SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
En nu zijn boek uit 2019.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:52 schreef Blues het volgende:
Heel interessant en verontrustend.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die wil ik ook weer eens lezen.
Vroeger echt heel vaak gelezen.
Ja ik ook! Heb ze hier alle 4 nog staanquote:
Oh die was ik vergeten!!!quote:
Ik ben deze ook aan het lezen. Wel de nederlandse versie. Ik zit er helemaal weer in.quote:
quote:Op de Atlantische Oceaan en zo’n duizend kilometer van de Amerikaanse kust, vlak bij de plek waar ooit de Titanic verging, dobbert een zeiljacht rond. De grote oversteek naar Nederland is niet helemaal verlopen als gepland. De bemanning had een sportieve vakantie in gedachten, maar het is een strafkamp geworden. Zes man op een roerloos bootje van dertieneneenhalve meter. Met sommige bemanningsleden valt al dagen geen gesprek meer te voeren, andere liggen levenloos gestapeld in hun kooien. Een drijvend mortuarium. Terwijl ze wachten op het moment dat het roer eronderuit valt, het schip vol water loopt en ze naar de diepte zinken, vragen ze zich af hoe het zover kon komen. Een waargebeurd verhaal over hoe mensen omgaan met een onvoorziene, ontwrichtende situatie. De een bevriest, de ander vecht, maar als het er werkelijk om gaat, moeten ze allemaal constateren dat ze niet de persoon waren die ze dachten te zijn.
Altijd als ik Swami lees, moet ik denken aan Swami Twelvinchalami...quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Een portie meditatie prima., alleen van dit soort boeken weet ik niet wat ik er mee moet. Toch afgeluisterd. Mn innerlijke ik weet het gelukkig beter
Ben benieuwd hoe je het vindt.quote:
Ben net pas begonnen, maar Jeroen Siebelink bouwt het verhaal goed op.quote:
Dit vond ik behoorlijk zwaar om te lezen. Veel narigheid in twee ongezonde relaties, en wat weinig verdere uitleg over hoe de hoofdpersoon hier zo vatbaar voor was geworden.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:27 schreef trui het volgende:
Ben nu gestart in 'Prooidier' van Irene Wiersma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |