SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Poeh ja.. daar mogen 1988 andere Top 2000 nummers wat mij betreft ook voor wisselenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze mag wel wisselen voor Pyramids
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer Pyramids in de lijst dan @:Gale_Boeticher, @:mexicanobakkerVolgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Je kunt ook overdrijven, over zo'n oceaan, ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wilde bijna zeggen dat Oceaan van Racoon beter is
Maar nee, dat gaat echt te ver.
Een moderne klassieker zoals we dat noemenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Channel Orange z'n beste album
Help me herinneren dat ik er dan ook even een potletje uitgooi op Redditquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef Gretzl het volgende:
Wanneer Pyramids in de lijst dan @:Gale_Boetticher, @:mexicanobakker, @:DecoAoresteWhen MusicMeter takes overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Dat snap ik.quote:
Dat vind ik wel wat hoog, maar ja, dat mag.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Poeh ja.. daar mogen 1988 andere Top 2000 nummers wat mij betreft ook voor wisselen
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wilde bijna zeggen dat Oceaan van Racoon beter is
Maar nee, dat gaat echt te ver.
Pfoe doe je nou een Claudia de Breij?quote:
Ja, dat eerste lukt bij Frank de Boer nou nooit.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef Tussle266 het volgende:
Fijn hoor. Een Frank die je verstaat en die iets samenhangends zingt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |