Het een heeft ook wel met het ander te maken. de vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. Als je eerst een goede carrière wil starten of eerst een paar jaar de wereld over wilt reizen dan neemt de kans op onvruchtbaarheid alleen maar toe natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn ook veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen vanwege onvruchtbaarheid. Daarnaast is het voor veel mensen van belang om als ze voor kinderen gaan, dat te doen met een persoon waar ze in ieder geval van denken dat ze er oud mee willen worden. Als ze die persoon niet op tijd tegenkomen, is kinderen krijgen niet echt meer een optie.
Gelukkig laat jij hier met jouw reacties zien absoluut niet verbitterd en cynisch te zijn!quote:Op woensdag 24 december 2025 09:19 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het is een verklaring voor de zure column. Kinderloze vrouwen hebben vaak iets cynisch en verbitterd. Ook al zegt je omgeving 'You go girl..! Wat een zelfbewuste, zelfstandige vrouw..!', heel diep in het bewustzijn weet je dat je tegen de natuur bent ingegaan.
God deelt niet voor de lol baarmoeders uit.
Alsnog zijn de meeste vrouwen rond de 30 nog vruchtbaar, en zijn ze vaak dan wel uitgereisd en gestudeerd.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het een heeft ook wel met het ander te maken. de vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. Als je eerst een goede carrière wil starten of eerst een paar jaar de wereld over wilt reizen dan neemt de kans op onvruchtbaarheid alleen maar toe natuurlijk.
Uiteindelijk wel. De overheid legde die wet op en het oeverde maatschappelijk meer op om een jongen te hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 02:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar dat is iets wat de mensen deden, niet wat de regering deed.
Na, niet alleen dat. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het een heeft ook wel met het ander te maken. de vruchtbaarheid neemt af naarmate je ouder wordt. Als je eerst een goede carrière wil starten of eerst een paar jaar de wereld over wilt reizen dan neemt de kans op onvruchtbaarheid alleen maar toe natuurlijk.
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:19 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het is een verklaring voor de zure column. Kinderloze vrouwen hebben vaak iets cynisch en verbitterd. Ook al zegt je omgeving 'You go girl..! Wat een zelfbewuste, zelfstandige vrouw..!', heel diep in het bewustzijn weet je dat je tegen de natuur bent ingegaan.
God deelt niet voor de lol baarmoeders uit.
Dat ze doet alsof dit normaal is bij mannen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De column gaat over vier voorbeelden van mannen die jarenlang hun vrouw hebben gedrogeerd en laten verkrachten door anderen mannen. Ik weet niet wat daar mannenhaat aan is?
Wat het argument des te minder sterk maakt dat er veel stellen/mannen/vrouwen onvruchtbaar zijn en daarom geen kinderen hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alsnog zijn de meeste vrouwen rond de 30 nog vruchtbaar, en zijn ze vaak dan wel uitgereisd en gestudeerd.
En vergeet niet dat onvruchtbaarheid in de helft van de gevallen ook door de man kan komen.
Mensen zijn zelden 100% onvruchtbaar. Het aantal stellen wat 5 jaar proberen teveel vindt en voor die tijd uit elkaar gaat omdat ze opgeven zal groter zijn dan het aantal dat daadwerkelijk onvruchtbaar is. En zelf denk denk ik dat algemene vruchtbaarheid nog best wel eens in verband kan staan met je algehele gemoedstoestand en mentale gezondheidquote:Op woensdag 24 december 2025 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn ook veel stellen die geen kinderen kunnen krijgen vanwege onvruchtbaarheid. Daarnaast is het voor veel mensen van belang om als ze voor kinderen gaan, dat te doen met een persoon waar ze in ieder geval van denken dat ze er oud mee willen worden. Als ze die persoon niet op tijd tegenkomen, is kinderen krijgen niet echt meer een optie.
Heb de column even gelezen en dat staat er helemaal niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ze doet alsof dit normaal is bij mannen.
Die 80% was schromelijk overdreven maar enfin, daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, niet alleen dat. Eerlijk is eerlijk.
Ben je wel een stel, is het tegenwoordig verdomd lastig een huis te vinden. Raak je zelfs zwanger en moet je een sociale woning, gaat ong. 80% naar statushouders die je rechts voorbij schieten.
Dus daar zijn echt wel meer redenen voor.
Ik heb ook iets gezegd over haar column en dat zij in zijn algemeenheid een enorme mannenhaat ventileert.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:29 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Net zoals haar column niet nodig was.
Niet gek dat mannen afhaken wanneer we steeds al boksbal gebruikt worden.
We zijn niet gewenst? Prima. Veel plezier met je tarzan
Lees de column nog eens aandachtig. Het gaat niet om vrouwen die een bepaald type man niet wil, maar om vrouwen die geen man meer willen, want ja… ofwel je krijgt een nietsnut, ofwel en performatief watje.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel kerels hier zo boos worden van deze column. Want wat zegt ze nu werkelijk?
Vrouwen willen geen onvolwassen man. Is dat nou een hele rare eis? Dat je geen man wilt die zich als een kindje gedraagt?
Waarom voelen jullie je aangesproken?
Ik denk omdat ze heel algemeen over mannen praat en daarmee lijkt te claimen dat dit voor 98% van de mannen van toepassing is. Een aanval (ja, kritiek is een aanval op iemands 'zijn') zal daarnaast altijd tot verdediging leiden, vooral bij een ongenuanceerd verhaal. Daarnaast is het een heel eenzijdig 'vingertjes wijzen' artikel. Iemand die een zelfreflectief artikel schrijft over een groep waar hij of zij zelf toe behoort, zal veel positiever ontvangen worden. Eigen fouten toegeven en schuld bekennen wordt meer gewaardeerd dan schuld bij een ander leggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:43 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik snap werkelijk waar niet waarom zoveel kerels hier zo boos worden van deze column. Want wat zegt ze nu werkelijk?
Vrouwen willen geen onvolwassen man. Is dat nou een hele rare eis? Dat je geen man wilt die zich als een kindje gedraagt?
Waarom voelen jullie je aangesproken?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:48 schreef VEM2012 het volgende:
Maar in godsnaam, verlaag je niet tot niveau Debby.
Op welke manier doet ze alsof dat normaal is bij mannen?quote:Op woensdag 24 december 2025 09:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ze doet alsof dit normaal is bij mannen.
Dat lees ik er niet in. Ik lees vooral dat ze liever vrijgezel blijven dan een onvolwassen kerel als vriend hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees de column nog eens aandachtig. Het gaat niet om vrouwen die een bepaald type man niet wil, maar om vrouwen die geen man meer willen, want ja… ofwel je krijgt een nietsnut, ofwel en performatief watje.
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:44 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Mensen zijn zelden 100% onvruchtbaar. Het aantal stellen wat 5 jaar proberen teveel vindt en voor die tijd uit elkaar gaat omdat ze opgeven zal groter zijn dan het aantal dat daadwerkelijk onvruchtbaar is. En zelf denk denk ik dat algemene vruchtbaarheid nog best wel eens in verband kan staan met je algehele gemoedstoestand en mentale gezondheid
Ik denk dat ik heel goed weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee waar je over praat.
Geldt net zo voor mannen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zijn vervangbaar door de combinatie van het volgende:
- hond of kat (heb je toch een huisgenoot, een knuffelmaatje en net zoals de gemiddelde man moet je hiervoor ook zorgen alleen het zeurt minder)
- vriendinnen voor de emotionele support
- seksspeeltje(s)
De klusjes die mannen voor je doen, kun je of zelf of die kun je inhuren.
Het voordeel is ook nog eens dat mijn hond zichzelf kan vermaken ook.
Een stapel pannenkoeken voor deze kleine jongen.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:55 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Denk dat ik toevallig teveel dates achter elkaar heb gehad met managementdames, consultancydames en makelaarsdames.
Ik moet oppassen dat ik ga denken dat dit alles is.
Ergens, ergens in Nederland loopt er een dame rond in bloemetjesjurk. Zonder tattoos. Die weet hoe ze een stapel pannenkoeken moet bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |