Haha ik begrijp de antipathie tegen Coldplay grotendeels wel, maar vind bepaalde nummers uit hun eerdere werk nog wel goed. Verder luister ik over het algemeen vooral muziek uit de ‘70’s en ‘80’s dus daar bestaat de rest van mijn lijst voornamelijk uit. Hopelijk mag ik dan toch blijvenquote:
Volgens mij speelde ik het ook rond die leeftijd, met een neefje die nog jonger wasquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik speelde GTA 3 al toen ik een jaar of 10-11 was....
Hoorde qua leeftijd mss nog niet helemaal tot de doelgroep.
dus pas als we een beetje het tempo gevonden hebben zeg maarquote:
Ja bij mij was het misschien geen spelen te noemen; alle glitchcodes erin pleuren en lekker rampagenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ik het ook rond die leeftijd, met een neefje die nog jonger was
Dat was wel heel ernstig steenkolenengels zegquote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Redefine het volgende:
Laffer of the lijt aldus de stemmer net.
staan er maar 5 keer in nog gelukkig. Nog steeds te veel uiteraard.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Isorden het volgende:
Jeetje zeg... ook al banjo gejengel in het eerste uur....
Hier zit vrij weinig banjo in.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Isorden het volgende:
Jeetje zeg... ook al banjo gejengel in het eerste uur....
LAST.FM (Stats) LOVEquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik laat trouwens mijn Spotify meelopen terwijl ik luister, alles voor de stats op Last.fm
5 keer te veelquote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staan er maar 5 keer in nog gelukkig. Nog steeds te veel uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |