Nee, mijn schoonmoeder wil graag met zijn vieren. We geven het haar cadeau. Het wordt ook vast wel leuk uiteindelijk.quote:Op donderdag 25 december 2025 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
En het helemaal regelen voor de schoonfamilie en zelf thuisblijven is zeker geen optie?
Ah op die manier, snap ik. Hoe lang gaan jullie?quote:Op donderdag 25 december 2025 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonmoeder wil graag met zijn vieren. We geven het haar cadeau. Het wordt ook vast wel leuk uiteindelijk.
wij doen "ook" een starwars marathon deze kerst.. ik sliep door episode 1 en 2 heenquote:Op donderdag 25 december 2025 08:06 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Fijne kerst! Wij keken gisteren twee star wars films en gaan vandaag lekker wandelen. Alle verplichtingen zijn morgen.
wij gaan in januari (2026!!) met de schoon familie naar Oslo..quote:Op donderdag 25 december 2025 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen
Ik ga vandaag onze vakantie naar Eurodisney plannen zodat ik dat vanavond met mijn schoonfamilie kan bespreken. Ik vind het een beetje een stom klusje want ik heb niets met Disney, wil niet op vakantie met familie en ik wil er ook geen geld aan uitgeven
Nog geen idee. Dat gaan we mijn schoonmoeder straks laten beslissen. Zij is degene wiens feestje het is dus zij mag het zeggen.quote:Op donderdag 25 december 2025 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah op die manier, snap ik. Hoe lang gaan jullie?
Klinkt als een geweldig planquote:Op donderdag 25 december 2025 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij gaan in januari (2026!!) met de schoon familie naar Oslo..
met z'n 10en.. en er moe nog een accomodatie geregeld wordenlast minute cultuur hoor
Leuk voor haarquote:Op donderdag 25 december 2025 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog geen idee. Dat gaan we mijn schoonmoeder straks laten beslissen. Zij is degene wiens feestje het is dus zij mag het zeggen.
een beller is sneller ..quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het op 1ste kerstdag druk is bij een willekeurige Chinees?
Eten heel veel mensen op 1ste kerstdag Chinees en heb ik dat nooit geweten en zit die vast helemaal volgeboekt/keidruk?!
Iemand?
quote:Op donderdag 25 december 2025 11:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het op 1ste kerstdag druk is bij een willekeurige Chinees?
Eten heel veel mensen op 1ste kerstdag Chinees en heb ik dat nooit geweten en zit die vast helemaal volgeboekt/keidruk?!
Iemand?
quote:
Ik heb het net uit, genotenquote:Op donderdag 25 december 2025 11:53 schreef borisz het volgende:
Kerstleesvoer: Hiske Versprille ging overnachten in Rosewood. https://www.volkskrant.nl(...)versprille~v2346903/
Is pas om 4 uur open.quote:
Mijn enige input is dat we wb catering op de twee kerstdagen vaak 2 of 3 Chinese buffetten in de bestelling hebben staan. Van de 20/30 in totaal. Meestal 2e kerstdag en eigenlijk altijd voor het bejaardentehuis.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Is pas om 4 uur open.
Ik dacht ik peil hier eens. Zelf heb ik nog nooit Chinees gehaald met kerst, maar kan zomaar keidruk zijn misschien. Geen idee.
Staat er niets op de site? In het Nederlands.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Is pas om 4 uur open.
Ik dacht ik peil hier eens. Zelf heb ik nog nooit Chinees gehaald met kerst, maar kan zomaar keidruk zijn misschien. Geen idee.
Eerst een parasol kopen, want anders is het niet te doen, maar verder goed planquote:Op donderdag 25 december 2025 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:flipsen da’s best wel warm. Cocktails aan het zwembad dus.
In de avond koelt het nog redelijk af. En Argentijnse barbecue he, dus gewoon lekker langzaam, je hoeft niet de hele tijd bij de kooltjes te staan gelukkig. En het hoort bij kerstavond.quote:
Eerst een parasol kopen, want anders is het niet te doen, maar verder goed planquote:Op donderdag 25 december 2025 09:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:flipsen da’s best wel warm. Cocktails aan het zwembad dus.
In de avond koelt het nog redelijk af. En Argentijnse barbecue he, dus gewoon lekker langzaam, je hoeft niet de hele tijd bij de kooltjes te staan gelukkig. En het hoort bij kerstavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |