DAB+ ?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik vind de geluidskwaliteit overigens wel een beetje ondermaats. Zowel op de internetstream als via de decoderIs er een betere stream?
Gaan ze die ooit nog uitbrengen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Susan en Freek hebben 15 liedjes gemaakt die beter zijn dan dit
Bijzondere manier om The Wall te schrijvenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat op Dark SIde of the Moon
Jeroen is debet aan jullie onsuccesvolle relatie?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Throwback naar de Top 2000 van 5 jaar geleden, aan het eind van dat bizarre jaar lag ik bij mijn toenmalige vriendin op bed met oortjes in de start te luisteren. Volgens mij Jeroens eerste jaar... En dat was toen al erg
We zijn al paar jaar niet meer samen. Ergens begin 2021 was het klaar.
Zie editquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bijzondere manier om The Wall te schrijven
ik ken m nietquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh ik vind sia met snowman juist helemaal geweldig
Nah nee, heeft met de Equalizing vanuit Hilversum's eindregie/eindcontrolekamer te maken. Die is de laatste jaren gewoon HEEL kut.quote:
I said what I said. Ze walste over me heenquote:Op donderdag 25 december 2025 00:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Jeroen is debet aan jullie onsuccesvolle relatie?
Ik luister gewoon thuis. Dus in principe ja. Ik luister via Marantz + B&W dus daar ligt het niet aan. Het klinkt een beetje MP3-achtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |