en dit!quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Balen @:Madmaster, gelukkig kunnen je gerechten in de vriezer.
Die vriezer was net leeg en nu dus weer propvol.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:13 schreef derLudolf het volgende:
Balen @:Madmaster, gelukkig kunnen je gerechten in de vriezer.
Volgend jaar een back up plan? Kan het als familie niet bij iemand anders dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Onze familiekerstdag morgen gaat niet door.
De gastvrouw meldt zich net ziek.
Iedereen kan de door hen gemaakte/te maken gerechten dus in de vriezer etc. schuiven, voor zover dat mogelijk is.
Een hele week kalkoenpoten en sticky toffee pudding eten lijkt me geen goed plan…
Triest om te lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Interview met drie van onze voormalige tolken
https://www.gelderlander.(...)zaam-hier~a5bcf506a/
Ja, ik spreek/sprak ze regelmatig maar met dit soort dingen kan je niet helpenquote:
Kom maar brengenquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vriezer was net leeg en nu dus weer propvol.
Iemand een kalkoenpoot en/of sticky toffee pudding (met karamelsaus)?
Zo eens bekijken hoe ze vroegâh kerst in paleis Het Loo vierden…
Oeh wat klinkt dat allemaal lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een dagje in de keuken gestaan, Mohammad komt straks eten. Uiensoep, kip van het spit op de bbq, gekonfijte prei met linzen, wortels met mandarijnglaze, Engelse roasties en toe Eton mess
Die dingen zijn toch vaak van van die problematische studentenverenigingen? Van die pappiesjongentjes die alles mogen ?quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk vanuit m’n keuken naar buiten zie ik een enorm lange stretched limo langs rijden, raar gezicht, verwacht je niet zo snel
Om eerlijk te zijn, dit zou de eerste familiedag met iedereen en alles er op en er aan sinds jaren zijn en dat vond ik al die jaren prima.quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgend jaar een back up plan? Kan het als familie niet bij iemand anders dan?
Wèl jammer trouwens.
Goed mogelijk, maar ik heb hier in Nederland nog nooit zo’n ding gezien (nou zit ik natuurlijk niet vaak op de weg)quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch vaak van van die problematische studentenverenigingen? Van die pappiesjongentjes die alles mogen ?
Ik heb zowel witte als zwarte varianten wel zien gebruikt wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed mogelijk, maar ik heb hier in Nederland nog nooit zo’n ding gezien (nou zit ik natuurlijk niet vaak op de weg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |