Nee, zit ook pas sinds mei bij Radio2 Daarvoor zat ie bij Kinkquote:
Dat wordt tankenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb het laatste bodempje van mijn fles Glenallachie Cask Strength whisky ingeschonken.
Een kleine 56.8%, dus dat gaat nog wat worden met van Inkelen
nooit vanm die gast gehoordquote:
Ik zou er geen 5 euro op zettenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:03 schreef ShinyStar het volgende:
Hij gaat toch niet weer met die potten en pannen komen dit jaar toch.
Dit is voor het eerst dat ik voor 000 inschakelquote:
Torn, I'm Every Woman, Drivers Licensequote:Op donderdag 25 december 2025 00:04 schreef PippenScottie het volgende:
Top 5 beste openingsnummers van de top 2000.
Ik heb ze laatst eens opgezocht, er zit best veel moois bij
Het is gelukkig minder dan een vingerdikte in dit glas. Heb alleen dikke vingers dus dat zegt weinigquote:
Het enige dat verkeerd is aan Pink Floyd als opener, is dat ie nu al geweest is. Zo dan.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet dat Pink Floyd een verkeerde opener is hoor
Eens ja, prima uur om te starten ookquote:Op donderdag 25 december 2025 00:04 schreef PippenScottie het volgende:
Daar selecteren ze ook wel op. De nummer 2000 staat denk ik nooit daadwerkelijk op plek 2000.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:04 schreef PippenScottie het volgende:
Oh god, de wals ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:04 schreef Redefine het volgende:
Het stomme bij Van Inkel is dat ik hem echt een hele fijne radio stem vind hebben en ook een prettige manier van praten. Maar altijd weer diezelfde clichésEn natuurlijk de obligate wals
De Bart Arens-formule is uitgewerkt.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww, ik dacht dat er zo'n show op een of ander dak kwam ofzo
Staat op Dark SIde of the Moonquote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef MTheBassman het volgende:
Kende deze nog niet van PF, deze bevalt me hartstikke prima.
Ik moet hun discografie nog een keer overgaan
Dat niet. Ik denk eerder gestopt op het hoogtepunt.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De Bart Arens-formule is uitgewerkt.
Ik wist niet dat jij zo’n fan was van die 2quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Susan en Freek hebben 15 liedjes gemaakt die beter zijn dan dit
Een man met smaakquote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favo opener is Judy Blue Eyes
Er zit een beetje een doffe EQ op, ja. Dat is echt iets van de laatste paar jaar.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vind de geluidskwaliteit overigens wel een beetje ondermaats. Zowel op de internetstream als via de decoderIs er een betere stream?
Oh ik vind sia met snowman juist helemaal geweldigquote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef peaceman het volgende:
2000 Run Like Hell Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1999 Telephone Lady Gaga ft. Beyoncé![]()
1998 Wat Wil Je Van Mij Metejoor & Hannah Mae![]()
1997 Once Upon A Time In The West Dire Straits![]()
1996 Snowman Sia![]()
1995 Fox On The Run Sweet![]()
1994 San Francisco Scott McKenzie![]()
1993 Speed Of Sound Coldplay![]()
1992 Lover Of The Light Mumford & Sons![]()
1991 No Surrender Kane![]()
1990 The Cross Prince![]()
1989 Touch Me The Doors![]()
1988 Johnny Make Believe Golden Earring![]()
1987 Cocaine Eric Clapton![]()
1986 Blue Suede Shoes Elvis Presley
DAB+ ?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vind de geluidskwaliteit overigens wel een beetje ondermaats. Zowel op de internetstream als via de decoderIs er een betere stream?
Gaan ze die ooit nog uitbrengen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Susan en Freek hebben 15 liedjes gemaakt die beter zijn dan dit
Bijzondere manier om The Wall te schrijvenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat op Dark SIde of the Moon
Jeroen is debet aan jullie onsuccesvolle relatie?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Throwback naar de Top 2000 van 5 jaar geleden, aan het eind van dat bizarre jaar lag ik bij mijn toenmalige vriendin op bed met oortjes in de start te luisteren. Volgens mij Jeroens eerste jaar... En dat was toen al erg
We zijn al paar jaar niet meer samen. Ergens begin 2021 was het klaar.
Zie editquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bijzondere manier om The Wall te schrijven
ik ken m nietquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh ik vind sia met snowman juist helemaal geweldig
Nah nee, heeft met de Equalizing vanuit Hilversum's eindregie/eindcontrolekamer te maken. Die is de laatste jaren gewoon HEEL kut.quote:
I said what I said. Ze walste over me heenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeroen is debet aan jullie onsuccesvolle relatie?
Ik luister gewoon thuis. Dus in principe ja. Ik luister via Marantz + B&W dus daar ligt het niet aan. Het klinkt een beetje MP3-achtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |