Haha ik begrijp de antipathie tegen Coldplay grotendeels wel, maar vind bepaalde nummers uit hun eerdere werk nog wel goed. Verder luister ik over het algemeen vooral muziek uit de ‘70’s en ‘80’s dus daar bestaat de rest van mijn lijst voornamelijk uit. Hopelijk mag ik dan toch blijvenquote:
Volgens mij speelde ik het ook rond die leeftijd, met een neefje die nog jonger wasquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik speelde GTA 3 al toen ik een jaar of 10-11 was....
Hoorde qua leeftijd mss nog niet helemaal tot de doelgroep.
dus pas als we een beetje het tempo gevonden hebben zeg maarquote:
Ja bij mij was het misschien geen spelen te noemen; alle glitchcodes erin pleuren en lekker rampagenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ik het ook rond die leeftijd, met een neefje die nog jonger was
Dat was wel heel ernstig steenkolenengels zegquote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Redefine het volgende:
Laffer of the lijt aldus de stemmer net.
staan er maar 5 keer in nog gelukkig. Nog steeds te veel uiteraard.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Isorden het volgende:
Jeetje zeg... ook al banjo gejengel in het eerste uur....
Hier zit vrij weinig banjo in.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Isorden het volgende:
LAST.FM (Stats) LOVEquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik laat trouwens mijn Spotify meelopen terwijl ik luister, alles voor de stats op Last.fm
5 keer te veelquote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staan er maar 5 keer in nog gelukkig. Nog steeds te veel uiteraard.
Het is wel opvallend ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat ook meer over dat het vreemde dalers zijn. Even los van de kwaliteit
Dezelfde eikel die je net hoorde die iets insprak:quote:
Ja dat klinkt redelijk bekendquote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja bij mij was het misschien geen spelen te noemen; alle glitchcodes erin pleuren en lekker rampagen
We krijgen het wel te verduren.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:34 schreef Isorden het volgende:
Maar Johan, dit KAN toch niet?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als Dire Straits
Heb ik eindelijk een mede Dire Straits hater gevonden?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als Dire Straits
Ik ook. En dan vind ik t eerdere werk zelfs nog wel echt goed. Don't Panic is één van mijn favorietjes. Maar word ook blij van God Put A Smile On Your Face en Politik.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja kan het oude werk tegenwoordig op zich wel redelijk hebben. Alleen die nieuwe nummers waar ze een beetje hip moeten lopen doen, daar gruwel ik echt van
En in 2015 Lemmy.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over doden gesproken. Wie wordt dit jaar de fameuze dode tijdens de Top 2000? Vorig jaar hadden we Jimmy Carter, in 2022 Pele en Margriet Eshuijs, in 2021 Desmond Tutu en in 2016 natuurlijk George Michael
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Black Soul Choir van 16 Horsepower kunnen staan.
Goede banjo bestaat
dat is wél een vet banjonummerquote:
Vind die BZN serieus beter dan ditquote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
A wee-o-wee-o-wham
My name is Dan
I'mmmm the Banjoman!
dat vindt het volk niet leuk, want het kent het niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Black Soul Choir van 16 Horsepower kunnen staan.
Goede banjo bestaat
Mooiste was dat ik zó vaak Dodo-vliegen met die 'auto's vliegen'-cheat in GTA III deed, dat het bij San Andrea een GODSGESCHENK was toen er ineens echt turbo gevlogen kon wordenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja dat klinkt redelijk bekend
Maar was stiekem ook wel tof
Deed hetzelfde in Morrowind bij een vriend van mij
Dit had Chris Rea moeten zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over doden gesproken. Wie wordt dit jaar de fameuze dode tijdens de Top 2000? Vorig jaar hadden we Jimmy Carter, in 2022 Pele en Margriet Eshuijs, in 2021 Desmond Tutu en in 2016 natuurlijk George Michael
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |