D66 heeft gewonnen, dus wat zeur je nouquote:
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik stem links, meestal SP. Mijn vrouw stemt VVD. Het levert wel eens discussie op, maar uiteindelijk boeit het in het dagelijks leven niet zo.
Op de middelbare school was ik nog wel een stukje linkser maar was toen wel al wijs genoeg om te begrijpen dat rechtse mavo-meisjes beter kussen en pijpen.
Al mijn verzameld bewijs is summier en strikt anekdotisch van aard maar verzamelde data wijst wel degelijk die kant op.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?
Ik denk dat GL meisje ook roept dat het uiteraard weer een getint figuur is. Linkse jongetjes en meisjes hebben namelijk ook gewoon een hekel aan criminele allochtonen. Linkse partijen willen immers daar ook gewoon van af. Zal ook wat sneller gaan, want rechts heeft nog helemaal niets voor elkaar gekregen op dat gebied. "weeh, we gaan allemaal ongrondwettelijke voorstellen en doen alsof we er wat aan doen, maar het levert ons veel stemmen op, dus eigenlijk doen we niets! Ja, nog meer heisa creëren rond ter Apel"quote:Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef Koortsdroom het volgende:
Samen naar Opsporing Verzocht kijken. En dan elke keer wanneer het signalement van de verdachte langskomt, kijk ik haar aan met een gespeelde verbazing terwijl ik zeg; 'Oh ja joh? Echt waar? Heeft de verdachte een getinte huidskleur..? Nou dat zag ik echt niet aankomen. Daar sta ik van te kijken zeg. Poeh poeh, dat dit kan in Nederland, goeiendagschotel..!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |