Ik vind ze beide even geschikt/ongeschikt.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Interessant, vind je een club als JA21, zonder enige serieuze bestuurservaring echt beter / geschikter dan GL/PvdA?
Dan snap je er weinig vanquote:Op donderdag 25 december 2025 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind ze beide even geschikt/ongeschikt.
Verwar je politieke voorkeur en bestuurlijke kwaliteit nu niet met elkaar?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Staat dit los van zetelverdeling eerste en tweede kamer?quote:Op donderdag 25 december 2025 08:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je PvdA/GL op een hoop gooit met Ja21 snap je weinig van politiek , meer kan ik er niet van makenquote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nou, nou, dát is een sterk betoog! Iemand met een andere mening “snapt er weinig van”.
Maar dat is hier toch ook gewoon het geval. Je kan er wel 50 jaar aan politieke geschiedenis voor analyseren maar dat verandert er weinig aan. En de kans dat het dan wel doordringt is ook niet zo groot…quote:Op donderdag 25 december 2025 10:32 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Nou, nou, dát is een sterk betoog! Iemand met een andere mening “snapt er weinig van”.
Voor Trump, tegen buitenlanders, vrouwen en homo’s. Kunnen er nogal wat zijn :’).quote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef xpompompomx het volgende:
Van wie is deze user nou weer een kloon?
Vroeg ik me ook gelijk af.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:36 schreef xpompompomx het volgende:
Van wie is deze user nou weer een kloon?
Geweldig idee ook goed voor het kerstgevoelquote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef nostra het volgende:
Ik heb een idee, laten we op kerstmis eens een keer een discussie voeren over welke partijen radicaal-/extreemrechts (c.q. -links) zijn, die hebben we nog niet gehad!
Maar heeft de VVD zelf al door dat ze in een rap tempo aan het afglijden zijn naar radicaal rechts magaïsme?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:38 schreef nostra het volgende:
Ik heb een idee, laten we op kerstmis eens een keer een discussie voeren over welke partijen radicaal-/extreemrechts (c.q. -links) zijn, die hebben we nog niet gehad!
Ook al tegen vrouwen en homo's ja?quote:Op donderdag 25 december 2025 10:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voor Trump, tegen buitenlanders, vrouwen en homo’s. Kunnen er nogal wat zijn :’).
De VVD bestaat niet.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar heeft de VVD zelf al door dat ze in een rap tempo aan het afglijden zijn naar radicaal rechts magaïsme?
Er zijn teveel facties binnen de VVD aanwezig om nog over één VVD te kunnen spreken. Je kan toch kwalijk Van den Burg of Brekelmans MAGA-ïsten (is dat een woord?) noemen.quote:
Dat kan je je ook weer afvragen aangezien ze er op geen enkele manier publiek ook maar een beetje afstand van nemen. Zelfs voorheen redelijke VVD’ers kunnen het idee van samenwerken met PvdA/GL niet meer over hun lippen krijgen. Van den Burg kon een motie voor steun aan Oekraïne pas na een paar dagen steunen, alleen omdat die was ingediend door Klaver… Het kader accepteert het afglijden naar uiterst rechts gewoon en als er een keer een senator oid opstapt wordt dat voor kennisgeving aangenomen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Er zijn teveel facties binnen de VVD aanwezig om nog over één VVD te kunnen spreken. Je kan toch kwalijk Van den Burg of Brekelmans MAGA-ïsten (is dat een woord?) noemen.
inderdaad ,quote:Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef Kottnauer het volgende:
De EU wordt steeds meer een links project. Grote centrale overheid, hoge belasting, verdeel- en heersprincipe, wokisme, klimaatreligie, etc. Dus alle partijen die een voorstander zijn van de EU beschouw ik als links.
Voor zowel beide partijen zijn er voor en tegens te noemen. Zolang ze verder bij een groep ervaren partijen in een regering komen zal het allemaal wel loslopen.quote:
Dat is natuurlijk ook maar voor de bühne. Je kan niet én Y. laten zitten én haar publiekelijk afvallen als kamerlid. Waarom ze Y. hebben laten zitten, is een betere vraag, ik ken die lijntjes niet goed genoeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan je je ook weer afvragen aangezien ze er op geen enkele manier publiek ook maar een beetje afstand van nemen. Zelfs voorheen redelijke VVD’ers kunnen het idee van samenwerken met PvdA/GL niet meer over hun lippen krijgen. Van den Burg kon een motie voor steun aan Oekraïne pas na een paar dagen steunen, alleen omdat die was ingediend door Klaver… Het kader accepteert het afglijden naar uiterst rechts gewoon en als er een keer een senator oid opstapt wordt dat voor kennisgeving aangenomen.
Een van de problemen van deze tijd heel mooi vormgegeven: ik beschouw iets als = een mening. Vervolgens doe ik alsof dat een feit is, wat geenszins het geval is.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:45 schreef Kottnauer het volgende:
De EU wordt steeds meer een links project. Grote centrale overheid, hoge belasting, verdeel- en heersprincipe, wokisme, klimaatreligie, etc. Dus alle partijen die een voorstander zijn van de EU beschouw ik als links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |