abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219571240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 18:17 schreef littlemindy het volgende:
Ik ken nog genoeg vrouwen die wel een man willen, maar de stelletjes die echt gelukkig met elkaar zijn zijn op één hand te tellen. Je moet er eens een dag mee doorbrengen. Mopperen op elkaar, steken onder water, vrouw die ALLEEN maar over de "kids" kan praten en tussen de regels door steeds laat merken dat de man dingen niet "uit zichzelf" doet en "zij er helemaal alleen' voor staat. Man die het logischerwijs helemaal zat is en elk excuus aangrijpt om even van huis te zijn.

Iedereen moet doen waar ie zin in heeft maar jaloers ben ik er niet op.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat het normaler wordt om bewust alleenstaand / kinderloos te zijn. Daar moest je vroeger een verhaal bij hebben.
Kan. Maar kennelijk ga je dan vooral met die mensen om. Zegt niets over de praktijk.
pi_219571244
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, zit wel nog pit in dat ouwe wijffie. :P
:*
pi_219571263
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ben jij al 80?
Volgens mij zit ze daar oprecht niet ver vanaf
pi_219571264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 18:47 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Ik denk dat Debby eens een flinke beurt moet krijgen. Die is nog droger dan de Sahara.
Dit hoeft dan weer niet…
pi_219571274
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:51 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar jammer dat de meeste relaties gebaseerd zijn op status.
En het spijt me dat ik het zeg, maar volgens mij zijn het toch vooral de vrouwen die bij de partnerkeuze veel belang hechten aan status.
pi_219571302
quote:

[..]
Ik denk dat Debby eens een flinke beurt moet krijgen. Die is nog droger dan de Sahara.
Ja, dat zal helpen. Debby even flink verkrachten. Dan weet de man weer waar hij staat.
Op het zelfde niveau als al die westersvijandige kwakbollen.
pi_219571317
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Bijna. Wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Dat je de tijd nog meegemaakt hebt dat vrouwen toestemming van hun man nodig hadden om geld van de gezamenlijke bankrekening op te nemen. Dat zal voor 1956 zijn geweest. Toen werden gehuwde vrouwen wettelijk handelingsbekwaam.
pi_219571320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dit hoeft dan weer niet…
Zo dom dit. Bepaalde kerels die echt denken dat ze een vrouw kunnen verkrachten en dat het dan allemaal weer goedkomt.
pi_219571338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat je de tijd nog meegemaakt hebt dat vrouwen toestemming van hun man nodig hadden om geld van de gezamenlijke bankrekening op te nemen. Dat zal voor 1956 zijn geweest. Toen werden vrouwen wettelijk handelingsbekwaam.
Zou best kunnen. Ik ben geboren in 1946.
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:16:59 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_219571347
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hmmm. Klopt wel in grote lijnen. Maar mannen die hun elfde vingertje overal indouwen zijn dus nergens verantwoordelijk voor?
Want een kind maak je toch met twee personen?

Dit is een gecreeerd probleem veroorzaakt door vrouwen omdat de normale man niet goed genoeg voor ze is en allemaal de top 5-10% van mannen willen. Terwijl ondertussen die mannen helemaal geen relatie of stabiliteit willen.
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:17:25 #186
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219571353
quote:

[..]
Jeetje wat zielig dit.
pi_219571386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En het spijt me dat ik het zeg, maar volgens mij zijn het toch vooral de vrouwen die bij de partnerkeuze veel belang hechten aan status.
Het spijt mij ook, maar het waren volgens mij toch de mannen die bij de partnerkeuze veel belang hechten aan status.
Want vrouwen hadden in die tijd niet zoveel in te brengen. Vrouwen moesten vooral voorkomend en decoratief zijn,.
pi_219571464
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is een gecreeerd probleem veroorzaakt door vrouwen omdat de normale man niet goed genoeg voor ze is en allemaal de top 5-10% van mannen willen. Terwijl ondertussen die mannen helemaal geen relatie of stabiliteit willen.
Er zijn natuurlijk ook wel mannen die tot die top 5-10 % behoren maar wel een serieuze langdurige relatie willen, maar die zullen er in de regel binnen de kortste keren een vinden. Die zul je dus maar heel weinig aantreffen op dating sites en apps. De meeste mannen uit die top 5-10 % die op dating sites en apps zitten, zijn dus gewoon players.
  Forum Admin dinsdag 23 december 2025 @ 20:29:26 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219571499
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik lees dat vaker, maar is het ook zo? Ik geloof dat het op apps als Tinder wel het geval is, maar in het dagelijks leven?

Mannen schijnen dan weer doelloos te swipen tot er een match op duikt..die dan natuurlijk helemaal geen match is als je zo onzorgvuldig "matched"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219571527
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het spijt mij ook, maar het waren volgens mij toch de mannen die bij de partnerkeuze veel belang hechten aan status.
Want vrouwen hadden in die tijd niet zoveel in te brengen. Vrouwen moesten vooral voorkomend en decoratief zijn,.
Toegegeven, maar verleden tijd. Als we naar het tegenwoordige tijd kijken zien we het andersom. Je wil toch niet zeggen dat zo'n dikkop als Willem Alexander zo'n lekker wijf als Maxima had gekregen als hij geen koning was geweest of wel?
Kijk eens naar de vrouw van Trump.
En als je helemaal een goed voorbeeld wil kijk eens naar het relatie gedrag van Sylvie Meis. Die zie ik ook niet met iemand lopen die bij de vuilophaaldienst werkt.
pi_219571574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 18:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jazeker. Mijn ouders hadden een een/of rekening. Dat wil dus zeggen dat zowel mijn vader als mijn moeder de beheerder van deze rekening was. Mijn vader kon, bij wijze van spreke, elk moment van de dag geld op gaan nemen.
Mijn moeder niet. Want ze was een vrouw. En een vrouw had schriftelijke toestemming nodig van haar man om geld op te nemen.

Ik weet het echt, en ik spreek uit ervaring,. Als 10-jarig meisje zag ik dat mijn moeder als een klein kind werd teruggestuurd door een snotneus van nauwelijks 20 jaar. Omdat ze geen briefje van haar man had.
Het was zo vernederend.
Dit is toch wel het meest belangrijke voorval dat mij heeft gevormd.

Geen enkele man kan toch in alle oprechtheid beweren dat zoiets goed is?
Nee, maar het ging wel om de huwelijkse gemeenschap van goederen, dus het geld wat de man verdiende ten bate van de toekomst van de kinderen. Als de man dan niet spilzuchtig was kwam dat allemaal wel goed.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:38:21 #192
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219571606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zou best kunnen. Ik ben geboren in 1946.
Ben je moeder en/of oma?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219571614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 19:57 schreef Joppiez het volgende:
Als ik sommige mannen van 30+ zie snap ik wel wat ze bedoeld. Veel te veel gamen en gewoonweg kinderlijk en onvolwassen in gedrag om maar wat te noemen. Een gewone leuke vent die verantwoordelijkheid neemt, geen gezeik oplevert en netjes zorgt voor een fatsoenlijk en stabiel inkomen zijn steeds lastiger te vinden.
Wat een totale onzin dit.

-Een vent moet een hobby hebben. Laat hem. Vrouwen moeten ook zo vaak 'koffie drinken' met weet ik veel wie. Laat elkaar de gang gaan.
-Gezeik levert vaak een vrouw ook op. Zie het onderwerp.
-Stabiel inkomen komt vaker van de vent af omdat vrouwen meer in part time werken.

Wat breng jij naar de tafel?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219571634
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, zit wel nog pit in dat ouwe wijffie. :P
Ik voel mij naar verhouding nu ineens een broekie…
pi_219571652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:04 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Die vervelende en onvolwassen mannen zijn naar mijn idee ook vaak de “lekkere” mannen. De stabiele huisnerd met zijn IT baan is niet zo interessant verder. Of de eierstokken moeten wel heel hard rammelen.
Die zijn wel verantwoordelijk.

Maar nogmaals: wat biedt jij dan met je eisen?
1947-2016
pi_219571665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Bijna. Wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Gewoon: jij was 10 en wat je beschrijft is van 1956 of daarvoor.

1956. Toen waren hier in het dorpje waar ik nu zit de Olympische spelen. Once upon a long ago.
pi_219571720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Zo dom dit. Bepaalde kerels die echt denken dat ze een vrouw kunnen verkrachten en dat het dan allemaal weer goedkomt.
Verkrachten stond er niet, maar het doet niets af aan dat zo’n opmerking vrouwenhaat is en de juiste reactie op mannenhaat is niet vrouwenhaat.

Vind ik.
pi_219571786
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, dat zal helpen. Debby even flink verkrachten. Dan weet de man weer waar hij staat.
Op het zelfde niveau als al die westersvijandige kwakbollen.
Huh?
Waar haal jij 'verkrachten' uit die post?
1947-2016
pi_219571828
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik lees dat vaker, maar is het ook zo? Ik geloof dat het op apps als Tinder wel het geval is, maar in het dagelijks leven?

Mannen schijnen dan weer doelloos te swipen tot er een match op duikt..die dan natuurlijk helemaal geen match is als je zo onzorgvuldig "matched"
Komt ook omdat vrouwen totaal tegenovergesteld swipen.
1947-2016
  dinsdag 23 december 2025 @ 20:50:48 #200
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219571847
Dat is hun goed recht. Ik sluit persoonlijk enkel dikke vrouwen, alleenstaande moeders en negerinnen uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')