Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Daar zat heel veel oeverloos gelul in.
The ladies and people from FOK! zullen wel moeten.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is een mens ooit klaar voor Van Inkel.
Niks dusquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
Dat zou inderdaad wel interessant zijn ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet een nummer van de Bankzitters coveren, dan hadden we nog kunnen zien hoe je daar wat van kan maken.
HOE KAN DAT NOU?quote:
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en ik had toen een Spanjaard over de vloer en het was lastig uit te leggen, zeg maar.
Kan die ook wielrennen?quote:
Nou is Spaanse TV ook echt heel slecht dus je staat sowieso al 1-0 voor.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.
Ik word er onderhand ook meer melig dan gefrustreerd van.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind van Inkel wel leuk om naar te luisteren
Ik zou zelf dan voor Yes You Do kiezen. Dat introquote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had John DeWolff best in de lijst kunnen dulden. Mits het juiste nummer.
In Love vind ik hun bestequote:Op woensdag 24 december 2025 23:55 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had John DeWolff best in de lijst kunnen dulden. Mits het juiste nummer.
wij zijn er tochquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er misschien helemaal niet zo'n zin in heb dit jaar. Help me erdoorheen, lieve lui.
We doen ons bestquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er misschien helemaal niet zo'n zin in heb dit jaar. Help me erdoorheen, lieve lui.
Komt goed. Binnen een paar uur zit je gegarandeerd in het ritme.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
https://cms-assets.nporad(...)025.pdf?v=1765797802quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Koen66 het volgende:
heeft iemand al een overzicht van uur 1
Spaanse telenovele is ook niet iets waar je blij van wordtquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlandse tv uitleggen aan een Spanjaard lijkt mij sowieso onbegonnen werk.
Vet hoe ze er een geloofwaardige eigen draai aan geven.quote:
Scheelt dat ze een competente band het hebben laten coveren die volgens mij ook een beetje in datzelfde straatje zittenquote:
25 december 0.00-1.00 uurquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Koen66 het volgende:
heeft iemand al een overzicht van uur 1
Dat geloof ik best. Mijn opmerking ging overigens niet zozeer over de kwaliteit van de Nederlandse tv, maar vooral dat het heel anders is dan in andere landen. Wat andersom ook wel weer geldt voor tv in de meeste andere landen t.o.v.die van ons.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou is Spaanse TV ook echt heel slecht dus je staat sowieso al 1-0 voor.
Plussen en minnen.quote:
Een zéér beperkt aantal nummers was ok of beter dan ok.quote:
Komt vanzelf als je de 2e keer Marco B hoortquote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wel net zo'n multitasker als Mathieu. Zingen en produceren (ook voor andere bands)quote:
Het intro wat ze deden was eigenlijk een typische DeWolff intro.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vet hoe ze er een geloofwaardige eigen draai aan geven.
Vooral David was flink aanwezig hoor.quote:
Don’t You Go Up The Sky voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zelf dan voor Yes You Do kiezen. Dat intro
De ex-zanger van Kensington bleek ineens een goede zanger te zijn, dat was wel een openbaring.quote:
Rennen nu het nog kan.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat? Gaan we beginnen met Pink Floyd? Haha wat een opener
Moet niet, maar ik kan er wel mee instemmen.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk moeten we eerlijk zeggen dat dit best goed is
Zal erom hangen.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gaan ze het qua timing wel redden, mensen?
dit was wel een openbaring inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De ex-zanger van Kensington bleek ineens een goede zanger te zijn, dat was wel een openbaring.
Omgekeerde Midas Touch dus, die bandquote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
De ex-zanger van Kensington bleek ineens een goede zanger te zijn, dat was wel een openbaring.
Niet overdrijven hè, hij had alleen zijn galmtoeter niet mee.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Komen denk ik nog wel redelijk wat oh ja-tjes aanquote:Op woensdag 24 december 2025 23:59 schreef MTheBassman het volgende:
2000 Run Like Hell Pink Floyd
1999 Telephone Lady Gaga ft. Beyoncé![]()
1998 Wat Wil Je Van Mij Metejoor & Hannah Mae
1997 Once Upon A Time In The West Dire Straits
1996 Snowman Sia![]()
1995 Fox On The Run Sweet![]()
1994 San Francisco Scott McKenzie
1993 Speed Of Sound Coldplay![]()
1992 Lover Of The Light Mumford & Sons![]()
1991 No Surrender Kane
1990 The Cross Prince
1989 Touch Me The Doors![]()
1988 Johnny Make Believe Golden Earring
1987 Cocaine Eric Clapton![]()
1986 Blue Suede Shoes Elvis Presley![]()
![]()
Ik vond dat echt NIET goed. Ook niet zo beroerd als sommige anderenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze skippen al jaren het journaal om 12 uur toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gaan ze het qua timing wel redden, mensen?
Die vond ik al erg goed samen met Marcel van Di-rect tijdens VVAL een aantal jaar terug.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Wout?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel net zo'n multitasker als Mathieu. Zingen en produceren (ook voor andere bands)
Eerste uur meer Pink Floyd, Dire Straits, Prince, Doors, Earing en ik denk dat dit Elvisquote:Op woensdag 24 december 2025 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat? Gaan we beginnen met Pink Floyd? Haha wat een opener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |