Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Daar zat heel veel oeverloos gelul in.
The ladies and people from FOK! zullen wel moeten.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een mens ooit klaar voor Van Inkel.
Niks dusquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
Dat zou inderdaad wel interessant zijn ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
HOE KAN DAT NOU?quote:
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.
Kan die ook wielrennen?quote:
Nou is Spaanse TV ook echt heel slecht dus je staat sowieso al 1-0 voor.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.
Ik word er onderhand ook meer melig dan gefrustreerd van.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind van Inkel wel leuk om naar te luisteren
Ik zou zelf dan voor Yes You Do kiezen. Dat introquote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had John DeWolff best in de lijst kunnen dulden. Mits het juiste nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |