Ik heb eens gecheckt. ALLEVIER (VIER!) nummers van de Bankzitters staan in de Top 1000. DOE, NORMAAL.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De Bankzitters moet nog komen. Liever dit lekker laag.
Ik eh, moet bekennen dat dit hetzelfde is voor mij als 'Wat wil je van mij'. Leuk voor een coupletje en een refreintje, daarna klaar en door. Dit duurt me te lang nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:38 schreef Evenstar het volgende:
Wat belachelijk zoetsappig dit ....
Mooie om mee te beginnen!quote:Op donderdag 25 december 2025 02:38 schreef Dagoduck het volgende:
Net thuis uit Leeuwarden. Veertien bandjes gezien in ruim vijf uur tijd. Topavond.
Vanaf de Ramones heb ik Top 2000 geluisterd in de auto.
Ik wil ook een Hertog Janquote:Op donderdag 25 december 2025 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
En dan open ik nu nog even een halve liter HJ. En ga ik al die setlists even op setlist.fm invoeren.
Ja, maar dan mis je de huidige urenquote:Op donderdag 25 december 2025 02:39 schreef hole1988 het volgende:
Je kan hier alle uren terugkijken.
https://www.nporadio2.nl/top2000-terugkijken-2025
Ik snap niet wat je bedoelt hierquote:Op donderdag 25 december 2025 02:39 schreef Evenstar het volgende:
Iedere keer als ik een van de meiden in cafe zie zie ik echt alleen maar wenkbrauwen .... en jongetje die er bij staat heeft juist een halve km tussen zijn ogen en zijn wenkbrauwen .... once you see it ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |