abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219576766
Ik stem zelf PVV maar ik vraag me wel eens af hoe het zou zijn om te stoeien met een GroenLinks-meisje.

Genieten van haar misprijzende gezicht, wanneer ik haar trots vertel dat ik net 10 kilo plofklip heb ingevroren omdat 'ie in de bonus was bij de Appie.

Samen naar Opsporing Verzocht kijken. En dan elke keer wanneer het signalement van de verdachte langskomt, kijk ik haar aan met een gespeelde verbazing terwijl ik zeg; 'Oh ja joh? Echt waar? Heeft de verdachte een getinte huidskleur..? Nou dat zag ik echt niet aankomen. Daar sta ik van te kijken zeg. Poeh poeh, dat dit kan in Nederland, goeiendagschotel..!'

En dat zij dan verveeld terugkijkt met zo'n blik van 'Ja, ik weet dat je gelijk hebt, maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven, want dan zou ik mijn wereldbeeld bij moeten stellen en daar ben ik te koppig voor...'

En dan avonds wanneer ik 'r compleet heb uitgeput, vallen we tenslotte lepeltje-lepeltje in slaap. Terwijl ik stoute rechtse praatjes in haar oor fluister.

Zou het teveel gevraagd zijn, zo niet onmogelijk..? Of geeft het een relatie juist misschien meer passie?
  woensdag 24 december 2025 @ 13:04:51 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219576817
Een relatie met een partner met normen, waarden, en levensopvattingen die diametraal op die van jou staan lijkt me geen lang leven beschoren.

Snap jr zelf ook wel, maar dan kan je natuurlijk geen edgy toppa openen.
Huilen dan.
pi_219576852
Wat betreft mentaliteit, normen & waarden moet je wel overeenkomsten delen. Met overtuigde stemmers op anti-Nederlandse partijen als FvD, PVV, DENK en BIJ1 wordt het dan een moeilijk verhaal.
Incelfrikandel
pi_219576866
quote:
Die snap ik niet helemaal in jouw rijtje, die presenteren zich juist als heel inclusief voor alle Nederlanders?
  Moderator woensdag 24 december 2025 @ 13:16:10 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219576897
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
Een relatie met een partner met normen, waarden, en levensopvattingen die diametraal op die van jou staan lijkt me geen lang leven beschoren.

Snap jr zelf ook wel, maar dan kan je natuurlijk geen edgy toppa openen.
Dit
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219576905
Er lijkt me niets verschrikkelijkers dan een relatie te hebben met iemand die alles politiek wil maken, zelfs al komt het politiek gezien precies met je eigen waardes overeen.
pi_219576919
quote:
9s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef Tocadisco het volgende:
Er lijkt me niets verschrikkelijkers dan een relatie te hebben met iemand die alles politiek wil maken, zelfs al komt het politiek gezien precies met je eigen waardes overeen.
Alles maar politiek maken is wel één van de meest vervelende ontwikkelingen van de afgelopen jaren ja.
  Forum Admin woensdag 24 december 2025 @ 13:20:53 #8
35723 crew  GGMM
pi_219576933
Ligt eraan hoe zwaar je aan politiek tilt en of je openstaat voor andere meningen.
Moet makkelijk lukken, zeker mensen aan de rechterkant die zijn daar vaak goed in.
Bij de linkerkant zie vaak .. oh nu snap ik je stelling

Nee dat lukt niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219576944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:10 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Die snap ik niet helemaal in jouw rijtje, die presenteren zich juist als heel inclusief voor alle Nederlanders?
De anti-Oekraïense standpunten en begripvolle houding richting Hamas vind ik nou niet getuigen van inclusiviteit. Eerder andersom.
Incelfrikandel
pi_219576999
Wat is het nut van dit topic?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 24 december 2025 @ 13:29:21 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219577015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Hanca het volgende:
Wat is het nut van dit topic?
Een beetje spelen met je gloednieuwe kloontje.
Huilen dan.
pi_219577052
De situatie zoals in de OP beschreven is niet stabiel en zal slechts korte tijd bestaan. Er is een kans dat de vrouw een eind maakt aan deze relatie, maar doorgaans zal zij zich aanpassen aan haar man en meester.
  woensdag 24 december 2025 @ 13:35:31 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219577061
Ik hoef niet per se een D66-stemster als partner.

Maar ik trekt de grens bij extreem gedachtegoed. Extreem linkse en rechtse types kun je meestal niet los zien van karakterfouten die tot een dergelijke mentaleit en opvattingen leiden. Dus die ga je in je relatie dan vanzelf tegen je krijgen. Dus daar zou ik zeker voor passen.

En TS is daar wel een heel duidelijk voorbeeld van met zijn treurige gelul.
  woensdag 24 december 2025 @ 13:36:51 #14
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219577072
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoef niet per se een D66-stemster als partner.

Maar ik trekt de grens bij extreem gedachtegoed. Extreem linkse en rechtse types kun je meestal niet los zien van karakterfouten die tot een dergelijke mentaleit en opvattingen leiden. Dus die ga je in je relatie dan vanzelf tegen je krijgen. Dus daar zou ik zeker voor passen.
Neuken?
pi_219577075
Ik stem links, meestal SP. Mijn vrouw stemt VVD. Het levert wel eens discussie op, maar uiteindelijk boeit het in het dagelijks leven niet zo.

Op de middelbare school was ik nog wel een stukje linkser maar was toen wel al wijs genoeg om te begrijpen dat rechtse mavo-meisjes beter kussen en pijpen.
-nee-
  woensdag 24 december 2025 @ 13:37:24 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219577079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Neuken?
Zelf daar kun je beter mee uitkijken.
pi_219577139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:35 schreef Hexagon het volgende:
treurige gelul.
Zeg je alleen maar omdat ik PVV stem.

Als ik een getint D66-meisje was geweest dat graag met een FvD'er koloniale spelletjes zou willen spelen met kettingen en zwepen, had je met begrip gereageerd 'Dat is gewoon een fase... we hebben allemaal wel eens een fantasie' en had je met veel geduld dat meisje weer terug naar de D66-kudde geleid.
pi_219577157
Als je goedkope kip wilt kun je beter bij de Turk/Marokkaan zijn, denken dat AH goedkope plofkip verkoopt :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219577281
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef raptorix het volgende:
Als je goedkope kip wilt kun je beter bij de Turk/Marokkaan zijn, denken dat AH goedkope plofkip verkoopt :') :') :') :')
TS zal nog wel bij mama wonen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219577286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef raptorix het volgende:
Ik geloof best dat het goedkoper is, maar ik ga niet mijn geld uitgeven bij mensen die mij niet moeten :{w

Iets met een waslijst aan islamitische aanslagen die ik nog niet vergeten ben
pi_219577288
Maar hoezo staat dit topic nog niet in ONZ?
pi_219577296
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef Kottnauer het volgende:
De situatie zoals in de OP beschreven is niet stabiel en zal slechts korte tijd bestaan. Er is een kans dat de vrouw een eind maakt aan deze relatie, maar doorgaans zal zij zich aanpassen aan haar man en meester.
Wat.
  woensdag 24 december 2025 @ 14:06:54 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219577321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:44 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Als ik een getint D66-meisje was geweest dat graag met een FvD'er koloniale spelletjes zou willen spelen met kettingen en zwepen, had je met begrip gereageerd 'Dat is gewoon een fase... we hebben allemaal wel eens een fantasie' en had je met veel geduld dat meisje weer terug naar de D66-kudde geleid.
Dat je PVV stemt is al niet best. Maar wat je daarna nog neerkwakt maakt het er nog kanslozer op.
  woensdag 24 december 2025 @ 14:08:29 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219577333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:44 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat de basisscholen kerstvakantie hebben zeg
Huilen dan.
pi_219577358
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk dat de basisscholen kerstvakantie hebben zeg
Eerder effect van de bezuinigingen bij GGZ :{
pi_219578077
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Dat je PVV stemt is al niet best.
D66 heeft gewonnen, dus wat zeur je nou :D

Maar zoveel mensen, zoveel wensen.

Sommigen vinden flitsabortus en 'bemanning' liever 'bemensing' noemen belangrijk.

Anderen vinden het dan weer niet zo gezellig dat een filmmaker van zijn fiets wordt geschoten, onze landgenoten in de tram worden afgeslacht, of dat een meisje van 17 moet sterven omdat iedereen zomaar naar binnen kan wandelen.

Voor ieder wat wils. Prachtig toch?
pi_219578194
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik stem links, meestal SP. Mijn vrouw stemt VVD. Het levert wel eens discussie op, maar uiteindelijk boeit het in het dagelijks leven niet zo.

Op de middelbare school was ik nog wel een stukje linkser maar was toen wel al wijs genoeg om te begrijpen dat rechtse mavo-meisjes beter kussen en pijpen.
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?
pi_219578567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?
Al mijn verzameld bewijs is summier en strikt anekdotisch van aard maar verzamelde data wijst wel degelijk die kant op.
-nee-
  woensdag 24 december 2025 @ 17:20:23 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219578795
Dat kan alleen als je jezelf niet te serieus neemt en je wel een mening hebt, maar er niet direct vanuit gaat dat jij en alleen jij het bij het rechte eind hebt en je dat ook iedereen wil doen geloven.

Niet voor TS weggelegd denk ik, maar het kan wel.
Laffe huichelaar
pi_219578813
Er is toch al een topic hierover elders op het forum

R&P / Zou een andere politieke overtuiging voor jou een dealbreaker zijn?
pi_219578849
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef Koortsdroom het volgende:
Samen naar Opsporing Verzocht kijken. En dan elke keer wanneer het signalement van de verdachte langskomt, kijk ik haar aan met een gespeelde verbazing terwijl ik zeg; 'Oh ja joh? Echt waar? Heeft de verdachte een getinte huidskleur..? Nou dat zag ik echt niet aankomen. Daar sta ik van te kijken zeg. Poeh poeh, dat dit kan in Nederland, goeiendagschotel..!'
Ik denk dat GL meisje ook roept dat het uiteraard weer een getint figuur is. Linkse jongetjes en meisjes hebben namelijk ook gewoon een hekel aan criminele allochtonen. Linkse partijen willen immers daar ook gewoon van af. Zal ook wat sneller gaan, want rechts heeft nog helemaal niets voor elkaar gekregen op dat gebied. "weeh, we gaan allemaal ongrondwettelijke voorstellen en doen alsof we er wat aan doen, maar het levert ons veel stemmen op, dus eigenlijk doen we niets! Ja, nog meer heisa creëren rond ter Apel"

:')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator woensdag 24 december 2025 @ 17:38:46 #32
375570 crew  Cyan9
pi_219578906
Dit is zo matig dat ik het niet eens ga verplaatsen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')