abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219578077
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:06 schreef Hexagon het volgende:
Dat je PVV stemt is al niet best.
D66 heeft gewonnen, dus wat zeur je nou :D

Maar zoveel mensen, zoveel wensen.

Sommigen vinden flitsabortus en 'bemanning' liever 'bemensing' noemen belangrijk.

Anderen vinden het dan weer niet zo gezellig dat een filmmaker van zijn fiets wordt geschoten, onze landgenoten in de tram worden afgeslacht, of dat een meisje van 17 moet sterven omdat iedereen zomaar naar binnen kan wandelen.

Voor ieder wat wils. Prachtig toch?
pi_219578194
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik stem links, meestal SP. Mijn vrouw stemt VVD. Het levert wel eens discussie op, maar uiteindelijk boeit het in het dagelijks leven niet zo.

Op de middelbare school was ik nog wel een stukje linkser maar was toen wel al wijs genoeg om te begrijpen dat rechtse mavo-meisjes beter kussen en pijpen.
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?
pi_219578567
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat laatste is wel een interessant onderzoeksonderwerp. Pijpen rechtse meisjes beter dan linkse meisjes? En pijpen mavo-meisjes beter dan vwo-meisjes?
Al mijn verzameld bewijs is summier en strikt anekdotisch van aard maar verzamelde data wijst wel degelijk die kant op.
-nee-
  woensdag 24 december 2025 @ 17:20:23 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219578795
Dat kan alleen als je jezelf niet te serieus neemt en je wel een mening hebt, maar er niet direct vanuit gaat dat jij en alleen jij het bij het rechte eind hebt en je dat ook iedereen wil doen geloven.

Niet voor TS weggelegd denk ik, maar het kan wel.
Laffe huichelaar
pi_219578813
Er is toch al een topic hierover elders op het forum

R&P / Zou een andere politieke overtuiging voor jou een dealbreaker zijn?
pi_219578849
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2025 12:56 schreef Koortsdroom het volgende:
Samen naar Opsporing Verzocht kijken. En dan elke keer wanneer het signalement van de verdachte langskomt, kijk ik haar aan met een gespeelde verbazing terwijl ik zeg; 'Oh ja joh? Echt waar? Heeft de verdachte een getinte huidskleur..? Nou dat zag ik echt niet aankomen. Daar sta ik van te kijken zeg. Poeh poeh, dat dit kan in Nederland, goeiendagschotel..!'
Ik denk dat GL meisje ook roept dat het uiteraard weer een getint figuur is. Linkse jongetjes en meisjes hebben namelijk ook gewoon een hekel aan criminele allochtonen. Linkse partijen willen immers daar ook gewoon van af. Zal ook wat sneller gaan, want rechts heeft nog helemaal niets voor elkaar gekregen op dat gebied. "weeh, we gaan allemaal ongrondwettelijke voorstellen en doen alsof we er wat aan doen, maar het levert ons veel stemmen op, dus eigenlijk doen we niets! Ja, nog meer heisa creëren rond ter Apel"

:')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator woensdag 24 december 2025 @ 17:38:46 #32
375570 crew  Cyan9
pi_219578906
Dit is zo matig dat ik het niet eens ga verplaatsen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')