Weltrusten PippenScottiequote:Op donderdag 25 december 2025 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Muzikale muziekvrienden. Het is een marathon, geen sprint. Ik ga slapen.
Tot morgen!!![]()
Dit is wel een lekker jeugdsentiment nummertje.
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2025 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen!!![]()
Truste baasquote:Op donderdag 25 december 2025 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen!!![]()
Ik heb godverdomme van de week het allerlaatste optreden van 2 Brothers on the 4th Floor gemist in Den Boschquote:Op donderdag 25 december 2025 02:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vind veel muziek uit de eurodance hoek echt drie keer niks, maar dit blijft stiekem toch leuk
Zat je op de verkeerde verdieping?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme van de week het allerlaatste optreden van 2 Brothers on the 4th Floor gemist in Den Bosch
Trustequote:Op donderdag 25 december 2025 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Tot morgen!!![]()
Zonde. Was zeker ook nog gratis vanwege Serious Request??quote:Op donderdag 25 december 2025 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme van de week het allerlaatste optreden van 2 Brothers on the 4th Floor gemist in Den Bosch
HIj is weer weggelopen omdat hij een man en een vrouw zag en dacht dit zijn niet twee broers, broer.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zat je op de verkeerde verdieping?
Hij wilde niet overstappen?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
HIj is weer weggelopen omdat hij een man en een vrouw zag en dacht dit zijn niet twee broers, broer.
quote:Op donderdag 25 december 2025 02:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Origineel van FOo Fighters is beter
Ze staan volgend jaar ook nog in België ergens. Bij Serious Request was het laatste optreden in Nederland.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde 'm al posten, maar was al te laatquote:
Eigenlijk moet DreamWidow ook in de lijst,maar je de wansmaak van NL kennende...quote:
Gewoon, zoals iedere andere afbeelding.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wilde 'm al posten, maar was al te laat
Geen idee meer hoe je gifs van Tenor embed hier
Ja ik ging er vanuit dat hun embed veld een link zou bevatten naar de gif, maar blijkbaar nietquote:Op donderdag 25 december 2025 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon, zoals iedere andere afbeelding.
[ afbeelding ]
Bingo. Heel jammer.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zonde. Was zeker ook nog gratis vanwege Serious Request??
Van alle gifjes die je kon posten hier..quote:Op donderdag 25 december 2025 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh *noteert* Dank!quote:Op donderdag 25 december 2025 02:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze staan volgend jaar ook nog in België ergens. Bij Serious Request was het laatste optreden in Nederland.
Dit GIF'je is mede door de hoge framerate zó veel levels kutquote:Op donderdag 25 december 2025 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze in 2022 ook gratis live gezien, was echt tofquote:
Het zou wel mooi zijn als deze twee er in elk geval uitvallenquote:Op donderdag 25 december 2025 02:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig na dit nummer al 66 procent van de Kane nummers gehoord
Helaas staat Rain Down On Me wel op nummer fucking 777quote:Op donderdag 25 december 2025 02:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig na dit nummer al 66 procent van de Kane nummers gehoord
Waren ze maar nooit begonnenquote:Op donderdag 25 december 2025 02:50 schreef Viv het volgende:
Niet-authentieke rock-kitsch
Goed dat ze (alweer) gestopt zijn
Zijn ze weer gestopt ja?quote:Op donderdag 25 december 2025 02:50 schreef Viv het volgende:
Niet-authentieke rock-kitsch
Goed dat ze (alweer) gestopt zijn
FOK!meet.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze staan volgend jaar ook nog in België ergens. Bij Serious Request was het laatste optreden in Nederland.
Nee, wacht eens, ik heb een ander nummer in gedachten hierbij. Wat is dit voor plagiaat?quote:
Vooral het tweede nummerquote:Op donderdag 25 december 2025 02:55 schreef SamCooke het volgende:
hierna 2x Queen, dat maakt wel weer wat goed.
Wel beter, back 2 back Queen, het zijn er al zoveel.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:55 schreef SamCooke het volgende:
hierna 2x Queen, dat maakt wel weer wat goed.
Zelfde hierquote:Op donderdag 25 december 2025 02:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog 2 Kwiennummers en dan ben ik ook naar bed. Wel met een onderbreking van het journaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |