De echte feministen zouden bovendien omdraaien in hun graf.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
1 op 2 vrouwen zit aan de antidepressiva
45% van alle vrouwen zal alleen en kinderloos zijn
Explosieve stijging in scheidingen en soa's
30% van de mannen heeft nooit een relatie gehad
Het aantal zelfmoorden is alleen maar toegenomen
Man-vrouw relatie is compleet verziekt
Maar laten we vooral doorgaan met het promoten van deze verderfelijke ideologie
Het is niet voor niets dat hele generaties jonge mannen konden sterven op diverse slagvelden door Europa de afgelopen 150 jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa, dat soort ingrijpende demografische gebeurtenissen pakken zelden echt lekker uit.
Een economie zonder jonge mannen kenmerkt zich vrijwel overal als extreem kreupel. Zonder jonge vrouwen (zoals lange tijd in China) is al niet veel beter.
Reden waarom vrouwen geen creditcard hadden is, omdat de man verantwoordelijk was voor de schuldenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, het is echt keihard achteruit gegaan de afgelopen 50 jaar allemaal. Allemaal mensen die zich hebben kunnen ontplooien en gingen bijdragen buitenshuis huuu. We moeten terug naar de tijd dat vrouwen geen bankrekening meer mogen openen en stopten met hun beroep als ze gingen trouwen (en dan verkrachting binnen het huwelijk ook weer uit het strafrecht halen natuurlijk). Dan stemmen die mannen lekker knijterrechts alle problemen de wereld uit!
Want hij zegt iedere keer alles wat hij denkt over alles?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Deze is van deze maand, dus volgens mij een prima reflectie van wat hij denkt.
https://www.nu.nl/coronav(...)al-meer-vrouwen.htmlquote:Op woensdag 24 december 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor mannen zoals jij, niet voor vrouwen zoals ikquote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Reden waarom vrouwen geen creditcard hadden is, omdat de man verantwoordelijk was voor de schulden
En ja, het is een behoorlijke achteruitgang
Zou je eigenlijk nog de relatiestatus moeten weten.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)al-meer-vrouwen.html
330 op de 100.000
Jouw berichten en cijfers zijn met een hele pot zout te nemen.
Ja, dan niet hoor. Het is wel goed met je. Als jij met vage aanwijzingen komt en ik kijk iets en dat is dan precies niet wat je bedoelt, ga ik er verder ook geen tijd in steken.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want hij zegt iedere keer alles wat hij denkt over alles?
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen zijn fysiek gewoon beter gebouwd, zijn sterker, punt. Er zijn geen specifieke kenmerken waarin vrouwen aantoonbaar excelleren. Het feit dat er in de geschiedenis zo slecht met jullie is omgegaan ligt aan jullie eigen zwakheden te grondslag.
Je kunt als man altijd nog nutteloos sterven op een slagveld voor een of andere mannelijke psychopaat.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Reden waarom vrouwen geen creditcard hadden is, omdat de man verantwoordelijk was voor de schulden
En ja, het is een behoorlijke achteruitgang
Ik weet bijvoorbeeld dat er veel vrouwen zijn die in de (peri)menopauze zitten, met klachten bij de huisarts komen, die vervolgens zegt dat het tussen de oren zit en ze zich met antidepressiva vast beter voelen. Dag mevrouw.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:16 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk nog de relatiestatus moeten weten.
Ik deel de mening niet dat het ooit begon met de beste bedoelingen. Allen dat de 3e, 4e en 5e golf iets te ver zijn doorgeslagenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
De echte feministen zouden bovendien omdraaien in hun graf.
Die hebben nog echt voor vrouwenrechten gestreden. En juridische ongelijkheden recht laten zetten.
De generatie feministen van nu verdienen eigenlijk het predicaat helemaal niet.
Zoals deze zure columnist met al haar persoonlijke issues.
Om hier even op terug te komen, ik denk dat de traditionele rolverdeling tussen mannen en vrouwen voor een deel gewoon door de natuur gegeven is. De mens is nu eenmaal een zoogdier, en bij bijna alle zoogdieren is het zo dat de vrouwtjes voor de kinderen zorgen, dus het lijkt me een natuurlijk gegeven dat vrouwen de meeste zorg voor de kinderen op zich nemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Dit beeld van de zogenaamde 'traditionele rolverdeling' tussen mannen en vrouwen is echt compleet achterhaald. Wat jij omschrijft is gebonden aan specifieke periodes in de geschiedenis en ook locatie-afhankelijk.
Ach, Elan is wel aan de vrouw. Wat dat dan weer zegt weet ik ook niet.quote:
Een Russische nog welquote:Op woensdag 24 december 2025 15:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ach, Elan is wel aan de vrouw. Wat dat dan weer zegt weet ik ook niet.
Verontrustende cijfers inderdaad, zie dat helaas ook niet veranderen in de komende 10-20jaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
45% van alle vrouwen zal alleen en kinderloos zijn
Explosieve stijging in scheidingen en soa's
30% van de mannen heeft nooit een relatie gehad
Het aantal zelfmoorden is alleen maar toegenomen
Man-vrouw relatie is compleet verziekt
Maar laten we vooral doorgaan met het promoten van deze verderfelijke ideologie
Ik heb er wel een waar vrouwen aantoonbaar in excelleren.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen zijn fysiek gewoon beter gebouwd, zijn sterker, punt. Er zijn geen specifieke kenmerken waarin vrouwen aantoonbaar excelleren. Het feit dat er in de geschiedenis zo slecht met jullie is omgegaan ligt aan jullie eigen zwakheden te grondslag.
Heb je ook nagekeken in wat voor functies die 2% vrouwen op booreilanden werken? Het zou me namelijk niets verbazen als de weinige vrouwen die op booreilanden werken, dan toch weer voor een groot deel in traditionele vrouwenfuncties werken. Mannen die op booreilanden werken, willen natuurlijk ook dagelijks een warme maaltijd en een schoon bed.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:28 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb het even nagekeken en er werken maar 2% vrouwen op booreilanden. Dat is bijzonder weinig.
Doe niet zo opgefokt zeg. Ik heb van hem best veel gezien, dus ik kan niet zo simpel iets terugzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dan niet hoor. Het is wel goed met je. Als jij met vage aanwijzingen komt en ik kijk iets en dat is dan precies niet wat je bedoelt, ga ik er verder ook geen tijd in steken.
Ja. Deze maatschappij is zeker niet optimaal voor vrouwen. En de gezondheidszorg ook niet. Gelukkig komt daar heel langzaam ook verandering in.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld dat er veel vrouwen zijn die in de (peri)menopauze zitten, met klachten bij de huisarts komen, die vervolgens zegt dat het tussen de oren zit en ze zich met antidepressiva vast beter voelen. Dag mevrouw.
Dus ik weet niet hoe passend het is om te wijzen op het gebruik van ad door vrouwen want daar zit ook een flink deel niet passend voorgeschreven ad tussen.
Hij heeft het geen één keer over zichzelf gehad, maar het collectief en de maatschappij als geheel. Dan zijn jouw specifieke omstandigheden (ondanks dat ze fijn voor jou zijn) toch niet zo relevant? Daar verwijst hij niet naar. Of hij gelijk heeft over het collectief is het discussiepunt. Jullie praten een beetje langs elkaar heen.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor mannen zoals jij, niet voor vrouwen zoals ik
Of die zoals ik met een blindedarmontsteking komen en de vraag krijgen of ik echt echt echt niet zwanger of ongesteld of overspannen ben en dan maanden doormartelen alvorens met die ingebeelde pijn door stress in mijn vrouwelijke hoofdje op de spoedeisende hulp te belanden met een compleet verkleefde ingekapselde blindedarm.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld dat er veel vrouwen zijn die in de (peri)menopauze zitten, met klachten bij de huisarts komen, die vervolgens zegt dat het tussen de oren zit en ze zich met antidepressiva vast beter voelen. Dag mevrouw.
Dus ik weet niet hoe passend het is om te wijzen op het gebruik van ad door vrouwen want daar zit ook een flink deel niet passend voorgeschreven ad tussen.
Goh, dus die enorme welvaart in Europa nu we vooral vrede kennen is toeval?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat hele generaties jonge mannen konden sterven op diverse slagvelden door Europa de afgelopen 150 jaar.
Vrouwen zijn nu eenmaal veel belangrijker voor ons voortbestaan, al was het maar om meer van dit soort zonen (en dochters) te produceren en op te voeden.
Ga maar eens uitrekenen hoeveel jonge mannen er inmiddels de afgelopen eeuw de dood ingestuurd zijn, zonder dat het consequenties voor de voortplanting had.
Jij denkt serieus dat vrouwen er in het algemeen op achteruit zijn gegaan de afgelopen 50 jaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft het geen één keer over zichzelf gehad, maar het collectief en de maatschappij als geheel. Dan zijn jouw specifieke omstandigheden (ondanks dat ze fijn voor jou zijn) toch niet zo relevant? Daar verwijst hij niet naar. Jullie praten een beetje langs elkaar heen.
Die vraag stelden ze mij ook toen ik met 12 jaar op de spoed kwam met enorme buikpijnquote:Op woensdag 24 december 2025 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of die zoals ik met een blindedarmontsteking komen en de vraag krijgen of ik echt echt echt niet zwanger of ongesteld of overspannen ben en dan maanden doormartelen alvorens met die ingebeelde pijn door stress in mijn vrouwelijke hoofdje op de spoedeisende hulp te belanden met een compleet verkleefde ingekapselde blindedarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |