abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219607002
Even gekeken bij OS, hooguit dat ik 1 middag eerder naar huis ga of thuis werk. Verder kan ik al het schaatsen zien.
Schrok me ook kapot op de 1000 (maar vast niet zo erg als zij)
We have far more in common than that which devides us..
pi_219607245
2e KD niks spannnends gegeten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219607383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
2e KD niks spannnends gegeten.
Ik kwam laatst een heel simpel gerechtje tegen wat er ook leuk uit zag. Ingrediënten konden lang bewaard blijven en dat was handig omdat het niet zeker was of broer en schoonzus kwamen.
Pasteibakje vullen met brie (of wat voor zachte kaas dan ook). 10-12 minuten op 170 in de airfryer, dan wat stroop of crema balsamico erover.
Wij vonden het erg lekker
pi_219607496
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:38 schreef Vanyel het volgende:

:D
De mijne is nog niet eens meerderjarig.
Mijn hoofd kon er ook niet omheen :s)
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 23:04:07 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219607504
Restje tomatensoep van gisteren met brood en smeersels
Bavette voor mij, kogelbiefstuk voor moeders en een moot zalm voor m'n pa.
Daarbij boontjes in spek en spruiten met ketjap en pijnboompitten.
Na een of andere vieze ijsstam/taart iets. Zat een beetje vanilleijs aan, daar iets van afgeschraapt maar dat was ook niet lekker.

Overigens, dit jaar twee konijnen gekocht bij de Marktkauf uit de diepvries. Voor ¤11/stuk. Bij de Sligro betaalde ik vorig jaar rond de ¤50 voor twee. En moest ik er ook nog ingewanden uit halen. Waren lekkere malse konijnen. Heb een keer best taaie gehad, van de poelier op de markt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219607511
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We hebben waarschijnlijk maar een jaar Efteling abonnement. Daarbij krijg je korting op of kan je zelfs gratis naar een aantal andere parken. Dat moet dan dus ook maar dit jaar gebeuren. We willen ook geen dief van onze eigen portemonnee zijn 8-)

Nee, nog niet af. Halverwege de 5000m.

Wat een emotionele 1000m V :o Dikke tranen hier voor de nummer 2 natuurlijk. Jij vast ook.

Over schaatsen gesproken, de planning langebaan en shorttrack op de OS valt voor 90% heel gunstig na werktijd. Ik heb het vandaag allemaal in de agenda gezet.
Haha, jep ;( O+ :Y . Was al benieuwd of jij ze ook gehad had ;)

Oeh, goeie, daar moet ik ook eens naar kijken. En in mn persoonlijke agenda zetten inderdaad, die staat ook gesynchroniseerd in mn werk outlook agenda O-) kan ik daar proberen beetje rekening mee te houden met afspraken haha. En wie weet neem ik nog wat vrij als er echt niet omheen te werken is. Keek gister even naar mn uren, en als ik volgend jaar in mei een week vrij neem, in de zomer vier weken en met kerst/oud en nieuw drie weken, dan heb ik nog steeds 125 uur over.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 23:08:11 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219607585
Hoeveel vrije uren krijg je wel niet per jaar dan? Of heb je zoveel uren over van dit jaar?
pi_219607607
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaaf! Wij hebben vanmiddag weer Efteling gepland voor over 2 weken. De laatste twee keer zijn we met invallende duister juist in achtbanen gegaan om het park vanuit daar te bekijken. Maar Sprookjesbos in het donker tijdens Winterefteling wil ik ook echt nog zien.

Verder staan er voor dit jaar ook een bezoek aan Plopsa De Panne, Moviepark Germany met overnachting en een dag of 10 Plopsa Germany, Tripsdrill en vooral Europapark (en normale toeristendingen) op de planning. Daarbij nog 4 dagen Disney, dat plan is al een eind gevorderd sinds gisteren.
Is ook altijd een moeilijke keuze :) de achtbanen zijn ook een perfecte plek om alles mooi te kunnen zien.

Wij zijn eigenlijk nog nooit naar andere parken geweest maar zouden we met onze kortingen ook wel echt moeten doen, zeker nu we wat meer bewegingsvrijheid hebben.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 23:16:35 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219607691
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Gaaf! Wij hebben vanmiddag weer Efteling gepland voor over 2 weken. De laatste twee keer zijn we met invallende duister juist in achtbanen gegaan om het park vanuit daar te bekijken. Maar Sprookjesbos in het donker tijdens Winterefteling wil ik ook echt nog zien.

Verder staan er voor dit jaar ook een bezoek aan Plopsa De Panne, Moviepark Germany met overnachting en een dag of 10 Plopsa Germany, Tripsdrill en vooral Europapark (en normale toeristendingen) op de planning. Daarbij nog 4 dagen Disney, dat plan is al een eind gevorderd sinds gisteren.
Mocht je wat langere tijd in het Ruhrgebiet verblijven zou ik graag Landschaftspark Duisburg en/of Zeche Zollverein willen aanraden :)

Kom bij beide graag te fotograferen.
pi_219607779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Is het een mogelijkheid voor jou/jullie om nog een keer langs te gaan? Of moeten we allemaal Robert gaan schrijven? :Y
Als we de loterij winnen wel :+

Al een keer gedaan, helaasch :N
Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
pi_219607867
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Omdat Q niet te bereiken is per telefoon of mail en waar hij woont geheim houdt afschermt, is het niet te realiseren voor zo'n programma.
Ik zou het jullie zo gunnen, knuffelen met Q en de kleinkinderen en jullie schoondochter ontmoeten
pi_219607914
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Hoeveel vrije uren krijg je wel niet per jaar dan? Of heb je zoveel uren over van dit jaar?
Veel, plus ik bouw extra compensatie uren op, en ja ;)

Ik werk 40u en krijg voor 38u betaald. Ik krijg voor fulltime 232 uur vakantie, en nog 96 erbij voor de +2u/wk, dus ik heb 29 reguliere + 12 compensatie dagen = 41 dagen per jaar. En ik heb ook nog 101,5 uur, 12.6 dag, over van het bovenwettelijke deel van vorig jaar en dit jaar (2 januari is daar al vanaf, dat reken ik nog mee met de huidige kerstvakantie). En dan gaan er nog wat verplichte brugdagen af, ik geloof twee volgend jaar.
pi_219607921
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 23:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Ah, ja, dat maakt het natuurlijk lastig. Dan duim ik voor de loterij :*
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 00:09:00 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219608348
Ik zou toch zweren dat ik m'n bol.com bon van het werk heb ingevuld op m'n account heb gezet.
Wou er net even van kopen maar staat nu niet meer op m'n account. Daarna weggegooid denk ik, want ja, staat op m'n account. Na twee andere bonnen van dit jaar die zijn verdwenen dacht ik nu verstandig te zijn om hem direct in te voeren maar ook dat is dus geen garantie voor succes.

Geef mij gewoon geld }:|
pi_219610391
Mogge!

Da’s wel zonde @derLudolf zou toch even contact opnemen met Bol. Die zijn vaak erg meewerkend. Ooit een cadeau kaart waar de code niet meer leesbaar was, mocht een foto opsturen en toen kwam het bedrag zo op m’n account
  zaterdag 27 december 2025 @ 09:58:52 #217
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219610879
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2025 00:09 schreef derLudolf het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik m'n bol.com bon van het werk heb ingevuld op m'n account heb gezet.
Wou er net even van kopen maar staat nu niet meer op m'n account. Daarna weggegooid denk ik, want ja, staat op m'n account. Na twee andere bonnen van dit jaar die zijn verdwenen dacht ik nu verstandig te zijn om hem direct in te voeren maar ook dat is dus geen garantie voor succes.

Geef mij gewoon geld }:|
Cadeaubonnen vind ik vreselijk. Is een slimme manier voor bedrijven geld te kloppen. De omzet is al binnen voor je wat levert. Tegen de 20% wordt niet uitgegeven. Kassa!
pi_219610923
Wij hadden dan gister familiekerstdiner. Was precies zoals meestal.
Er wordt allerlei eten meegenomen en er zijn van die warmhoudbakken waar het in kan.

Ik had aardappelpuree en spruiten en peren mee.

Er waren drie soorten stoofperen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 december 2025 @ 10:26:17 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_219611279
Stoofperen O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 27 december 2025 @ 10:50:31 #220
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219611628
Onze familiekerstdag morgen gaat niet door.
De gastvrouw meldt zich net ziek.
Iedereen kan de door hen gemaakte/te maken gerechten dus in de vriezer etc. schuiven, voor zover dat mogelijk is.
Een hele week kalkoenpoten en sticky toffee pudding eten lijkt me geen goed plan…
  zaterdag 27 december 2025 @ 10:51:13 #221
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_219611636
En de appelsap ijsbaan bleek gisteren mee te vallen, de dooi was al ingezet toen we thuis kwamen…
pi_219612222
Kerst zit er weer op en nu heb ik heerlijk nog een week vrij. Lekker rommelen in huis, wandelen, beetje sportscholen, dagje sauna en nog wat vrienden zien. Zin in O+.
pi_219612636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 11:38 schreef Tuindier het volgende:
Kerst zit er weer op en nu heb ik heerlijk nog een week vrij. Lekker rommelen in huis, wandelen, beetje sportscholen, dagje sauna en nog wat vrienden zien. Zin in O+.
Heerlijk vooruitzicht O+

Ik hoef alleen maandag te werken en dan woensdag 7 januari pas weer. (+ een goeie 2 maanden _O- )
  zaterdag 27 december 2025 @ 12:45:02 #224
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219613162
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Heerlijk vooruitzicht O+

Ik hoef alleen maandag te werken en dan woensdag 7 januari pas weer. (+ een goeie 2 maanden _O- )
Aftellen begint wel echt nu _O_
pi_219613514
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:45 schreef gcjoel het volgende:

Aftellen begint wel echt nu _O_
Bizar he :o Regelmatig zeg ik (ook tegen mezelf) ja het gaat echt over JOU!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 27-12-2025 13:52:28 (jeweetnietwiemeeleest) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')