Ik heet Andreas. Komt wel héél dichtbij zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel GTA san andreas gespeeld
Komt het toch een soort van dichtbij
Op de laatste stemdag werd gemeld dat hij er bij de stand van zaken van dat moment uit zou liggen. Heb toen m'n lijst nog aangepast, want ja... deze moet erin blijven!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hippiegenot
Deze vliegt er binnen een paar jaar gewoon eruit he beste mensen![]()
![]()
Ze leeft nogquote:Op donderdag 25 december 2025 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, Kate draait zich om in haar graf
en allemaal overdag zeker?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
1 troost: hierna komende ze nog maar 27 keer ofzo
Nou, wat we toen zagen was echt bizar. Zo'n zwerver die door zijn broek heen zat te zeiken op straat. In de nacht met de auto door die 'tentenkampen' rijden waar ze dozen aan de hekken hebben gemaakt waar ze in wonen en met z'n allen op straat lopen met flessen drank en weet ik hetquote:
Oh ja dit is een van de vele liedjes die op onnavolgbare manier gezakt zijn. Net als veel nummers van Taylor Swift en U2.quote:
Ik speelde GTA 3 al toen ik een jaar of 10-11 was....quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toch wel spijt dat ik niet met GTA ben opgegroeid. Genoeg leuke games gespeeld maar die helaas dus niet zo.
Je kan het altijd nog spelenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toch wel spijt dat ik niet met GTA ben opgegroeid. Genoeg leuke games gespeeld maar die helaas dus niet zo.
oorspronkelijk is het ook een heel lang nummer, maar ja... geluidssnelheid he?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Dit kan niet snel genoeg afgelopen zijn
eerst maar eem een pleesteesjun kopen. Investering waard misschien voor ooit.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog spelen
Vice City was ook zo’n parel
nog nie snel genoeg!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
oorspronkelijk is het ook een heel lang nummer, maar ja... geluidssnelheid he?
De laatste paar albums van Coldplay zijn ook niet zo m'n ding maar die eerste albums waren wel topquote:
Ik toen ik een jaar of... Ja, ook zoiets? 9-10? Beetje gelijktijdig met San Andreas.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik speelde GTA 3 al toen ik een jaar of 10-11 was....
Hoorde qua leeftijd mss nog niet helemaal tot de doelgroep.
En Clocks is Sunburn van Musequote:
Daar werd ik naar mijn gevoel wel echt mee doodgegooid op social media op een gegeven momentquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef ok01 het volgende:
Ben Coldplay wel wat meer gaan waarderen afgelopen jaar. Scheelt ook dat ik niet een CEO ben die een verhouding heeft met mn HR
Ja kan het oude werk tegenwoordig op zich wel redelijk hebben. Alleen die nieuwe nummers waar ze een beetje hip moeten lopen doen, daar gruwel ik echt vanquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef ok01 het volgende:
Ben Coldplay wel wat meer gaan waarderen afgelopen jaar. Scheelt ook dat ik niet een CEO ben die een verhouding heeft met mn HR
En dat is primaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja dit is een van de vele liedjes die op onnavolgbare manier gezakt zijn. Net als veel nummers van Taylor Swift en U2.
Zo denk ik er ook over. Alles tot Viva la Vidaquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De laatste paar albums van Coldplay zijn ook niet zo m'n ding maar die eerste albums waren wel top
Ik ben alles rondom dat affaire-stel zo beu. Tenzij het iets is om ze te kakken te zetten, want dat is wel leukquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Durft er nog iemand met een collega naar een Coldplay-concert?
Coldplay released two singles that nightquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef ok01 het volgende:
die is er normaliter pas dag 3quote:
Ik ook op die leeftijd ongeveer (we komen zo te zien uit zelfde bouwjaar) lekker schieten op mensen en er over rijden en naar de stripclub in Vice Cityquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik speelde GTA 3 al toen ik een jaar of 10-11 was....
Hoorde qua leeftijd mss nog niet helemaal tot de doelgroep.
Ze zit lekker Stranger Things royalties the cashenquote:
Oh ik vind Clocks ook wel mooiquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga een openbaring doen.
Ik heb besloten dat ik alles van het tweede album van Coldplay ook kan hebben. Behalve Clocks. Fuck Clocks
Ik zou alleen al niet durvenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Durft er nog iemand met een collega naar een Coldplay-concert?
Ik stem al sinds ik meestem op The Scientistquote:Op donderdag 25 december 2025 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga een openbaring doen.
Ik heb besloten dat ik alles van het tweede album van Coldplay ook kan hebben. Behalve Clocks. Fuck Clocks
Het gaat ook meer over dat het vreemde dalers zijn. Even los van de kwaliteitquote:
ping ping ping @essnhillsquote:Op donderdag 25 december 2025 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is er normaliter pas dag 3
Heeft de wereld wat samen gebrachtquote:Op donderdag 25 december 2025 00:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar werd ik naar mijn gevoel wel echt mee doodgegooid op social media op een gegeven moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |