quote:Op donderdag 25 december 2025 02:31 schreef PippenScottie het volgende:
De Labi Siffre haters. Ik kan me voorstellen dat je het muzikaal een kabbelend zeiklied vindt, maar hier moet je ook naar de boodschap en tijdgeest kijken.
Hij schreef het in de jaren '80 als aanklacht tegen het apartheids regime in Zuid-Afrika. Daarnaast was hij openlijk homoseksueel in een tijd waarin het nog veel moeilijker was om hier voor uit te komen.
Dus, een beetje meer respect voor meneer Siffre. Dank u
Verloofd met Travis Kelce van Kansas City Chiefsquote:Op donderdag 25 december 2025 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zij heeft een break-up song over al die spelers geschreven?
They are never ever going to the Super Bowl togetherquote:Op donderdag 25 december 2025 02:30 schreef Evenstar het volgende:
Taylor heeft gewoon een hele NFL team naar de klote geholpen, van Super Bowl kampioenen naar niet eens de play-offs halen. Bedankt!
Geen hater hier, kende het gewoon niet zo heel goed. Dank voor de aanvullende context. Zeer gewaardeerd, maar dat weet je zelf ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:31 schreef PippenScottie het volgende:
De Labi Siffre haters. Ik kan me voorstellen dat je het muzikaal een kabbelend zeiklied vindt, maar hier moet je ook naar de boodschap en tijdgeest kijken.
Hij schreef het in de jaren '80 als aanklacht tegen het apartheids regime in Zuid-Afrika. Daarnaast was hij openlijk homoseksueel in een tijd waarin het nog veel moeilijker was om hier voor uit te komen.
Tja, ik kende het niet dus dat stukje context mis ik dan even. Dat kan een nummer zeker sterker maken. Was niet bedoeld als gebrek aan respect hoor, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:31 schreef PippenScottie het volgende:
Tenzij je er ham omheen rolt en met kaas in de oven doet moet je bij mij niet met love aankomenquote:Op donderdag 25 december 2025 02:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Alweer een nummer waar men niet weet wat ze met lof aanmoeten, volgens mij moeten ze gewoon een goede kookcursus volgen
quote:Op donderdag 25 december 2025 02:30 schreef Evenstar het volgende:
Taylor heeft gewoon een hele NFL team naar de klote geholpen, van Super Bowl kampioenen naar niet eens de play-offs halen. Bedankt!
Ik ben vooral Carolina Panthers fan, maar vind de Chiefs wel een leuk team. Vooral ook omdat ik niet zoveel kan met heel veel andere teamsquote:Op donderdag 25 december 2025 02:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wist niet dat jij Chiefs fan was![]()
Bekijk deze YouTube-video
Muziek wordt er niet beter op dus tsja .... ik ga het niet lang volhouden zo.quote:
De Bankzitters moet nog komen. Liever dit lekker laag.quote:
Ik ben er zo nog welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |