Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip
Het meest veelzijdige stukje vlees.
Kip.
@:coco
Ik wil jou ook bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gedeeldquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Iteejer komt met een heldere uitleg.
FOK! kan binnenkort naar de voedselbank. Toch heb ik hier wel gelachen hoor jongens, bedankt nog daarvoor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil jou ook bedanken voor alle mooie momenten die we samen hebben gedeeld
En dat ik op de valreep die Kaent-meme nog even mocht meepikken
Ja dat wel maar dat die "spelfout" verwees naar dit filmpje nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze ken je toch wel?
MERRY CHRISTMAS aan jou en je wifey, makker.quote:
Graag gedaan, ook namens @Zipportalquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:01 schreef Caland het volgende:
Iteejer komt met een heldere uitleg.
FOK! kan binnenkort naar de voedselbank. Toch heb ik hier wel gelachen hoor jongens, bedankt nog daarvoor
Wat zal die vent gaan doen de hele dag straksquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag gedaan, ook namens @:Zipportal
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zal die vent gaan doen de hele dag straks
Daar heb ik geen verstand van. (Goh)quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?
hier verder https://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/index.phpquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom FOK! op zwart moet eigenlijk, dat Danny en z'n gezin er niet van kunnen leven oke, maar het hosten moet toch wel lukken?
3e helft populairste sectiequote:Op woensdag 24 december 2025 00:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hier verder https://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/index.php
Woordle 1649 6/6quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |