Ik kwam laatst een heel simpel gerechtje tegen wat er ook leuk uit zag. Ingrediënten konden lang bewaard blijven en dat was handig omdat het niet zeker was of broer en schoonzus kwamen.quote:
Mijn hoofd kon er ook niet omheenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:38 schreef Vanyel het volgende:
![]()
De mijne is nog niet eens meerderjarig.
Haha, jepquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben waarschijnlijk maar een jaar Efteling abonnement. Daarbij krijg je korting op of kan je zelfs gratis naar een aantal andere parken. Dat moet dan dus ook maar dit jaar gebeuren. We willen ook geen dief van onze eigen portemonnee zijn![]()
Nee, nog niet af. Halverwege de 5000m.
Wat een emotionele 1000m VDikke tranen hier voor de nummer 2 natuurlijk. Jij vast ook.
Over schaatsen gesproken, de planning langebaan en shorttrack op de OS valt voor 90% heel gunstig na werktijd. Ik heb het vandaag allemaal in de agenda gezet.
Is ook altijd een moeilijke keuzequote:Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaaf! Wij hebben vanmiddag weer Efteling gepland voor over 2 weken. De laatste twee keer zijn we met invallende duister juist in achtbanen gegaan om het park vanuit daar te bekijken. Maar Sprookjesbos in het donker tijdens Winterefteling wil ik ook echt nog zien.
Verder staan er voor dit jaar ook een bezoek aan Plopsa De Panne, Moviepark Germany met overnachting en een dag of 10 Plopsa Germany, Tripsdrill en vooral Europapark (en normale toeristendingen) op de planning. Daarbij nog 4 dagen Disney, dat plan is al een eind gevorderd sinds gisteren.
Mocht je wat langere tijd in het Ruhrgebiet verblijven zou ik graag Landschaftspark Duisburg en/of Zeche Zollverein willen aanradenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaaf! Wij hebben vanmiddag weer Efteling gepland voor over 2 weken. De laatste twee keer zijn we met invallende duister juist in achtbanen gegaan om het park vanuit daar te bekijken. Maar Sprookjesbos in het donker tijdens Winterefteling wil ik ook echt nog zien.
Verder staan er voor dit jaar ook een bezoek aan Plopsa De Panne, Moviepark Germany met overnachting en een dag of 10 Plopsa Germany, Tripsdrill en vooral Europapark (en normale toeristendingen) op de planning. Daarbij nog 4 dagen Disney, dat plan is al een eind gevorderd sinds gisteren.
Als we de loterij winnen welquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Is het een mogelijkheid voor jou/jullie om nog een keer langs te gaan? Of moeten we allemaal Robert gaan schrijven?
Ik zou het jullie zo gunnen, knuffelen met Q en de kleinkinderen en jullie schoondochter ontmoetenquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Als we de loterij winnen wel![]()
Al een keer gedaan, helaasch![]()
Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
Veel, plus ik bouw extra compensatie uren op, en jaquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Hoeveel vrije uren krijg je wel niet per jaar dan? Of heb je zoveel uren over van dit jaar?
Ah, ja, dat maakt het natuurlijk lastig. Dan duim ik voor de loterijquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Als we de loterij winnen wel![]()
Al een keer gedaan, helaasch![]()
Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
Cadeaubonnen vind ik vreselijk. Is een slimme manier voor bedrijven geld te kloppen. De omzet is al binnen voor je wat levert. Tegen de 20% wordt niet uitgegeven. Kassa!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:09 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik m'n bol.com bon van het werk heb ingevuld op m'n account heb gezet.
Wou er net even van kopen maar staat nu niet meer op m'n account. Daarna weggegooid denk ik, want ja, staat op m'n account. Na twee andere bonnen van dit jaar die zijn verdwenen dacht ik nu verstandig te zijn om hem direct in te voeren maar ook dat is dus geen garantie voor succes.
Geef mij gewoon geld
Heerlijk vooruitzichtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Tuindier het volgende:
Kerst zit er weer op en nu heb ik heerlijk nog een week vrij. Lekker rommelen in huis, wandelen, beetje sportscholen, dagje sauna en nog wat vrienden zien. Zin in.
Aftellen begint wel echt nuquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Heerlijk vooruitzicht
Ik hoef alleen maandag te werken en dan woensdag 7 januari pas weer. (+ een goeie 2 maanden)
Bizar hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 27-12-2025 13:52:28 (jeweetnietwiemeeleest) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |