quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het op 1ste kerstdag druk is bij een willekeurige Chinees?
Eten heel veel mensen op 1ste kerstdag Chinees en heb ik dat nooit geweten en zit die vast helemaal volgeboekt/keidruk?!
Iemand?
quote:
Ik heb het net uit, genotenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:53 schreef borisz het volgende:
Kerstleesvoer: Hiske Versprille ging overnachten in Rosewood. https://www.volkskrant.nl(...)versprille~v2346903/
Is pas om 4 uur open.quote:
Mijn enige input is dat we wb catering op de twee kerstdagen vaak 2 of 3 Chinese buffetten in de bestelling hebben staan. Van de 20/30 in totaal. Meestal 2e kerstdag en eigenlijk altijd voor het bejaardentehuis.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Is pas om 4 uur open.
Ik dacht ik peil hier eens. Zelf heb ik nog nooit Chinees gehaald met kerst, maar kan zomaar keidruk zijn misschien. Geen idee.
Staat er niets op de site? In het Nederlands.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Is pas om 4 uur open.
Ik dacht ik peil hier eens. Zelf heb ik nog nooit Chinees gehaald met kerst, maar kan zomaar keidruk zijn misschien. Geen idee.
Eerst een parasol kopen, want anders is het niet te doen, maar verder goed planquote:Op donderdag 25 december 2025 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:flipsen da’s best wel warm. Cocktails aan het zwembad dus.
In de avond koelt het nog redelijk af. En Argentijnse barbecue he, dus gewoon lekker langzaam, je hoeft niet de hele tijd bij de kooltjes te staan gelukkig. En het hoort bij kerstavond.quote:
Eerst een parasol kopen, want anders is het niet te doen, maar verder goed planquote:Op donderdag 25 december 2025 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:flipsen da’s best wel warm. Cocktails aan het zwembad dus.
In de avond koelt het nog redelijk af. En Argentijnse barbecue he, dus gewoon lekker langzaam, je hoeft niet de hele tijd bij de kooltjes te staan gelukkig. En het hoort bij kerstavond.quote:
Wij hadden gisteren kaasfondue. En hebben morgen rode kool, hachee en 2 soorten stoofperen. En vandaag kalkoen(rolletjes). Bijna hetzelfde als jijquote:Op donderdag 25 december 2025 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
De mosterdsoep is heel goed gelukt.
Ik zit nog te dubben wat ik vanavond eet. Kipkerrie naar het recept van mijn vader, kip met heel veel groenten en kruiden uit de oven of draadjesvlees met puree en rode kool. In ieder geval ergens stoofpeertjes. En dan heb ik ook nog een portie kaasfondue staan. Wat een luxe eigenlijk
Dan hou je vast nog over voor 2e en 3e kerstdag…quote:Op donderdag 25 december 2025 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
De mosterdsoep is heel goed gelukt.
Ik zit nog te dubben wat ik vanavond eet. Kipkerrie naar het recept van mijn vader, kip met heel veel groenten en kruiden uit de oven of draadjesvlees met puree en rode kool. In ieder geval ergens stoofpeertjes. En dan heb ik ook nog een portie kaasfondue staan. Wat een luxe eigenlijk
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:52 schreef flipsen het volgende:
Wij hebben vandaag en wellicht ook morgen nog wat "lomo". Hij was overigens letterlijk met 2 lepels te snijden, zoals ze hier wel eens als toeristenshow doen in restaurants
Lomo embuchado, zelfgemaakt (varkenshaas ingelegd in zout en suiker, 20 uur in zout in koeling. Vervolgens in specerijen bedekt en een week laten drogen en rijpen in keukenpapier).quote:Op donderdag 25 december 2025 13:52 schreef flipsen het volgende:
Wij hebben vandaag en wellicht ook morgen nog wat "lomo". Hij was overigens letterlijk met 2 lepels te snijden, zoals ze hier wel eens als toeristenshow doen in restaurants
Dat zou ik inderdaad ook niet weten!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat had ik ook toen ik mijn camera weer terughad na de reparatie want terug naar fabrieksinstellingen. Wist echt niet meer hoe ik alles had ingesteld. Youtube erbij (dit filmpje hadden toen nog niet) maar ook tig keer moeten terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |