Lekker hoor!quote:
Ziet er goed uit en geitenkaas is altijd lekker.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:06 schreef Blues het volgende:
Er staat een hartige taart te bakken in de oven.
(Ze hadden alleen zoete aardappelfriet liggen, dus die maar gebruikt)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Erg lekker die smaken zo bij elkaar. Kan wel een 'wuif' (copyright Yvet v Boven) zout gebruiken om de smaken wat meer naar boven te halen.
3/4 heb ik ingevroren, ik hoop hetquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:06 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en geitenkaas is altijd lekker.
Zou dit ook in te vriezen zijn? 🤔
quote:Op maandag 30 maart 2026 15:52 schreef golfer het volgende:
Overmorgen begint het Joodse feest Persach en de avond daarvoor in de Seideravond.
1 van de traditionele zoete gerechten daarbij zijn gremsjelies, die ik vandaag al via een oud recept (zoals mijn moeder ze maakte) heb gebakken.
Ehhh.. die leerkracht kan daar echt vrij weinig aan doen he?quote:Op donderdag 2 april 2026 11:26 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoon heeft paaslunch op school dus ik heb hem zuurdesem kaneel brioche meegegeven met wat extra glazuur. Leuk voor de leerkracht moeten ze maar niet 40 kinderen in 1 lokaal stoppen
Ja dit wil ik ook, en die crackers en pizza's ook!quote:Op donderdag 2 april 2026 11:26 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoon heeft paaslunch op school dus ik heb hem zuurdesem kaneel brioche meegegeven met wat extra glazuur. Leuk voor de leerkracht moeten ze maar niet 40 kinderen in 1 lokaal stoppen
Nee nog niet beb er wel uit maar het komt wel. Wil de Kenwood Titan chef bakeryquote:Op donderdag 2 april 2026 22:59 schreef AnneX het volgende:
@:Goitske heb je al een nieuwe machine ( gekregen) ?
Mooie machine. Hopelijk met moederdag een leuke aanbiedingquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee nog niet beb er wel uit maar het komt wel. Wil de Kenwood Titan chef bakery
Ik zit nu echt aanbiedingen af te wachten zal binnenkort wel komen. En het is even wennen zonder maar heb het vroeger ook zonder gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mooie machine. Hopelijk met moederdag een leuke aanbieding
Die crackers waren een test maar denk dat ik van de week even een grote lading ga maken. Vond ze echt lekkerquote:Op donderdag 2 april 2026 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit wil ik ook, en die crackers en pizza's ook!
Waarom kies je hiervoor? Wat is bijvoorbeeld het verschil met de klassieke Kitchenaid?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee nog niet beb er wel uit maar het komt wel. Wil de Kenwood Titan chef bakery
Ik krijg regelmatig aanbiedingsmails van Kenwood met een extra kortingskode. Zal ik die doorgeven?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zit nu echt aanbiedingen af te wachten zal binnenkort wel komen. En het is even wennen zonder maar heb het vroeger ook zonder gedaan
Motor vermogen van de klassieke KitchenAid is sowieso niet sterk genoeg. Die hebben mijn schoonzusjes staan met pizza en brooddeeg loopt die vastquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom kies je hiervoor? Wat is bijvoorbeeld het verschil met de klassieke Kitchenaid?
Oh graagquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig aanbiedingsmails van Kenwood met een extra kortingskode. Zal ik die doorgeven?
En deze heeft ook meer (minder dure) accessoiresquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Motor vermogen van de klassieke KitchenAid is sowieso niet sterk genoeg. Die hebben mijn schoonzusjes staan met pizza en brooddeeg loopt die vast
Dan kon je op de artisan uit maar dan nog is de capaciteit van de Kenwood beter met brood en pizzadeeg.
Ok, duidelijk.. en hij is ook een stuk goedkoper dan de Artisan die ik dan heb.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Motor vermogen van de klassieke KitchenAid is sowieso niet sterk genoeg. Die hebben mijn schoonzusjes staan met pizza en brooddeeg loopt die vast
Dan kon je op de artisan uit maar dan nog is de capaciteit van de Kenwood beter met brood en pizzadeeg.
Jep heb daar echt ook naar zitten kijken, ingebouwde weegschaal wert ik niet of die standaard is maar is geen must voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze heeft ook meer (minder dure) accessoires
Op welke variant loer je percies? Zeker met heel veel inhoud, aangezien je voor de hele school moet bakken?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jep heb daar echt ook naar zitten kijken, ingebouwde weegschaal wert ik niet of die standaard is maar is geen must voor mij
De KitchenAid heeft echt de looks maar ik heb hem toch niet standaard op mijn aanrecht staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |