Klopt, het is rampzalig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:28 schreef Gunner het volgende:
Kom op mensen dit us niet slecht toch.
Heb je je gehoorbeschermers nog in?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:28 schreef Gunner het volgende:
De kans is dan wel weer vrij groot dat je hun muziek wel hebt gehoord.quote:
Het nummer niet, Rikki kan vast goed hockeyen.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:28 schreef Gunner het volgende:
Als je de zang vergeet wel jaquote:Op woensdag 24 december 2025 23:28 schreef Gunner het volgende:
Same, mag hopen dat Floor ook iets rocky doetquote:Op woensdag 24 december 2025 23:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:Viv en ik dacht even dat Floor dit ging doen ja ...
ik mag d'r normaal gesproken serieus best welquote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
Helemaal geen slechte zangeres lijkt me maar dit nummer is inderdaad niet zo geschikt voor haar.
Neeeeeeeequote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef peaceman het volgende:
Lijkt wel alsof jullie verlangen naar de introshow van Bart Arends
Ik geniet er ook ieder jaar van, altijd weer even een dipje als het 1 januari is.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:26 schreef Gunner het volgende:
Ik wil even zeggen dat dit mijn fok hoogtepunt van elk jaar is. Deze reeks.
Okay het haalt het niet met het origineel maar na Claudia is alles beter.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je je gehoorbeschermers nog in?
Meestal wordt dat eerste niet gezegd over deze zangeresquote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
Helemaal geen slechte zangeres lijkt me maar dit nummer is inderdaad niet zo geschikt voor haar.
Ben er bang voor, Floor is stiekem ook best wel een doos qua muzieksmaakquote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Same, mag hopen dat Floor ook iets rocky doet
Ok, dat kan. Al heb ik al 20 jaar de radio niet aan. Op de Top2000 na.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De kans is dan wel weer vrij groot dat je hun muziek wel hebt gehoord.
ditquote:Op woensdag 24 december 2025 23:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik geniet er ook ieder jaar van, altijd weer even een dipje als het 1 januari is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |