Zul je net zien dat op dát moment ...quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
Morgen middag ga ik oliebollen eten en een spelletje spelen bij L, dit is de eerste keer dat we bij elkaar thuis komen, we spreken normaal altijd af in het centrum
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:24 schreef Cupfighter het volgende:
K stond vanavond in de galerij aan de deur, ik heb niet open gedaan ondanks de duivel op mijn schouder die zei laat haar binnen, ze heeft waarschijnlijk wel gehoord dat ik er was want ze belde een paar keer aan en klopt ook even, ik hoorde stemmen op de gang, ik vermoed dat de buurvrouw dat was ze is daarna ook vlot vertrokken
Daarom hebben we ook bij haar afgesproken,quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Zul je net zien dat op dát moment ...
[..]![]()
Oh nee wacht, jij gaat naar L, niet andersom
Neem aan het eind een paar oliebollen mee. Na een dag (of 2) zijn ze hard genoeg om K mee te bekogelen als K je thuis 'gelukkig nieuwjaar' wil komen wensenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook bij haar afgesproken,
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Neem aan het eind een paar oliebollen mee. Na een dag (of 2) zijn ze hard genoeg om K mee te bekogelen als K je thuis 'gelukkig nieuwjaar' wil komen wensen
Fijne jaarwisseling en hopelijk een rustig Nieuwjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
Het was gezellig bij L, hitster gedaan met haar dochter erbij en oliebollen gegeten
Nu op de naar de laatste avond van het jaar
Dank je wel, jij ook een fijne jaarwisseling en een goed Nieuwjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling en hopelijk een rustig Nieuwjaar
K?quote:
De deurbel boven ging en ik vergat door het kijkgaatje te kijken wie er stond( Ja niet slim ik weet het) en het was K ze stapt bij het open doen direct naar binnen en duwde mij tegen de muur aan zodat ze verder kon lopen, ze graaide direct mijn telefoon van de salontafel en zei je gaat nu luisteren naar mij, ik ging zitten en keek verder naar de tv zonder haar aan te kijken, toen ging ze natuurlijk voor de tv staan.quote:[b]Op donderdag 1 januari 2026 01:14 schreef r_one het volgende:[/b
Wat heeft de lieverd nu weer uitgevreten?
Laat ze in godsnaam maar de daad bij het woord voegen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:28 schreef Cupfighter het volgende:
toen stond ze op, het gaat jou schuld worden zei ze., just like Melanie
Ze weet heel goed wat ze doetquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat ze in godsnaam maar de daad bij het woord voegen.
Doet ze toch niet, blaffende honden ....
En opnieuw uitgekookt: op tweede vordering vertrekken.
K zit niet meer in jouw omgeving!quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze weet heel goed wat ze doet
Het is manipuleren op een hoog level, jij zegt laat ze het in godsnaam doen maar nee asjeblieft niet ik kan geen derde suïcide aan in mijn omgeving aan, dan breek ik, en ook dat weet ze
Ik ga proberen van mijn nachtrust te genieten
Met welk doel?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:43 schreef greysbones het volgende:
Je hebt alsnog de politie gebeld neem ik aan ..
In ieder geval dossieropbouw.quote:
Dossier is gelsoten.quote:
Dat zit ze nog welquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:50 schreef r_one het volgende:
[..]
K zit niet meer in jouw omgeving!
Gewoon belachelijk maken, de varkensstaarttactiek: "Nou, doe dan! Ik zie de rouwkaart wel tegemoet. Kom je die zelf nog bezorgen? Wil je begraven of gecremeerd worden? Witte of rode rozen?"
Welterusten en de beste wensen nog![]()
Ben je nog naar het juridisch loket geweest?quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:49 schreef Cupfighter het volgende:
Dossier is inderdaad gesloten
Het is gewoon te mager wat ze doet om iets op te bouwen wat tot een zaak kan leiden
Dat gaat deze maand gebeuren, ambulante begeleiding gaat meequote:Op donderdag 1 januari 2026 10:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben je nog naar het juridisch loket geweest?
En de beste wensen
En zie daar het probleem.quote:
Wat verwacht je eigenlijk van (je bezoek aan) het JL?quote:Op donderdag 1 januari 2026 11:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat gaat deze maand gebeuren, ambulante begeleiding gaat mee
Dat ze me handvaten kunnen geven welke stappen ik kan ondernemenquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk van (je bezoek aan) het JL?
Bereid je dan voor op een desillusie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat ze me handvaten kunnen geven welke stappen ik kan ondernemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |