigen brein en niet een macht. Het is toeval en je probeert er onbewust betekenisloos aan te geven en te passen in je situatie. Dat is menselijk doch onrealistisch
Zonder betekenis heeft het leven geen zin, de mens zoekt voortdurend naar betekenis. Een wereld zonder betekenis zou gewoonweg niet werken. De kaarten zijn zeker geen macht, maar neem nu een kaart of een gesprek. Het gaat erom dat je geprikkeld wordt en gaat verkennen.

Ga maar kijken waar slechte dingen gebeuren, mensen vragen zich af: 'waarom ik?' 'Waarom moet mij dat overkomen?' Dat is een vraag naar betekenis, het significeert de betekenisloosheid van een willekeurige gebeurtenis of actie die jou treft.

Als je dat van de mens afpakt is de mens geen mens meer, ik denk dat het juist realistisch is om naar betekenis te zoeken. Als ik in rouw ben, maar praten met een knuffelbeest mij help, dan zou ik dat niet als slecht betitelen. Als een kaart je prikkelt en je een gedachte najaagt is dat prima, je bent nog altijd zelf in controle. Het is niet zo alsof de kaart opeens je gedachte overneemt en zegt wat je moet doen. Je moet natuurlijk niet teveel toekennen aan zo'n kaart. Maar je zou ook met iemand kunnen praten die zegt: 'Waarom probeer je dit of dat niet.' En daar zou je net zo goed naar luisteren. Ik zie kaarten dan ook niet anders dan met iemand praten.

Uiteindelijk gaat het erop hoe je reageert op iets, en in dit geval heeft cupfighter goed gereageerd en is hij er sterker uitgekomen. Door zelf een situatie onder de loep te nemen, weet hij nu beter wat goed voor hem is en wat hij wil. En juist daarin ligt de betekenis, het heeft hem teruggebracht naar hemzelf.
pi_219635592
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zou het?
Het bracht me inderdaad even op verkeerde gedachten waar naar ik er voor mezelf vrij vlot meer scherpe argumenten tegenover zette die nee zeiden
Soort wake up call?
Jij hebt het idee dat die kaarten je gesterkt hebben in je assertiviteit? Zonder die kaarten zou je nu nog steeds eerder toegeven aan je latente verlangen voor K? Die kaarten maken echt een significant verschil tussen vóór het leggen en ná het leggen? Je bent erdoor mentaal gegroeid?

Kortom, je had echt die kaarten nodig om die 'scherpe argumenten' te bedenken?
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 15:55 schreef Hetekip het volgende:
Door zelf een situatie onder de loep te nemen, weet hij nu beter wat goed voor hem is en wat hij wil.
Ach welnee. Dat is echt geen novum hoor :N
Dat weet-ie al een tijdje, ook zonder die kaarten.

(en als je zijn topics een beetje had gevolgd, had je dat ook kunnen weten :{w )

[ Bericht 8% gewijzigd door r_one op 28-12-2025 17:13:56 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219636457
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 16:57 schreef r_one het volgende:

[..]
Jij hebt het idee dat die kaarten je gesterkt hebben in je assertiviteit? Zonder die kaarten zou je nu nog steeds eerder toegeven aan je latente verlangen voor K? Die kaarten maken echt een significant verschil tussen vóór het leggen en ná het leggen? Je bent erdoor mentaal gegroeid?

Kortom, je had echt die kaarten nodig om die 'scherpe argumenten' te bedenken?
[..]
Ach welnee. Dat is echt geen novum hoor :N
Dat weet-ie al een tijdje, ook zonder die kaarten.

(en als je zijn topics een beetje had gevolgd, had je dat ook kunnen weten :{w )
Nee daar heb ik de kaarten niet voor nodig dat is ook weer waar
pi_219636785
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee daar heb ik de kaarten niet voor nodig dat is ook weer waar
Niet meer dan een spielerei dus. Je wint er niks mee (maar het kan je wel danig in verwarring brengen ... wat in eerste instantie ook gebeurd is :{ ).
.
pi_219679111
Morgen middag ga ik oliebollen eten en een spelletje spelen bij L, dit is de eerste keer dat we bij elkaar thuis komen, we spreken normaal altijd af in het centrum
pi_219684499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
Morgen middag ga ik oliebollen eten en een spelletje spelen bij L, dit is de eerste keer dat we bij elkaar thuis komen, we spreken normaal altijd af in het centrum
Zul je net zien dat op dát moment ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
K stond vanavond in de galerij aan de deur, ik heb niet open gedaan ondanks de duivel op mijn schouder die zei laat haar binnen, ze heeft waarschijnlijk wel gehoord dat ik er was want ze belde een paar keer aan en klopt ook even, ik hoorde stemmen op de gang, ik vermoed dat de buurvrouw dat was ze is daarna ook vlot vertrokken
:')

Oh nee wacht, jij gaat naar L, niet andersom
.
pi_219684808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Zul je net zien dat op dát moment ...
[..]
:')

Oh nee wacht, jij gaat naar L, niet andersom
Daarom hebben we ook bij haar afgesproken,
pi_219685758
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daarom hebben we ook bij haar afgesproken,
Neem aan het eind een paar oliebollen mee. Na een dag (of 2) zijn ze hard genoeg om K mee te bekogelen als K je thuis 'gelukkig nieuwjaar' wil komen wensen :')
.
pi_219687508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef r_one het volgende:

[..]
Neem aan het eind een paar oliebollen mee. Na een dag (of 2) zijn ze hard genoeg om K mee te bekogelen als K je thuis 'gelukkig nieuwjaar' wil komen wensen :')
_O-
pi_219701126
Het was gezellig bij L, hitster gedaan met haar dochter erbij en oliebollen gegeten
Nu op de naar de laatste avond van het jaar
pi_219701205
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
Het was gezellig bij L, hitster gedaan met haar dochter erbij en oliebollen gegeten
Nu op de naar de laatste avond van het jaar
Fijne jaarwisseling en hopelijk een rustig Nieuwjaar
pi_219701625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fijne jaarwisseling en hopelijk een rustig Nieuwjaar
Dank je wel, jij ook een fijne jaarwisseling en een goed Nieuwjaar
pi_219706145
Ongelooflijk
pi_219707316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef Cupfighter het volgende:
Ongelooflijk
K?
.
pi_219707476
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 00:53 schreef r_one het volgende:

[..]
K?
Who else
pi_219707496
Wat heeft de lieverd nu weer uitgevreten? :')
.
pi_219707605
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 1 januari 2026 01:14 schreef r_one het volgende:[/b
Wat heeft de lieverd nu weer uitgevreten? :')
De deurbel boven ging en ik vergat door het kijkgaatje te kijken wie er stond( Ja niet slim ik weet het) en het was K ze stapt bij het open doen direct naar binnen en duwde mij tegen de muur aan zodat ze verder kon lopen, ze graaide direct mijn telefoon van de salontafel en zei je gaat nu luisteren naar mij, ik ging zitten en keek verder naar de tv zonder haar aan te kijken, toen ging ze natuurlijk voor de tv staan.
Ik stond op en zei dat ze moest gaan, toen ging zij zitten, zie me maar weg te krijgen, ik zei ik loop zo naar de buren om de politie te bellen , toen stond ze op, het gaat jou schuld worden zei ze., just like Melanie.

Ze gaf mijn telefoon terug en liep naar de deur, je hoort nog van me zei ze
En weg was ze

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 01-01-2026 14:25:29 ]
pi_219707701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:28 schreef Cupfighter het volgende:
toen stond ze op, het gaat jou schuld worden zei ze., just like Melanie
Laat ze in godsnaam maar de daad bij het woord voegen.

Doet ze toch niet, blaffende honden ....

En opnieuw uitgekookt: op tweede vordering vertrekken.
.
pi_219707741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Laat ze in godsnaam maar de daad bij het woord voegen.

Doet ze toch niet, blaffende honden ....

En opnieuw uitgekookt: op tweede vordering vertrekken.
Ze weet heel goed wat ze doet

Het is manipuleren op een hoog level, jij zegt laat ze het in godsnaam doen maar nee asjeblieft niet ik kan geen derde suïcide aan in mijn omgeving aan, dan breek ik, en ook dat weet ze

Ik ga proberen van mijn nachtrust te genieten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')