Ik heb inmiddels een vergevorderde sollicitatie bij de clearingtak lopenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
CDD autist @:caland geeft college in het asielzoeker slacht meisje uit abcoude af topic
Ik neem aan dat de "stichting wij eisen de nacht op" genadeloos wordt afgewezen door regeltjesneuker caland.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een vergevorderde sollicitatie bij de clearingtak lopen
Kan ik de hele dag klieren @:ggmm
Stuur die sneeuw maar naar hierquote:Op zondag 4 januari 2026 09:56 schreef alpeko het volgende:
De boomers in het appartementencomplex aan de overkant hebben er een dagtaak aan om sneeuw te schuivenNa 10-15 min kunnen weer vanaf 0 beginnen.
Mooien sfeer maar niet te doen op wegquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellige sfeer geeft die sneeuw he.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik hoef de hele week niet naar kantoor
Stel je gewoon niet zo aan.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik moest net even brood halen bij de supermarkt hier om de hoek wat een hoerenweer.
Duurde ook niet lang HAHAHAquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellige sfeer geeft die sneeuw he.
Klopt, alsof het in de lucht ijzelt.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:34 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg een pushmelding van de NOS dat het hele vliegverkeer ontregeld is door het weer
Die mensen zullen zich zeker ook niet zo moeten aanstellen.
Lekker asociaal om nu wat te bestellenquote:Op maandag 5 januari 2026 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel een pakketje vanmiddag.
Hopelijk doet de bezorger voorzichtig.
Dit heb ik vrijdag al besteld dus ik waardeer het niet dat je mij nu zo wegzet.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker asociaal om nu wat te bestellen
Ik krijg morgen een pakketje en heb net toevallig nog twee bestellingen gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2026 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel een pakketje vanmiddag.
Hopelijk doet de bezorger voorzichtig.
Oh ja toen was er nog niks bekend over de sneeuw inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2026 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vrijdag al besteld dus ik waardeer het niet dat je mij nu zo wegzet.
Zijn gewoon allemaal onderbetaalde uurtje factuurtje ZZP'ers bij al die postbedrijven.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker asociaal om nu wat te bestellen
Oh, in dat geval bestel ik nu nog wat meer. Ik heb namelijk nog haargel nodig en dit ga ik in dit weer zeker niet zelf halen.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja toen was er nog niks bekend over de sneeuw inderdaad
Weglopen vanwege posts die je niet zinnen is een beetje sadquote:Op maandag 5 januari 2026 12:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik snap zo wel dat er users zijn die weglopen van dit forum vanwege GGMM.
Opmerkelijk dat je die vraag stelt aan dat “licht”.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, jongens. Al die pakketjes
Gaat dit om lampen???
@:Scrummie
Nee bij Dombo gaat het om gel (voor z'n haar)quote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Gaat dit om lampen???
Dat is nog wat ik moet bestellen. Vanmiddag krijg ik nog een pakketje van Adidas binnen met wat sportbenodigdheden (waaronder een heerlijk bandje voor warme oortjes).quote:Op maandag 5 januari 2026 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bij Dombo gaat het om gel (voor z'n haar)
Ik gebruik 6.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nog dagelijks in het haar van @:Dombohetolifantje1
Een luchtje, een trui en een broek.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Gaat dit om lampen???
Je bent toch geen hommotje.quote:Op maandag 5 januari 2026 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is nog wat ik moet bestellen. Vanmiddag krijg ik nog een pakketje van Adidas binnen met wat sportbenodigdheden (waaronder een heerlijk bandje voor warme oortjes).
SPOILER: Pijnlijke statistieken 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb gewonnenSPOILER: Pijnlijke statistieken 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IN JULLIE FACES BITCHES
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:08 schreef onlogisch het volgende:
Hef maar op dit forum, doe uit dat licht.SPOILER: Pijnlijke statistieken 2025Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
De advertentieinkomsten schieten de lucht in nu dat jij geen abo meer hebtquote:Op maandag 5 januari 2026 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hef maar op dit forum, doe uit dat licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |