Ik heb inmiddels een vergevorderde sollicitatie bij de clearingtak lopenquote:Op zondag 4 januari 2026 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
CDD autist @:caland geeft college in het asielzoeker slacht meisje uit abcoude af topic
Ik neem aan dat de "stichting wij eisen de nacht op" genadeloos wordt afgewezen door regeltjesneuker caland.quote:Op zondag 4 januari 2026 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een vergevorderde sollicitatie bij de clearingtak lopen
Kan ik de hele dag klieren @:ggmm
Stuur die sneeuw maar naar hierquote:Op zondag 4 januari 2026 09:56 schreef alpeko het volgende:
De boomers in het appartementencomplex aan de overkant hebben er een dagtaak aan om sneeuw te schuivenNa 10-15 min kunnen weer vanaf 0 beginnen.
Mooien sfeer maar niet te doen op wegquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellige sfeer geeft die sneeuw he.
Ik ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man, ik hoef de hele week niet naar kantoor
Stel je gewoon niet zo aan.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik moest net even brood halen bij de supermarkt hier om de hoek wat een hoerenweer.
Duurde ook niet lang HAHAHAquote:Op maandag 5 januari 2026 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellige sfeer geeft die sneeuw he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |