Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Past dan prima bij de Fit for Free waar @onlogisch traintquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Danny lijkt me iemand die zijn gewichten niet opruimt.
Een situatieschets @RamboDirk @Zipportalquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm krijgt er flink van lanks in dat topic
Gelukkig heeft forum moderator @:onlogisch mij een abo geschonken zodat ik niet mee kan zeiken
Akkoordquote:
Dank jequote:Op dinsdag 23 december 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Akkoord
⬛🟩🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛
Morgen weer een kans!
Wtf zelfs van @Solotovski Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:13 schreef Caland het volgende:
Forum admin @:ggmm krijgt er flink van lanks in dat topic
Gelukkig heeft forum moderator @:onlogisch mij een abo geschonken zodat ik niet mee kan zeiken
En onze liefde voor kattenquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:29 schreef Solotovski het volgende:
Alleen maar omdat we allebei niet roken????
Oh ja tyfus. Helemaal vergetenquote:
quote:Rob Jetten schreeuwt na de overwinning "voor de kerst op het bordes!" er klinkt gejubbel uit de zaal.
Laat hunnie dat lekker weten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, @:GGMM, ik zou maar oppassen met user Modus. Die wist geheid niet van het bestaan van de VBL SC af, maar wel direct een post van je hier te quoten naar het FB adboer topic. Dat betekent dat hij dus je postgeschiedenis zit te F5-en, de stalker. Misschien kan iemand hulp regelen.
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, @:GGMM, ik zou maar oppassen met user Modus. Die wist geheid niet van het bestaan van de VBL SC af, maar wel direct een post van je hier te quoten naar het FB adboer topic. Dat betekent dat hij dus je postgeschiedenis zit te F5-en, de stalker. Misschien kan iemand hulp regelen.
We roddelen hier nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Kaentquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
We roddelen hier niet
@:modus
Ben jij van de verkeerde kaent?
Kipquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip
Het meest veelzijdige stukje vlees.
Kip.
@:coco
Ik wil jou ook bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gedeeldquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Iteejer komt met een heldere uitleg.
FOK! kan binnenkort naar de voedselbank. Toch heb ik hier wel gelachen hoor jongens, bedankt nog daarvoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil jou ook bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gedeeld
En dat ik op de valreep die Kaent-meme nog even mocht meepikken
Ja dat wel maar dat die "spelfout" verwees naar dit filmpje nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze ken je toch wel?
MERRY CHRISTMAS aan jou en je wifey, makker.quote:
Graag gedaan, ook namens @Zipportalquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Iteejer komt met een heldere uitleg.
FOK! kan binnenkort naar de voedselbank. Toch heb ik hier wel gelachen hoor jongens, bedankt nog daarvoor
Wat zal die vent gaan doen de hele dag straksquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag gedaan, ook namens @:Zipportal
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zal die vent gaan doen de hele dag straks
Daar heb ik geen verstand van. (Goh)quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?
hier verder https://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/index.phpquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?
3e helft populairste sectiequote:Op woensdag 24 december 2025 00:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hier verder https://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/index.php
Woordle 1649 6/6quote:
Nah, vanavond bij ouders eten. Morgen is het wel hier te doen, dan gaat Bambi in de panquote:
Vetzak.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Buikje vol hier hoor. Kerstavond genot.
Begin je al Amerikaans formaat aan te nemen?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Buikje vol hier hoor. Kerstavond genot.
Wtfquote:Op woensdag 24 december 2025 16:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, vanavond bij ouders eten. Morgen is het wel hier te doen, dan gaat Bambi in de pan
quote:
Maat wat een GEZEGENDE scores heb je gepakt. Chapeau.quote:Op donderdag 25 december 2025 08:38 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1446 3/6
⬛⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1650 3/6
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Fijne feestdagen allen!
Bericht 64% gewijzigd door onlogisch op 25-12-2025 11:19:20quote:
Daarom vieren we het ookquote:
@DombohetOlifantje1quote:In de Amsterdamse dierentuin Artis is gisteravond een olifantenbaby geboren. Zowel moeder als kind, een bul, maken het goed. Het kalfje heeft nog geen naam. Artis vraagt het publiek om met suggesties te komen.
Lekker gewerkt!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1652 4/6
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
⬜🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1448 2/6
⬜🟨⬜🟩🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Misschien bij het trapveldje om de hoek?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:52 schreef xzaz het volgende:
Zijn er wedstrijden die buiten de FIFA worden georganiseerd?
Ik vind jou ook lief. Heb jij een leuke kerst gehad?quote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat al mijn vrienden en iets mindere vrienden hier een prachtige Kerst gehad hebben waarvan ze intens hebben genoten.
Ik vind jullie allemaal lief.
De show van @Coco gaat NIET door allenquote:Ruim 500 kilo vuurwerk gevonden in Eindhovens schuurtje, man aangehouden
quote:Op zondag 28 december 2025 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De show van @:Coco gaat NIET door allen
Morgen weer een dag en anders staat het nieuwe, verse nieuw jaar al voor de deur!quote:Op maandag 29 december 2025 00:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1654 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
⬜🟩🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1450 X/6
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
⬜⬜🟨🟨🟨🟨
⬜🟩🟨🟩🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜