Ik zou het jullie zo gunnen, knuffelen met Q en de kleinkinderen en jullie schoondochter ontmoetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Als we de loterij winnen wel![]()
Al een keer gedaan, helaasch![]()
Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
Veel, plus ik bouw extra compensatie uren op, en jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Hoeveel vrije uren krijg je wel niet per jaar dan? Of heb je zoveel uren over van dit jaar?
Ah, ja, dat maakt het natuurlijk lastig. Dan duim ik voor de loterijquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Als we de loterij winnen wel![]()
Al een keer gedaan, helaasch![]()
Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
Cadeaubonnen vind ik vreselijk. Is een slimme manier voor bedrijven geld te kloppen. De omzet is al binnen voor je wat levert. Tegen de 20% wordt niet uitgegeven. Kassa!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:09 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik m'n bol.com bon van het werk heb ingevuld op m'n account heb gezet.
Wou er net even van kopen maar staat nu niet meer op m'n account. Daarna weggegooid denk ik, want ja, staat op m'n account. Na twee andere bonnen van dit jaar die zijn verdwenen dacht ik nu verstandig te zijn om hem direct in te voeren maar ook dat is dus geen garantie voor succes.
Geef mij gewoon geld
Heerlijk vooruitzichtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Tuindier het volgende:
Kerst zit er weer op en nu heb ik heerlijk nog een week vrij. Lekker rommelen in huis, wandelen, beetje sportscholen, dagje sauna en nog wat vrienden zien. Zin in.
Aftellen begint wel echt nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzicht
Ik hoef alleen maandag te werken en dan woensdag 7 januari pas weer. (+ een goeie 2 maanden)
Bizar hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 27-12-2025 13:52:28 (jeweetnietwiemeeleest) ]
en dit!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Balen @:Madmaster, gelukkig kunnen je gerechten in de vriezer.
Die vriezer was net leeg en nu dus weer propvol.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Balen @:Madmaster, gelukkig kunnen je gerechten in de vriezer.
Volgend jaar een back up plan? Kan het als familie niet bij iemand anders dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Onze familiekerstdag morgen gaat niet door.
De gastvrouw meldt zich net ziek.
Iedereen kan de door hen gemaakte/te maken gerechten dus in de vriezer etc. schuiven, voor zover dat mogelijk is.
Een hele week kalkoenpoten en sticky toffee pudding eten lijkt me geen goed plan…
Triest om te lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Interview met drie van onze voormalige tolken
https://www.gelderlander.(...)zaam-hier~a5bcf506a/
Ja, ik spreek/sprak ze regelmatig maar met dit soort dingen kan je niet helpenquote:
Kom maar brengenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vriezer was net leeg en nu dus weer propvol.
Iemand een kalkoenpoot en/of sticky toffee pudding (met karamelsaus)?
Zo eens bekijken hoe ze vroegâh kerst in paleis Het Loo vierden…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |