abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219575357
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn ook veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen vanwege onvruchtbaarheid. Daarnaast is het voor veel mensen van belang om als ze voor kinderen gaan, dat te doen met een persoon waar ze in ieder geval van denken dat ze er oud mee willen worden. Als ze die persoon niet op tijd tegenkomen, is kinderen krijgen niet echt meer een optie.
Het een heeft ook wel met het ander te maken. de vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. Als je eerst een goede carrière wil starten of eerst een paar jaar de wereld over wilt reizen dan neemt de kans op onvruchtbaarheid alleen maar toe natuurlijk.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:33:32 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219575365
quote:
15s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:19 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Het is een verklaring voor de zure column. Kinderloze vrouwen hebben vaak iets cynisch en verbitterd. Ook al zegt je omgeving 'You go girl..! Wat een zelfbewuste, zelfstandige vrouw..!', heel diep in het bewustzijn weet je dat je tegen de natuur bent ingegaan.

God deelt niet voor de lol baarmoeders uit.
Gelukkig laat jij hier met jouw reacties zien absoluut niet verbitterd en cynisch te zijn!
Huilen dan.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:36:02 #178
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219575376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het een heeft ook wel met het ander te maken. de vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. Als je eerst een goede carrière wil starten of eerst een paar jaar de wereld over wilt reizen dan neemt de kans op onvruchtbaarheid alleen maar toe natuurlijk.
Alsnog zijn de meeste vrouwen rond de 30 nog vruchtbaar, en zijn ze vaak dan wel uitgereisd en gestudeerd.
En vergeet niet dat onvruchtbaarheid in de helft van de gevallen ook door de man kan komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219575377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 02:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Maar dat is iets wat de mensen deden, niet wat de regering deed.
Uiteindelijk wel. De overheid legde die wet op en het oeverde maatschappelijk meer op om een jongen te hebben
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219575397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Na, niet alleen dat. Eerlijk is eerlijk.
Ben je wel een stel, is het tegenwoordig verdomd lastig een huis te vinden. Raak je zelfs zwanger en moet je een sociale woning, gaat ong. 80% naar statushouders die je rechts voorbij schieten.

Dus daar zijn echt wel meer redenen voor.
1947-2016
  woensdag 24 december 2025 @ 09:38:41 #181
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219575398
En tot voor kort had ik niet eens een rijbewijs, aaahahaha.

Nee ff zonder gekkigheid, ik kan het me enorm goed voorstellen. Zelf zit ik ook niet meer op een partner te wachten met hoe ik mentaal in het leven sta. Gaat gewoon niet werken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219575408
quote:
15s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:19 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Het is een verklaring voor de zure column. Kinderloze vrouwen hebben vaak iets cynisch en verbitterd. Ook al zegt je omgeving 'You go girl..! Wat een zelfbewuste, zelfstandige vrouw..!', heel diep in het bewustzijn weet je dat je tegen de natuur bent ingegaan.

God deelt niet voor de lol baarmoeders uit.
Wie?
1947-2016
pi_219575410
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De column gaat over vier voorbeelden van mannen die jarenlang hun vrouw hebben gedrogeerd en laten verkrachten door anderen mannen. Ik weet niet wat daar mannenhaat aan is?
Dat ze doet alsof dit normaal is bij mannen.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:43:22 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575426
Maar ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel kerels hier zo boos worden van deze column. Want wat zegt ze nu werkelijk?

Vrouwen willen geen onvolwassen man. Is dat nou een hele rare eis? Dat je geen man wilt die zich als een kindje gedraagt?

Waarom voelen jullie je aangesproken?
pi_219575428
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alsnog zijn de meeste vrouwen rond de 30 nog vruchtbaar, en zijn ze vaak dan wel uitgereisd en gestudeerd.
En vergeet niet dat onvruchtbaarheid in de helft van de gevallen ook door de man kan komen.
Wat het argument des te minder sterk maakt dat er veel stellen/mannen/vrouwen onvruchtbaar zijn en daarom geen kinderen hebben.

Onbewust kinderloos vanwege vruchtbaarheid valt verder weinig aan te doen al zijn er natuurlijk wel alternatieven.

Ik zit nu in een leeftijdsgroep dat de vrienden van dezelfde leeftijd die aan hun tweede leven beginnen (soms met kinderen) vrouwen tegenkomen en daten die bewust kinderloos zijn. Ik moet zeggen dat ik daar als man ook niet voor warm zou lopen. En dan heb ik het niet over uiterlijk maar gewoon op hun manier van leven.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:44:00 #186
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219575432
Mannen willen geen treurwilg met kuisheidsgordel op de bank.
pi_219575444
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn ook veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen vanwege onvruchtbaarheid. Daarnaast is het voor veel mensen van belang om als ze voor kinderen gaan, dat te doen met een persoon waar ze in ieder geval van denken dat ze er oud mee willen worden. Als ze die persoon niet op tijd tegenkomen, is kinderen krijgen niet echt meer een optie.
Mensen zijn zelden 100% onvruchtbaar. Het aantal stellen wat 5 jaar proberen teveel vindt en voor die tijd uit elkaar gaat omdat ze opgeven zal groter zijn dan het aantal dat daadwerkelijk onvruchtbaar is. En zelf denk denk ik dat algemene vruchtbaarheid nog best wel eens in verband kan staan met je algehele gemoedstoestand en mentale gezondheid
  woensdag 24 december 2025 @ 09:45:43 #188
438527 MissButterflyy
pi_219575451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb de column even gelezen en dat staat er helemaal niet?
Wel dat veel vrouwen geen zin hebben in een relatie en gezin met een emotioneel onvolwassen man waarbij ze alsnog alles zelf moeten regelen en managen.
pi_219575464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Na, niet alleen dat. Eerlijk is eerlijk.
Ben je wel een stel, is het tegenwoordig verdomd lastig een huis te vinden. Raak je zelfs zwanger en moet je een sociale woning, gaat ong. 80% naar statushouders die je rechts voorbij schieten.

Dus daar zijn echt wel meer redenen voor.
Die 80% was schromelijk overdreven maar enfin, daar gaat dit topic niet over.

Ook hier zie ik weer eenzelfde trend terug keren. We vinden het tegenwoordig verdomd lastig om ergens voor te werken en je ergens voor in te zetten.
pi_219575474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:29 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Net zoals haar column niet nodig was.

Niet gek dat mannen afhaken wanneer we steeds al boksbal gebruikt worden.

We zijn niet gewenst? Prima. Veel plezier met je tarzan :W
Ik heb ook iets gezegd over haar column en dat zij in zijn algemeenheid een enorme mannenhaat ventileert.

Maar in godsnaam, verlaag je niet tot niveau Debby.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:48:57 #191
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_219575475
Mannen zijn vervangbaar door de combinatie van het volgende:
- hond of kat (heb je toch een huisgenoot, een knuffelmaatje en net zoals de gemiddelde man moet je hiervoor ook zorgen alleen het zeurt minder)
- vriendinnen voor de emotionele support
- seksspeeltje(s)

De klusjes die mannen voor je doen, kun je of zelf of die kun je inhuren.

Het voordeel is ook nog eens dat mijn hond zichzelf kan vermaken ook.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_219575505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel kerels hier zo boos worden van deze column. Want wat zegt ze nu werkelijk?

Vrouwen willen geen onvolwassen man. Is dat nou een hele rare eis? Dat je geen man wilt die zich als een kindje gedraagt?

Lees de column nog eens aandachtig. Het gaat niet om vrouwen die een bepaald type man niet wil, maar om vrouwen die geen man meer willen, want ja… ofwel je krijgt een nietsnut, ofwel en performatief watje.
pi_219575526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef Hexagon het volgende:

Ik denk omdat ze heel algemeen over mannen praat en daarmee lijkt te claimen dat dit voor 98% van de mannen van toepassing is. Een aanval (ja, kritiek is een aanval op iemands 'zijn') zal daarnaast altijd tot verdediging leiden, vooral bij een ongenuanceerd verhaal. Daarnaast is het een heel eenzijdig 'vingertjes wijzen' artikel. Iemand die een zelfreflectief artikel schrijft over een groep waar hij of zij zelf toe behoort, zal veel positiever ontvangen worden. Eigen fouten toegeven en schuld bekennen wordt meer gewaardeerd dan schuld bij een ander leggen.
pi_219575531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
Maar in godsnaam, verlaag je niet tot niveau Debby.
Je hebt gelijk.

Denk dat ik toevallig teveel dates achter elkaar heb gehad met managementdames, consultancydames en makelaarsdames.

Ik moet oppassen dat ik ga denken dat dit alles is.

Ergens, ergens in Nederland loopt er een dame rond in bloemetjesjurk. Zonder tattoos. Die weet hoe ze een stapel pannenkoeken moet bakken.
pi_219575535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op welke manier doet ze alsof dat normaal is bij mannen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 december 2025 @ 09:56:56 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219575539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lees de column nog eens aandachtig. Het gaat niet om vrouwen die een bepaald type man niet wil, maar om vrouwen die geen man meer willen, want ja… ofwel je krijgt een nietsnut, ofwel en performatief watje.
Dat lees ik er niet in. Ik lees vooral dat ze liever vrijgezel blijven dan een onvolwassen kerel als vriend hebben.

Dus dan zou de boodschap voor mij duidelijk zijn. Volwassen worden en een van die vrouwen is voor jou. Maar dat kwartje schijnt bij veel chronisch vrijgezelle Fokkers niet te vallen.
pi_219575541
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Mensen zijn zelden 100% onvruchtbaar. Het aantal stellen wat 5 jaar proberen teveel vindt en voor die tijd uit elkaar gaat omdat ze opgeven zal groter zijn dan het aantal dat daadwerkelijk onvruchtbaar is. En zelf denk denk ik dat algemene vruchtbaarheid nog best wel eens in verband kan staan met je algehele gemoedstoestand en mentale gezondheid
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219575545
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
Ik denk dat ik heel goed weet waar ik het over heb. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 december 2025 @ 09:58:10 #199
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219575547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zijn vervangbaar door de combinatie van het volgende:
- hond of kat (heb je toch een huisgenoot, een knuffelmaatje en net zoals de gemiddelde man moet je hiervoor ook zorgen alleen het zeurt minder)
- vriendinnen voor de emotionele support
- seksspeeltje(s)

De klusjes die mannen voor je doen, kun je of zelf of die kun je inhuren.

Het voordeel is ook nog eens dat mijn hond zichzelf kan vermaken ook.
Geldt net zo voor mannen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 24 december 2025 @ 09:59:08 #200
438527 MissButterflyy
pi_219575554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 09:55 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Je hebt gelijk.

Denk dat ik toevallig teveel dates achter elkaar heb gehad met managementdames, consultancydames en makelaarsdames.

Ik moet oppassen dat ik ga denken dat dit alles is.

Ergens, ergens in Nederland loopt er een dame rond in bloemetjesjurk. Zonder tattoos. Die weet hoe ze een stapel pannenkoeken moet bakken.
Een stapel pannenkoeken voor deze kleine jongen. :')

Je zoekt naar een vrouw die is zoals je mamma.
Precies het soort man waar een groot deel van de vrouwen niet naar op zoek is. Zodat hij weer bij hotel mama terecht kan. :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')