Volgens mijn gaan die pas volgend jaar in.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Als we het hebben over bezuinigingen bij de NPO had deze show ook wel gewoon overgeslagen kunnen worden tochBegin gewoon aan die lijst zonder al die pathetisch aangeklede opsmuk
Wat deden de Limburgse helden?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb begrepen dat DeWolff de beste van de avond was
Niet te drinkenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb rum nooit echt zo begrepen. Paar keer geprobeerd maar ik kon er weinig mee. Misschien ook wel slechte rum gehad of zo.
dat zal het zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb rum nooit echt zo begrepen. Paar keer geprobeerd maar ik kon er weinig mee. Misschien ook wel slechte rum gehad of zo.
Voorgeslapen? Hoe oud bent u wel niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. Deze oude man heeft een beetje voorgeslapen. Keurig op rijd wakker voor de start
Probeer Zacapa eens.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
John?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb begrepen dat DeWolff de beste van de avond was
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Zo. Deze oude man heeft een beetje voorgeslapen. Keurig op rijd wakker voor de start
Die drink je zeker uit een jar?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Whiskey vind ik overigens ook prima te doen
Jenever vind ik meh
ja whiskey vond ik wel echt lekker. Maar ja, naast bier vond ik voor de rest meeste alcohol eigenlijk best goorquote:Op woensdag 24 december 2025 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Whiskey vind ik overigens ook prima te doen
Jenever vind ik meh
De Metallica way?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die drink je zeker uit een jar?
Kensington ken je toch wel.quote:
AliExpress Bonoquote:Op woensdag 24 december 2025 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Van Inkel is ook onuitroeibaar he
Lekker sluitenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:44 schreef hole1988 het volgende:
Het online café is ook open. https://app.zoom.us/wc/83129541344/join
Drink hij altijd een cover dan?quote:
We gaan er minstens 1 tegenkomenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:45 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet altijd lachen om My Way covers, omdat, nou ja…
De voormalige zanger van Kensington.quote:
Voormalige zanger van Can't sing ton.quote:
Omdat je op het jouw manier zelf wil doen?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:45 schreef Tussle266 het volgende:
Ik moet altijd lachen om My Way covers, omdat, nou ja…
quote:
Ik ben in de jaren '90 (en daarvóór) blijven hangen mensen, sorry!quote:
Eens.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:45 schreef Strani het volgende:
Oké dit is prima. Goede stem voor dit lied.
Waarom dan altijd die galm als hij ook zo kan zingen?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De voormalige zanger van Kensington.
En de make-up helpt ook denk ikquote:Op woensdag 24 december 2025 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij ziet er dan weer jonger uit. Gek hè hoe dat werkt met belichting.
Dit klonk inderdaad al interessanter dan wat die bij Kensington deed ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Waarom dan altijd die galm als hij ook zo kan zingen?
Zeg dat, heb ook het idee dat ze met die nieuwe zanger steeds meer in de vergetelheid zullen raken...quote:Op woensdag 24 december 2025 23:47 schreef Szura het volgende:
Beter dan alles wat ie met Kensington heeft gemaakt
Een Sinatra nummer is ook door bijna niemand echt goed te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik vond dit dus niks. Sorry..
Gevoel mist
toch welquote:Op woensdag 24 december 2025 23:48 schreef Szura het volgende:
Nee, nee, nee
Ga NIET Freddie verkrachten
Rode oogjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |