Amazing discoverys genotquote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer is echt één en al een throwback naar de infomercial voor van die decennia-cd boxen die je bij Time Life kon kopen. Of TV Shop. Heel de nacht op televisie.
Ik niet maar wel nog wel graag een keer.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef ok01 het volgende:
Zijn hier mensen nog naar San Francisco geweest?
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....quote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er moest ruimte komen voor Coldplay en Blof
Ja. Maar helaas zijn al veel nummers waarvoor dat gold uit de lijst verdwenen...quote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou wel een schande zijn, echt een typische Top 2000 plaat.
Memes geplaatst over Trump?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet maar wel nog wel graag een keer.
Dit hoor ik nu op de toon van Het Goede Doel - Belgiëquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef alopio het volgende:
Maar ik wil niet naar San Francisco
Moet ik al mijn socials laten checken op het vliegveld
Ik heb in de snelheid van het geluid de radio op mute gezetquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....
Nu valt deze nog wel meequote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....
ik heb wel eens foto's gezien van SF. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vooral in computerspelletjes in San Francisco geweest.
Ik denk dat ik er blindelings de weg weet als ik er een keer kom
Enorme muurschildering van Jimi Hendrix in Haight-Ashbury wel indrukwekkendquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef ok01 het volgende:
Zijn hier mensen nog naar San Francisco geweest?
Ja maar ja sinds de komst van Suzan & Freek moeten alle mindere goden toch een stukje opschuiven natuurlijk.quote:
Wel GTA san andreas gespeeldquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Sickquote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Enorme muurschildering van Jimi Hendrix in Haight-Ashbury wel indrukwekkend
Ik heb meer problemen met Bankzitters, Meau en dat soort zeikerige zangeresjes.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent tegenwoordig maar weinig meer als mensen zoveel sentiment meuk erin stemmen a la SeF en Marco
Geldt Fok! trouwens als sociale media? Ik vraag dit voor een vriend.quote:
Openscrobbler.com, user: nporadio2quote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik laat trouwens mijn Spotify meelopen terwijl ik luister, alles voor de stats op Last.fm
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geldt Fok! trouwens als sociale media? Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel oppassen met hoeren uit auto’s gooien en hun geld stelenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb toch wel spijt dat ik niet met GTA ben opgegroeid. Genoeg leuke games gespeeld maar die helaas dus niet zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel GTA san andreas gespeeld
Komt het toch een soort van dichtbij
Was dat niet op de videoband 'Bassie & Adriaan op zoek in San Francisco'?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef TLC het volgende:
Jaa weer begonnenBassie en Adriaan zijn trouwens ook ooit eens in San Francisco geweest
Allememaggiesquote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef TLC het volgende:
Jaa weer begonnenBassie en Adriaan zijn trouwens ook ooit eens in San Francisco geweest
Bankzitters zijn kut, hun fans en volgers zijn absolute psychopaatjes. Addergebroed van de onderste richel.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met Bankzitters, Meau en dat soort zeikerige zangeresjes.
Ja, Kate draait zich om in haar grafquote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef ok01 het volgende:
Speed of sound met Kate Bush vergelijken is wel beledigend
Nee, Fok is oude media, zonder app, forum uit het jaar kruikquote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
We komen nooit meer de VS in.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |