Aan jezelf werken is vloeken in de kerk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet in. Ik lees vooral dat ze liever vrijgezel blijven dan een onvolwassen kerel als vriend hebben.
Dus dan zou de boodschap voor mij duidelijk zijn. Volwassen worden en een van die vrouwen is voor jou. Maar dat kwartje schijnt bij veel chronisch vrijgezelle Fokkers niet te vallen.
Als jij denkt dat onvruchtbaarheid en ongewenste kinderloosheid eigenlijk maar zelden voorkomt en kan worden opgelost met een andere gemoedstoestand en mentale gezondheid, heb je er niets van begrepen. Dat zijn echt de stomste en meest hardvochtige opmerkingen die je kunt maken tegen mensen die daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:57 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed weet waar ik het over heb.
Van die mannen die voor elk wissewasje zijn ouders belt, omdat hij het eigenlijk niet zelf kan en dat papa en/of mama weer op komt dagen om het toch even te doen voor hun jongen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een stapel pannenkoeken voor deze kleine jongen.![]()
Je zoekt naar een vrouw die is zoals je mamma.
Precies het soort man waar een groot deel van de vrouwen niet naar op zoek is. Zodat hij weer bij hotel mama terecht kan.![]()
Letterlijk uit de column:quote:Op woensdag 24 december 2025 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb de column even gelezen en dat staat er helemaal niet?
Wel dat veel vrouwen geen zin hebben in een relatie en gezin met een emotioneel onvolwassen man waarbij ze alsnog alles zelf moeten regelen en managen.
Door te stellen dat de wereld vol zit met zieke mannen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op welke manier doet ze alsof dat normaal is bij mannen?
Beetje makkelijk dit. Ik ben vaak degene die kookt. Omdat ik het simpelweg beter kan. Kom uit de horeca dus ook zo gek niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een stapel pannenkoeken voor deze kleine jongen.![]()
Je zoekt naar een vrouw die is zoals je mamma.
Precies het soort man waar een groot deel van de vrouwen niet naar op zoek is. Zodat hij weer bij hotel mama terecht kan.![]()
Ze gebruikt letterlijk, meermaals, het woord normaal in verband met mannen die dit doen!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op welke manier doet ze alsof dat normaal is bij mannen?
Dan lees jij het er niet in.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat lees ik er niet in. Ik lees vooral dat ze liever vrijgezel blijven dan een onvolwassen kerel als vriend hebben.
Dus dan zou de boodschap voor mij duidelijk zijn. Volwassen worden en een van die vrouwen is voor jou. Maar dat kwartje schijnt bij veel chronisch vrijgezelle Fokkers niet te vallen.
Diverse onderzoeken tonen aan dat mannen pas rond of na hun 40e levensjaar volwassen worden.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja. Veel mannen zien zichzelf nooit als het probleem of hun vrienden niet als het probleem. Er wordt te weinig daarover gesproken met elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door te stellen dat de wereld vol zit met zieke mannen.
Moet je eens andersom zeggen, sta jij op je achterste benen.
En nu heeft ze gelijk volgens jou, toch?
Ik heb toch maar even de OP gelezen omdat ik wilde weten wat er nou zo erg is om een drie topics over vol te posten. Maar wat jij zegt staat daar echt niet in. Of gaat het inmiddels niet meer over de column uit de OP?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Letterlijk uit de column:
Jarenlang misbruikt door haar eigen man en een parade van buurtbewoners – van de bankier tot de bouwvakker. Gewone mannen. Met een gezin en een leaseauto.
(Maar zo te zien haal je columns door elkaar)
Je hebt natuurlijk ook genoeg vrouwen die dat doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van die mannen die voor elk wissewasje zijn ouders belt, omdat hij het eigenlijk niet zelf kan en dat papa en/of mama weer op komt dagen om het toch even te doen voor hun jongen.
Niveautje hoor. Nog raardere interpretatie.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jij denkt dat onvruchtbaarheid en ongewenste kinderloosheid eigenlijk maar zelden voorkomt en kan worden opgelost met een andere gemoedstoestand en mentale gezondheid, heb je er niets van begrepen. Dat zijn echt de stomste en meest hardvochtige opmerkingen die je kunt maken tegen mensen die daarmee te maken hebben.
Bron? Want een gemiddeld brein is bij 25 ontwikkeld en gek dat de meeste meisjes al op jonge leeftijd hier en daar volwassen gedrag hebben dat we niet van jongens of mannen mogen verwachten totdat ze 40 zijn?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Diverse onderzoeken tonen aan dat mannen pas rond of na hun 40e levensjaar volwassen worden.
Dus je kunt als vrouw ook accepteren dat mannen op een andere manier in het leven staan en een andere ontwikkeling doormaken dan vrouwen.
Dus wat stel je voor dat ze dan zouden moeten doen? Vriendengroep vaarwel zeggen? Stoppen met hun kinderachtige hobby's?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Veel mannen zien zichzelf nooit als het probleem of hun vrienden niet als het probleem. Er wordt te weinig daarover gesproken met elkaar.
Als ze geen date kunnen krijgen voor langere tijd gaan ze de meest rare dingen doen behalve dat te doen wat ze meer aantrekkelijk maakt voor de vrouwen.
quote:En wees heel eerlijk. Waar heeft de moderne vrouw nu daadwerkelijk echt een man voor nodig?
Uiteraard. Ik denk ook niet dat het date materiaal is.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook genoeg vrouwen die dat doen.
Ja, maar op een andere manier dan jij nu doet.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze gebruikt letterlijk, meermaals, het woord normaal in verband met mannen die dit doen!
Het gros van de mannen is op hun 25e al volwassen genoeg voor de vrouwen. Alleen een heel luidruchtig groepje is blijven hangen op het niveau van ergens tussen hun 8e en hun 16e, en daar gaat het verhaal over.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Diverse onderzoeken tonen aan dat mannen pas rond of na hun 40e levensjaar volwassen worden.
Dus je kunt als vrouw ook accepteren dat mannen op een andere manier in het leven staan en een andere ontwikkeling doormaken dan vrouwen.
Geld. Met haar parttime baan gaat de moderne prinses op de erwt geen hypotheek af kunnen sluiten.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar heeft de moderne vrouw nu daadwerkelijk echt een man voor nodig?
Natuurlijk kun je dat accepteren, maar moet je je dan willen binden aan zo'n man als je wel graag een volwassen partner wil?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is een tweede column geplaatst, en die gaat over mannen als Pelicot. Kennelijk zijn er dit jaar nog drie van die mannen gesnapt.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even de OP gelezen omdat ik wilde weten wat er nou zo erg is om een drie topics over vol te posten. Maar wat jij zegt staat daar echt niet in. Of gaat het inmiddels niet meer over de column uit de OP?
Goed, ik ben het woordje emotioneel volwassen vergeten. Maar wil je een paar bronnen? Hier heb je ze:quote:Op woensdag 24 december 2025 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bron? Want een gemiddeld brein is bij 25 ontwikkeld en gek dat de meeste meisjes al op jonge leeftijd hier en daar volwassen gedrag hebben dat we niet van jongens of mannen mogen verwachten totdat ze 40 zijn?
Nou ok, laat dit dan waar zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Je hebt dus inderdaad geen idee. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:07 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Niveautje hoor. Nog raardere interpretatie.
Feit: In gevallen van 'onvruchtbaarheid' vruchtbaarheid, want daar gaat het vaak om, gaat het maar zelden om complete onvruchtbaarheid. En als dit wel zo blijkt is dit 9/10 keer aan de vrouw te wijten. En ik durf te stellen dat die onvruchtbaarheid vandaag de dag zeker een verband heeft met gemoedstoestand. Of deze hormonaal verpest wordt door bepaalde zaken staat hier niet los van. Dat kan. Wie zal het zeggen? Vast niet de arts die je de prikpil voorschreef tijdens je tienerjaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |