quote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je wordt als creep gezien als je je als creep gedraagt. Het verschil tussen 'wat zie je er leuk uit' en 'wat zie je er geil uit' is blijkbaar lastig te begrijpen.
Behandel vrouw gewoon met hetzelfde respect als je zus of je moeder en dan loop je 0 risico.
Goed geen 1 op 2 eerder 1 op 4quote:Op woensdag 24 december 2025 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)al-meer-vrouwen.html
330 op de 100.000
Jouw berichten en cijfers zijn met een hele pot zout te nemen.
En hier nog een:quote:Op woensdag 24 december 2025 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dan niet hoor. Het is wel goed met je. Als jij met vage aanwijzingen komt en ik kijk iets en dat is dan precies niet wat je bedoelt, ga ik er verder ook geen tijd in steken.
Waarom zou je een vrouw de hele tijd hardop op haar uiterlijk moeten beoordelen? Moet je eens voorstellen dat vrouwen dat de hele tijd bij jou doen. Enorm vermoeiend.quote:
Nee hoor, voor zowel mannen als vrouwen is het schadelijk geweest.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor mannen zoals jij, niet voor vrouwen zoals ik
En daarmee dus de hele samenleving. Nu en in de toekomst.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee hoor, voor zowel mannen als vrouwen is het schadelijk geweest.
Maar de grootste slachtoffers in dit geheel zijn kinderen
Dat is in ieder geval het discussiepunt of nog algemener: de maatschappij als geheel. Het was niet mijn stelling hequote:Op woensdag 24 december 2025 15:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat vrouwen er in het algemeen op achteruit zijn gegaan de afgelopen 50 jaar?
Die gelukkigste kinderen ter wereld?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee hoor, voor zowel mannen als vrouwen is het schadelijk geweest.
Maar de grootste slachtoffers in dit geheel zijn kinderen
De enigen die mekkeren zijn sommige mannen wiens geprivilegieerde status is afgebrokkeld tot ie meer op gelijke voet met de dames staat.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die gelukkigste kinderen ter wereld?
Maar die werken op een boorplatform.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enigen die mekkeren zijn sommige mannen wiens geprivilegieerde status is afgebrokkeld tot ie meer op gelijke voet met de dames staat.
De samenleving wordt er een stuk leuker op voor iedereen die geen man is.
Op zich denk ik dat het voor mannen ook best fijn is dat ze als volwaardig ouder meedraaien en meer betrokken kunnen zijn als vader, partner en bijvoorbeeld dat niet alles qua inkomen en "mannenklussen" automatisch op zijn rug neer hoeft te komen. Ik ken in elk geval geen mannen die achteraf zeggen van "fuck, had ik mijn kinderen maar minder hoeven zien en meer over kunnen werken" of "ik wou dat mijn vrouw eens ophield met inkomsten genereren buiten de deur als ze ook gewoon snijbonen had kunnen inmaken".quote:Op woensdag 24 december 2025 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De enigen die mekkeren zijn sommige mannen wiens geprivilegieerde status is afgebrokkeld tot ie meer op gelijke voet met de dames staat.
De samenleving wordt er een stuk leuker op voor iedereen die geen man is.
Uhuquote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hele generaties jonge mannen konden sterven op diverse slagvelden door Europa de afgelopen 150 jaar.
Vrouwen zijn nu eenmaal veel belangrijker voor ons voortbestaan, al was het maar om meer van dit soort zonen (en dochters) te produceren en op te voeden.
Ga maar eens uitrekenen hoeveel jonge mannen er inmiddels de afgelopen eeuw de dood ingestuurd zijn, zonder dat het consequenties voor de voortplanting had.
Fok, waar studies van Harvard genegeerd worden. Maar een bericht van metro die voldoet aan de bevestigingsbias voor waar wordt aangenomen.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die gelukkigste kinderen ter wereld?
Vrouwen werden vroeger echt achtergesteld hoor, mochten financieel niet eens zelfstandig beslissingen nemen. Pensioen was amper geregeld. Maar ze mochten wel lekker werken. Te zot voor woorden.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik deel de mening niet dat het ooit begon met de beste bedoelingen. Allen dat de 3e, 4e en 5e golf iets te ver zijn doorgeslagen
Welk land is dit?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet dan
[ afbeelding ]
Achteraf rest niks dan spijt.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:59 schreef capricia het volgende:
En het zijn nog wel de mannen die gestemd hebben voor stemrecht voor vrouwen.
Oh, na "de cijfers" zijn er nu ook "studies van Harvard".quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Fok, waar studies van Harvard genegeerd worden. Maar een bericht van metro die voldoet aan de bevestigingsbias voor waar wordt aangenomen.
Ik weet niet of langer leven zo'n feestje is als iedereen inclusief je partner is gaan hemelen. Mijn vrouw werkt in de ouderenzorg en die gaat deze dagen rond kerst vrijwillig langs bij een paar van die omaatjes 90+ en nog redelijk kwiek, maar iedereen om hun heen is al jaren dood. Die mensen zijn teringeenzaam.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:22 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik heb er wel een waar vrouwen aantoonbaar in excelleren.
Ze gaan minder snel dood. En leven dus langer.
Dat moet heerlijk zijn, om dat te weten als vrouw. Ze laten mannen zoals jij gewoon wat roepen en zich doodvechten en moeilijke zware beroepen doen en ondertussen leven zij langer door, terwijl jij je al dood geexcelleerd hebt.
Hadden we dat maar van tevoren geweten.quote:
Ja. Nu is het laat. Heb je gezien wat vrouwen met dat stemrecht gedaan hebben? Ze stemmen alleen maar links en anti-westerse man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |