Schiet me net te binnen dat je dat een hele ijd niet hebt kunnen doen, zo’n eind lopen, wat heerlijkquote:Op donderdag 25 december 2025 15:45 schreef Tuindier het volgende:
12,5 km gewandeld, nu even zitten met een kopje thee en dan eens aan een pie beginnen voor ons kerstdiner.
Snerpende kou lijkt me precies de goede benaming voor hoe het er buiten aan toe gaat.quote:Op maandag 22 december 2025 11:12 schreef fietsie het volgende:
Soms vraag ik me toch wel af of "journalisten" de lagere school afgemaakt hebben, of betaald worden om clickbait te schrijven:
[..]
En vervolgens beginnen ze over -1 tot -3, en een beetje wind waardoor het wat kouder aanvoelt.
En dat er vervolgens mensen zijn die voor zo'n krant ook betalen....
Datquote:Op donderdag 25 december 2025 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk ook dat het tijd is om terug te komen op deze post:
[..]
Met "beetje" wind en "wat kouder" kan ik niet anders dan het oneens zijn, snijdende kou lijkt me precies de goede benaming voor het weer buiten.
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lomo embuchado, zelfgemaakt (varkenshaas ingelegd in zout en suiker, 20 uur in zout in koeling. Vervolgens in specerijen bedekt en een week laten drogen en rijpen in keukenpapier).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
We hadden geen kerst plannen maar dat veranderde rap, dus deze en wat wijn meegenomen.
Ahh ja dat is ook lastig, dan zit alles ineens op een heel andere plek!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben van 8 of 9 canon’s (beginnend met echte rolletjes nog) nu over op een Sony ook erg lastig
Modiquote:
Klopt! De training met mijn PT begint echt zijn vruchten af te werpen. Heel blij mee.quote:Op donderdag 25 december 2025 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schiet me net te binnen dat je dat een hele ijd niet hebt kunnen doen, zo’n eind lopen, wat heerlijk
Zie hier waarom ik Grieks heb gehouden tot mn eindexamen en geen Latijnquote:Op donderdag 25 december 2025 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Modi![]()
Verder even teruggelezen wat er over camera's wordt gezegd. Gok dat je een spiegelloze Nikon hebt gekocht? Koop maar alvast een aantal extra accus 's.
Haha, ik had Grieks, wel Latijn en ook tot het eind omdat ik het lullig vind om na de Rome-reis (4e) te doen.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zie hier waarom ik Grieks heb gehouden tot mn eindexamen en geen Latijn![]()
Heeft de accu een usb aansluiting is heb je een oplader die gevoed wordt met usb?quote:Een Z50ii inderdaad. Inclusief een extra accu. En deze kun je via usb-c opladen, en ondanks dat de batterij niet oplaadt als je de camera gebruikt, trekt ie bij aansluiten op usb-c wel eerst je powerbank leeg voordat 'ie aan de batterij begint, dus die kan ook mee voor mochten twee accu's niet genoeg zijn.
Ah ja ik heb Griekenland reis gedaan haha. Toen het gerundium en gerundivum eind 4e geïntroduceerd werden snapte ik Latijn niet meer, dus de keus was makkelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha, ik had Grieks, wel Latijn en ook tot het eind omdat ik het lullig vind om na de Rome-reis (4e) te doen.
Mijn school was geen gymnasium, ze noemden het vwo+. Toen ik begon was de 2e fase net vernieuwd: je had vanaf de 4e modules. Vakken waarin je geen examen deed. Extra's, soms half jaartje, soms langer. Ik vond het stom om na de 4e (jaar ben de Rome reis) te stoppen. In de vijfde had ik zoiets van, ach het Latijn groepje is gezellig, dus laatste jaar ook maar doorgegaan
[..]
Heeft de accu een usb aansluiting is heb je een oplader die gevoed wordt met usb?
Gerundivum, het zegt me iets maar geen idee wat het is. We hadden maar twee uurtjes per week dus niveau mag geen naam hebben denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah ja ik heb Griekenland reis gedaan haha. Toen het gerundium en gerundivum eind 4e geïntroduceerd werden snapte ik Latijn niet meer, dus de keus was makkelijk.
Dat ben ik inderdaad (of misschien wel ook iemand andersquote:Op donderdag 25 december 2025 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Had je toen nog geen vliegangst trouwens, of verwar ik je nu met iemand anders?
Barcelona! In februari, dus hopelijk iig warmer dan hierquote:Op donderdag 25 december 2025 22:07 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, goed bezig jijWaar gaat de reis naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nichtje is een weekje terug in NL. Bibberbibberquote:Op donderdag 25 december 2025 22:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Barcelona! In februari, dus hopelijk iig warmer dan hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |