abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219587853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jammer dat mijn blocklijst vol zit.
Oh, dan kan ik gerust mijn gang gaan.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_219587960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef Kottnauer het volgende:
De EU wordt steeds meer een links project. Grote centrale overheid, hoge belasting, verdeel- en heersprincipe, wokisme, klimaatreligie, etc. Dus alle partijen die een voorstander zijn van de EU beschouw ik als links.
Een links project zou het geplande verbod op de verbrandingsmotor toch niet afschaffen? Of ook aan strengere migratiewetgeving werken?
  donderdag 25 december 2025 @ 12:33:00 #28
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219587968
quote:
6s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:24 schreef nostra het volgende:

[..]
Oh, dan kan ik gerust mijn gang gaan.
Ik heb nooit overwogen jou er op te zetten. O-)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219588098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jammer dat mijn blocklijst vol zit.
Of je neemt een ander abo met meer ruimte op de blocklijst.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219588167
quote:
De EU wordt steeds meer een links project. Grote centrale overheid, hoge belasting, verdeel- en heersprincipe, wokisme, klimaatreligie, etc. Dus alle partijen die een voorstander zijn van de EU beschouw ik als links.
De EU is een neoliberaal en dus centrumrechts project. De grootste fracties binnen de EU bevinden zich ook aan de rechterkant. Dat jij extreem rechts bent maakt de EU niet links.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:48:56 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219588179
Gisteren eindelijk Fargo seizoen 5 afgekeken, dat was een mooie les in 'American Christianity' en de rol van John Hamm was spot on.

Het kwam neer op mannen die zeggen God's leven te leven, maar ondertussen alles doen wat hij juist niet relaxt zou vinden, tegenover mensen die wél volgens die waarden leven en dat doen omdat het het juiste is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 december 2025 @ 12:54:44 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219588249
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De EU is een neoliberaal en dus centrumrechts project. De grootste fracties binnen de EU bevinden zich ook aan de rechterkant. Dat jij extreem rechts bent maakt de EU niet links.
Dat is ook weer te kort door de bocht, als het over de markt gaat wel ja, maar is de regelgeving en regulering vooral links.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:56:32 #33
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219588274
Blijkbaar is het voor zoveel mensen zo leefbaar mogelijk willen maken links. Bedrijven zijn geen mensen.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:58:42 #34
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219588308
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of je neemt een ander abo met meer ruimte op de blocklijst.
Ik had eerder een pimp abo en dan is het max 100. Bij een goedkoper abonnement blijven die 100 wel staan, maar als je mensen eraf haalt kun je er dan niet een ander bij zetten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:59:56 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219588326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
Blijkbaar is het voor zoveel mensen zo leefbaar mogelijk willen maken links. Bedrijven zijn geen mensen.
Links. En bovenal: VIES.

Make ongebreidelde winstmaximalisatie, uitbuiting in de breedste zin, en roofbouw great again!
Huilen dan.
pi_219588566
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:56 schreef Vis1980 het volgende:
Links die de afgelopen decennia hele volkswijken vol heeft gestouwd met statushouders, en dan pleiten dat zij staan voor leefbaarheid. Laat me niet lachen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219588587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Links die de afgelopen decennia hele volkswijken vol heeft gestouwd met statushouders, en dan pleiten dat zij staan voor leefbaarheid. Laat me niet lachen.
Ah ja, hetzelfde "links" dat al decennia niet meer aan de macht is geweest. Bijzonder hoe dat werkt in rechtse schedels. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 25 december 2025 @ 13:19:17 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219588616
quote:
10s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah ja, hetzelfde "links" dat al decennia niet meer aan de macht is geweest. Bijzonder hoe dat werkt in rechtse schedels. _O-
Meer rechts = meer goedkope arbeidskrachten importeren. En links de schuld geven, daar trappen de dombo's zo lekker in.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 25 december 2025 @ 13:22:26 #39
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219588659
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Meer rechts = meer goedkope arbeidskrachten importeren. En links de schuld geven, daar trappen de dombo's zo lekker in.

[ afbeelding ]
er is vrij verkeer van goederen , diensten en personen binnen de EU

we hoeven niets te importeren , dat doen ze zelf wel , maar het minimumloon steeds verder verhogen dat helpt niet mee om de instroom van werknemers uit andere EU landen tegen te gaan

niemand importeert .

quote:
Partijen en Standpunten:

SP: Wil het minimumloon fors verhogen naar ¤18 per uur en het minimumjeugdloon afschaffen, plus meegroeiende uitkeringen.

GroenLinks-PvdA: Pleit voor een substantieel hoger minimumloon, een eerlijkere welvaartsverdeling, en stijgingen van AOW en andere uitkeringen.

D66: Ondersteunt verhoging van het minimumloon om mensen met een lager inkomen te helpen, maar specificeert vaak geen exact bedrag.

VVD: Neigt naar minder ingrijpende wijzigingen, maar het minimumloon stijgt wel mee met de inflatie, wat de koopkracht ondersteunt.
quote:
AI-overzicht
In de EU hebben Luxemburg, Ierland, Nederland, Duitsland en België de hoogste minimumlonen (boven ¤ 2.000 bruto per maand), terwijl Bulgarije en Hongarije de laagste hebben, met bedragen onder ¤ 700 bruto per maand, afhankelijk van de recente cijfers uit 2025.

Andere landen zoals Frankrijk, Spanje, Polen, Portugal, Litouwen, Slovenië en Griekenland vallen in het middensegment, met bedragen tussen de ¤ 900 en ¤ 1.400, terwijl landen als Roemenië, Slowakije en Tsjechië ook aan de lagere kant zitten.
quote:
AI-overzicht
Roemenië en Bulgarije toegelaten tot Schengen, ook ...
Ja, Bulgarije is sinds 1 januari 2025 volledig lid van de Schengenzone, wat betekent dat de grenzen met andere Schengenlanden, zowel aan de lucht/zee (sinds 31 maart 2024) als aan de landzijde, zijn opgeheven, waardoor reizen en handel zonder paspoortcontroles mogelijk is, net als in de rest van de zone.

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 25-12-2025 13:27:43 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219588966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik ben links-conservatief
pi_219589051
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:32 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Een links project zou het geplande verbod op de verbrandingsmotor toch niet afschaffen? Of ook aan strengere migratiewetgeving werken?
Dat zijn twee verschillende kwesties.

De verbrandingsmotor is de wal die het schip keert. Ook ter linkerzijde begrijpt men opeens dat je de wereld niet meer kunt redden als je eerst jezelf vernietigt.

De strengere migratiewetgeving is slechts een papieren exercitie die niets aan de werkelijkheid zal veranderen. Allerlei fysieke maatregelen zijn effectief tegen clandestiene migratie zoals Hongarije heeft aangetoond.
pi_219592189
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 12:48 schreef Vis1980 het volgende:
Gisteren eindelijk Fargo seizoen 5 afgekeken, dat was een mooie les in 'American Christianity' en de rol van John Hamm was spot on.

Het kwam neer op mannen die zeggen God's leven te leven, maar ondertussen alles doen wat hij juist niet relaxt zou vinden, tegenover mensen die wél volgens die waarden leven en dat doen omdat het het juiste is.
Fargo blijft top, mijn favo serie. Hoop dat er nog een seizoen komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_219597880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:52 schreef Kottnauer het volgende:
Ook ter linkerzijde begrijpt men opeens dat je de wereld niet meer kunt redden als je eerst jezelf vernietigt.

Opeens ? Dat begrepen linkse mensen,generatie-op-generatie, nooit?
Lijkt me dom rechts gel*
quote:
Dat is een extreemrechts standpunt.....in die kringen is het normaal om gematigd rechts te verketteren tot 'links'

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 26-12-2025 10:49:51 ]
pi_219598082
quote:

Dan kan ik seizoen 1 van True Detective ook wel aanraden...
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219598155
quote:

[..]

De verbrandingsmotor is de wal die het schip keert. Ook ter linkerzijde begrijpt men opeens dat je de wereld niet meer kunt redden als je eerst jezelf vernietigt.

De strengere migratiewetgeving is slechts een papieren exercitie die niets aan de werkelijkheid zal veranderen. Allerlei fysieke maatregelen zijn effectief tegen clandestiene migratie zoals Hongarije heeft aangetoond.
Vergeleken met de impact van de deals die de EU met Turkije en Tunesië heeft afgesloten is alles wat Orban heeft uitgespookt klein (cosmetisch) gerommel in de marge. De realiteit is dat de EU niet inherent links of rechts is, het enige probleem is dat het tempo waarin die verschuivingen doorsijpelen in beleid zo stroperig is als de pest. Voordat zo'n verschuiving plaats kan vinden moet immers de politiek omslaan in zowel het Europees Parlement, de Europese Commissie, de Europese Raad en een stuk of 25 Europese nationale regeringen.
pi_219598300
quote:

Ondertussen Genesis op? ;)
Verder Fargo _O_
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:24:42 #47
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219598452
quote:

[..]

de verbrandingsmotor is te duur en te ingewikkeld om te maken en te duur om te onderhouden

we gaan allemaal naar de ACCU toe , allemaal

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 26-12-2025 11:30:28 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:25:26 #48
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219598462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:46 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik ben links-conservatief
Pvda is dood, is niet meer , helaas

je kunt nu kiezen tussen links SP of BIJ1, Woke GL , Christelijk, CDA of SGP , liberaal VVD , rechts JA21, of extreem rechts PVV, FVD, SGP
  vrijdag 26 december 2025 @ 11:36:31 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219598671
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan kan ik seizoen 1 van True Detective ook wel aanraden...
Vind alle seizoenen True Detective de moeite waard, maar de tweede is misschien wat minder dan de rest. Ook genoten van Mobland en The Gentlemen. Verder kijk ik amper series.
pi_219600232
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de verbrandingsmotor is te duur en te ingewikkeld om te maken en te duur om te onderhouden

we gaan allemaal naar de ACCU toe , allemaal
Voorlopig nog niet.
https://www.ewmagazine.nl(...)e-commissie-1523175/
quote:
De Europese Commissie presenteerde op 16 december een steunpakket voor de auto-industrie waarin het geplande verbod op nieuwe auto’s met verbrandingsmotoren – vanaf 2035 – wordt afgezwakt. Daarmee neemt Brussel afstand van een eerder vastgelegd eindpunt voor benzine- en dieselauto’s.

Onder de huidige wetgeving moesten fabrikanten ervoor zorgen dat 100 procent van de productie van auto’s en bestelwagens vanaf 2035 emissievrij zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')