Amazing discoverys genotquote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit nummer is echt één en al een throwback naar de infomercial voor van die decennia-cd boxen die je bij Time Life kon kopen. Of TV Shop. Heel de nacht op televisie.
Ik niet maar wel nog wel graag een keer.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef ok01 het volgende:
Zijn hier mensen nog naar San Francisco geweest?
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....quote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er moest ruimte komen voor Coldplay en Blof
Ja. Maar helaas zijn al veel nummers waarvoor dat gold uit de lijst verdwenen...quote:Op donderdag 25 december 2025 00:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou wel een schande zijn, echt een typische Top 2000 plaat.
Memes geplaatst over Trump?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet maar wel nog wel graag een keer.
Dit hoor ik nu op de toon van Het Goede Doel - Belgiëquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef alopio het volgende:
Maar ik wil niet naar San Francisco
Moet ik al mijn socials laten checken op het vliegveld
Ik heb in de snelheid van het geluid de radio op mute gezetquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....
Nu valt deze nog wel meequote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en de 1e Coldplay komt nu al....
ik heb wel eens foto's gezien van SF. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben vooral in computerspelletjes in San Francisco geweest.
Ik denk dat ik er blindelings de weg weet als ik er een keer kom
Enorme muurschildering van Jimi Hendrix in Haight-Ashbury wel indrukwekkendquote:Op donderdag 25 december 2025 00:27 schreef ok01 het volgende:
Zijn hier mensen nog naar San Francisco geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |