Falco?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we dit jaar onze oostenrijkse vriend nog verwachten?
Heb jij als whisky liefhebber nog aanraders? Ben groot fan van het oude Glendronach en nu ook Glen Allachie, ga kijken of ik er daar weer iets van kan vindenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gaat mss een beetje snobby klinken, maar heb als whisky liefhebber dus nog nooit Jameson gedronken
Falco??quote:Op donderdag 25 december 2025 01:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb ze wel alle drie gezien, maar echt boeien deed het mij ook weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien. En volgens mij heb ik nog niet eens alledrie de films ooit helemaal gezien.
Kortpittige vrouwen zijn onnavolgbaar, blijkt ook wel een beetje uit de samenstelling van die fanclub als je die rechtzaak volgdequote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral zo raar dat ze voorheen niet op hem stemden en nu opeens wel. Terwijl die dingen zelf heeft toegegeven waardoor mensen eerder niet op hem wilde stemmen. Maar ja vrijspraak he...
quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de extended editions echt minimaal 30x gezien denk ik....Is dat met een plaspauze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vooral ook dat vrijspraak door mensen als VRIJSPRAAK van schuld gezien wordt. Nee, hij kan gewoon door gebrek aan bewijs niet veroordeeld worden. De stalko heeft wel gewoon een minderjarig meisje onhandig benaderd. Al dan niet met bedoeling haar en labiele moeder te 'helpen'.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral zo raar dat ze voorheen niet op hem stemden en nu opeens wel. Terwijl die dingen zelf heeft toegegeven waardoor mensen eerder niet op hem wilde stemmen. Maar ja vrijspraak he...
Uiteraard... want das meer dan 13 uur filmquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat met een plaspauze?
Hitler?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
+1quote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb wel liever het motje van Burial en Four Tet
Er zijn meerdere liefhebbers hierquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef ok01 het volgende:
Ik ga mogelijk gehaat worden hier
Maar ik vind dit een leuk nummer
Niet te dichtbij he, dan vat je vlamquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef Evenstar het volgende:
İk woon in Zweden komt wel dichtbij zo
Mijn eigen zus stond daar ook tusenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kortpittige vrouwen zijn onnavolgbaar, blijkt ook wel een beetje uit de samenstelling van die fanclub als je die rechtzaak volgde
We zijn het zowaar roerend eens!quote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef ok01 het volgende:
Ik ga mogelijk gehaat worden hier
Maar ik vind dit een leuk nummer
Ik zou dat echt niet vol kunnen houdenquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Uiteraard... want das meer dan 13 uur film
Dat ja. Tegelijkertijd zullen diezelfde mensen bij de vrijspraak van iemand anders dan weer zeggen 'ja die is wel vrijgesproken, maar dat zegt helemaal niks.' Volkomen willekeur.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En vooral ook dat vrijspraak door mensen als VRIJSPRAAK van schuld gezien wordt. Nee, hij kan gewoon door gebrek aan bewijs niet veroordeeld worden. De stalko heeft wel gewoon een minderjarig meisje onhandig benaderd. Al dan niet met bedoeling haar en labiele moeder te 'helpen'.
Michael Jackson.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. Tegelijkertijd zullen diezelfde mensen bij de vrijspraak van iemand anders dan weer zeggen 'ja die is wel vrijgesproken, maar dat zegt helemaal niks.' Volkomen willekeur.
In de Snob al wel drie keer gehoord afgelopen weekquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Wanneer BOERIAL in de lijst dan?
Anton Aus Tirol...?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kom op, jullie weten toch wel wie ik bedoel met onze oostenrijkse vriend
Falco natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vandaag nog een CD van Sabaton geluisterdquote:Op donderdag 25 december 2025 01:26 schreef Evenstar het volgende:
İk woon in Zweden komt wel dichtbij zo
Die dan wel weer een meelift boost heeft gekregen door de vrijspraak van Borsatoquote:
Opus?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik besloot de overduidelijke vraag niet te maken. Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2025 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eens. Niet slecht. Maar ik denk dat ik m een minuut nadat die voorbij is alweer ben vergeten.quote:Op donderdag 25 december 2025 01:28 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een redelijk inwisselbare plaat ja
Sleep well Decoquote:Op donderdag 25 december 2025 01:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Anyway, hierna de boel maar eens naar bed verhuizen. Morgen kom ik langer langs!
Die snap ik compleetquote:Op donderdag 25 december 2025 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb cadeautjes inpakken een beetje te lang uitgesteld en nu heb ik geen zin meer
een idee meer hoe ie heet maar postte hier de laatste jaren in gebrekkig nederlandsquote:Op donderdag 25 december 2025 01:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik besloot de overduidelijke vraag niet te maken. Ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |